MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63 (12)

Kui tänapäeval kipuvad autod pahatihti olema igavad tarbeesemed, mis just väga palju emotsioone ei paku, siis Mercedes-AMG mudelitele seda reeglina ette heita ei saa.  Ja eriti juhul, kui on tegu legendaarse ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - CES 2019

Tehnika TV - CES 2019

Las Vegases pole küll miinuskraade ega ka lund, aga on CES, mis kahjuks just läbi sai. Loomulikult ei puudunud sealt ka põhiteema – milline täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - uus Honda CR-V ja hübriid (29)

Tänases saates on peategelasteks tegelikult kaks autot - esmalt eestlaste kauaagse lemmiku Honda CR-V verivärske 1,5 liitrise turbotatud bensiinimootoriga versioon.

Honda CR-V. Foto: Honda

Teine kangelane on tema hübriidajamiga kaksikvend CR-V Hybrid, mis peaks nüüd suutma asendada varasemat diiselmootorit. 

Honda CR-V Hybrid. Foto: Honda

Kapoti all on 2-liitrine vabalthingav Atkinsoni tsüklit kasutav R4. Ja siiis veel generaator. Ja siis veel elektrimootor...

Honda CR-V Hybrid. Foto: Honda

Tavapärase käiguvalitsa asemel on siin lihtsalt mõned nupud. 

Honda CR-V Hybrid. Foto: Honda

Proovisõiduautode tehnilised andmed: 

  CR-V 1.5T CVT 4WD CR-V Hybrid 4WD
Mootor  1,5-liitrine R4 turboga bensiinimootor  2,0-liitrine R4 bensiinimootor + elektrimootor 
Bens. mootori võimsus  142 kW / 193 hj  107 kW / 145 hj 
El. mootori võimsus  135 kW / 184 hj 
Bens. mootori Pöördemoment  243 Nm   175 Nm 
El. mootori pöördemoment  -  315 Nm 
Käigukast  variaatorkast (CVT)   fikseeritud ülekandearvuga käigukast 
0-100 km/h  9,5 - 10,0 s   9,2 s 
Tippkiirus  200 km/h   180 km/h 
Tühimass  1598–1705 kg  1672 –1726 kg 
Kütusekulu (keskmine)  7,1 l/100km   5,5 l/100km 
Hind alates  25 990 € (CR-V 1.5T 6MT 2WD)  29 990 € (CR-V Hybrid 2WD) 

KOMMENTAARID

diisel on jõle 24. detsember 2018  09:09 Ebasobiv kommentaar
hakkab looma. turbomootori on juba peale saanud, salongimüra maha, ehk järgmise põlvkonnaga saab ka normaalse automaatkasti peale. suuruskärk 10 aastat ollakse ikka sakslastest maas tehnoloogias.
wigur 24. detsember 2018  13:26 Ebasobiv kommentaar
Paar asja jäi silma.

Esiteks on aeg jõudnud nii kaugele, kus digitaalset näidikuteblokki enam isegi ei mainita ning kõik võtavad seda kui iseenesest mõistetavat asja. Mäletate aega kus pidi igal autol mainima et taga on LED tuled :)

Teiseks see ülekande mehhanism on nüüd veidi arusaamatu. Nagu ma aru saan, siis terve auto peale on üks elektrimootor mis tegeleb kogu auto liigutamisega. Kas selle elektrimootori küljhes on siis kõik Kardaanid ning liikumine toimib ikkagi mehaaniliselt? Lisaks et bensumootor pole kardaanidega üldse seotud ning kui mistahes põhjusel peaks katkema ühendus bensuka, generaatori ja elektrimootori vahel, siis on see masin liikumisvõimetu?

Kolmandaks, et see plastitüki peale tehtud HUD on ikka jube-jube - eriti totter väljast vaadates. No kui raske on teha siis esiklaasile projetseeritav HUD mille näiteid on autotööstus täis?

Kuigi väidetavalt on tegu vaikse autoga siis kas kiirendamisel viib variaator ikkagi pöörded 3000 peale ja siis hakkab auto vaikselt liikuma? Noh, selline mõõdukas Tallinna valgusfoori kiirendus. Kui jah siis on kurb, sest on palju konkurente kus kast toimetab ikkagi normaalselt.
pime autojuht 24. detsember 2018  16:08 Ebasobiv kommentaar
kes või mis peaks seda hübridi ostma - kütusekulu peaaegu sama kui bensukal, aku on sama suur kui mudelautol ja hind 4 tuhat kallim?
kas ma olen pime? 24. detsember 2018  22:33 Ebasobiv kommentaar
kui ma võtan lahti honda.ee ei CR-V teh.andmete lehe siis seal ju polegi sellist masinat mis sepal siin jutuks on: 1.5T 2WD CVT

miks me näitame ja räägime ainult autom.kasti variantidest ja kirjutame hinnaks 25 990 €
gh 25. detsember 2018  14:03 Ebasobiv kommentaar
see hübriid tundub tegelikult päris töökindel, kui bensumootori otsas genekas lihtsalt ja see omakorda ajab mootorit ringi. käigukasti, sidurit jms s1tta ju vahel pole mis ptsi võiks minna ja hooldust vajaks sel juhul?
Johh 25. detsember 2018  14:38 Ebasobiv kommentaar
Oh õudust!
Maits 25. detsember 2018  19:22 Ebasobiv kommentaar

Minule jäi ka pisut selgusetuks, kuidas see hübriid täpselt töötab. Algul oli jutt,et mootor veab vaid genekat, pärast mainis,et ratastest ülejäänud enegria muudanb elektriks.
Minu elektrirattal on ka üle 1kWh aku, mida suvel suurendan. Kunagi oli 2,5kwh aku, mis kaalus ligi 30kg.
Nipitiri 26. detsember 2018  02:44 Ebasobiv kommentaar
Kas ma ainuke kes arvab, et eelmine põlvkond nägi CR-V''l ilusam välja, eriti facelift.
to nipitiri 26. detsember 2018  11:32 Ebasobiv kommentaar
mulle meeldib ka rohkem eelmise põlvkonna facelift CR-V, see uus kuidagi liiga naiseliku disainiga ja puudub eripära, mis oli just minu arust mainitud 4 põlvkonna masinal
Jill 26. detsember 2018  14:23 Ebasobiv kommentaar
Olen samuti nõus, et see praeguse disain ei ole ikka see. Minu silmale kole vaadata. Pean muidu Hondadest suur lugu ja mitu neid endal olnud, kuid Cr-V välimus ei köida kohe mitte. Enne vaataks parketimaasturitest Vagi poole, kui selle võtaks.
Vänto 26. detsember 2018  19:22 Ebasobiv kommentaar
Olgu või hybriid. Crv vaimustus on kyll arusaamatu. Siukese raha eest siuke auto.. oeh
urmo 26. detsember 2018  20:01 Ebasobiv kommentaar
hybriid ei arenda diiselmootorid mitte kuidagi kui saab elektri jõul sõita vaid 2 km ja ülejäänud aja on ikka bensiini peal ja kütte kulu on suurem . iga tehnika jäägu oma liistu juurde mitte ronigu millelegi vahele ja uut asja teha diislist hybriidi . inimesed on säästlikud ja nõuavad ikkagi diislid masinat rohkem kui bensiini mida keegi enam ei taha olgu kui head tahes aga ikkagi ei sobi sama moodi .
Puuhobu 26. detsember 2018  21:35 Ebasobiv kommentaar
Mida te ulute siin oma diislit taga. Ega see nagunii midagi ei aita, autotööstused teevad mida tahavad ja kellegi lambivenna hala ei koti kedagi. Sõitke millega tahate, kasvõi ratastega vanni või kastruliga.
Ain1232 27. detsember 2018  11:19 Ebasobiv kommentaar
Autolehe artikli andmetel kütusekulu näidud vana NEDC põhjal. WLTP näidud umbes 20% suuremad.
AntiOpel 27. detsember 2018  11:40 Ebasobiv kommentaar
Käisin proovisin bensukat. Igati parem võrreldes eelmise põlvkonnaga. Oman eelmise põlvkonna isendit ja vaiksem on ta küll. Samuti mahukam, sõidab paremini. Küll aga ma natukene ei saa aru siin autori kiidulaulust mürataseme üle. Sõitsin maanteel suverehvidega 110 alas 115-120km/h ja kuigi see auto on vaiksem, kui varem, siis müra tuli ikka päris palju sisse. Ja just rehvimüra. Aga eks kõrvakuulmine ole kõigil erinev.
Disain mulle pigem meeldib, kuid nõustun ka siin paari eelkirjutajaga, et eelmisel põlvkonnal oli pisut rohkem isikupära.
Aga sel autol on minu jaoks ka üksjagu miinuseid- esiteks ei pakuta esiklaasisoojendust, teiseks variaatorkast ei meeldi mulle üldse- tugeval kiirendusel undab ja venitab ikka korralikult, kolmandaks- kui on varustuses jalaviipega avatav pagasiluuk (Executivel on) ja lisada kärukonks, siis kaob ära jalaviipe funktsioon, kuna see andur pidavad olema täpselt seal, kuhu kinnitub konks. Ja no see HUD displei on küll ikka masendav. Honda Connect infosüsteem on ka pisut parem, kui varem, aga mingi tehnikaime see pole.
Üldiselt okei auto, aga sellise hinna eest ootaks pisut paremat.
Hübriid kindlasti sõidab paremini, aga kas ta asendab diislit edukalt? Pakun, et ei. Miks? Sest kui varem oli bensuka-diisli hinnavahe ligi 5000€ ja kütusekulu vahe pea kahekordne (praktikas 10 vs 5.5-6), siis hübriid oma 4000€ ja 2L vahega ilmselt ei ole nii mõistlik alternatiiv. Samuti, kui on vaja vedada haagist, huvitav kui rasket haagist hübriid tohib vedada? Kindlasti tore auto, aga diislit ei asenda ta kohe kindlasti.
Naljakas on see japside paanika diisli osas- sakslased arendavad ja müüvad diislit sellise hooga, et jube hakkab.
Vänto, mine sõida oma vana Mondeoga edasi ja ole vait. See auto ei ole sulle ilmselgelt.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - CES 2019

Tehnika TV - CES 2019

Las Vegases pole küll miinuskraade ega ka lund, aga on CES, mis kahjuks just läbi sai. Loomulikult ei puudunud sealt ka põhiteema – milline täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG G63 (12)

Kui tänapäeval kipuvad autod pahatihti olema igavad tarbeesemed, mis just väga palju emotsioone ei paku, siis Mercedes-AMG mudelitele seda reeglina ette heita ei saa.  Ja eriti juhul, kui on tegu legendaarse ...

Tehnika TV - Google Family Link

Tehnika TV - Google Family Link

Kui olete juhtumisi laps, kes sai kingituseks näiteks mobiiltelefoni ja ei raatsi seda enam käest ära panna, on abiks Google Family Link. Kuidas see täpsemalt toimib, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Peugeot 508

Motors24 proovisõit - Peugeot 508 (44)

Viimastel aastatel on muutunud väga populaarseks suure tagaluugiga sedaanid, mis sageli proovivad ka premium-autode segmendist väikest tükikest noolida. Üks selline üllataja on ka Peugeot', kes on oma kunagise ...

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Tehnika TV - DJI Osmo Pocket

Paneme kõrvuti DJI kuuma kardaanriputi ja GoPro Hero 7 ja proovime aru saada, kas neid üldse saab võrrelda. Osmo Pocket tekitab igatahes segaseid mõtteid – milliseid täpsemalt, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid

Motors24 proovisõit - Kia Sportage Mild Hybrid (21)

Selle aasta viimane proovisõit on 25. sünnipäeva tähistav Kia Sportage, mille esimene põlvkond oli ka Eestis omal ajal üsnagi populaarne auto.  2018. aasta mudeliuuenduse üks olulisim uudis on ...

Tehnika TV - GoPro Hero 7

Tehnika TV - GoPro Hero 7

Aasta viimase tehnikasaate sisustab viimane GoPro Hero. Mis on hästi ja mis võiks olla veel paremini, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Jõulusaade 2018

Tehnika TV - Jõulusaade 2018 (2)

Kas võtta laenu või kinkida midagi hoopiski vanaemale? Saatest selgub nii mõndagi.

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace

Motors24 proovisõit - Jaguar I-Pace (22)

Ka Jaguar on sunnitud moodsal ajal elektriautode poole vaatama. Siin on nende esimene katsetus, milleks on täiselektriline I-Pace.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro (8)

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (12)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

Motors24 proovisõit - Ford Focus

Motors24 proovisõit - Ford Focus (69)

Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Ford sõnul nüüd parem kui kunagi varem. Lisaks näeb ka sedaankerega Focus nüüd ilus välja.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Anki Vector

Tehnika TV - Anki Vector (6)

Kaspar on kuri ja Glen on sentimentaalne - miks, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter (7)

Peugeot Partneri ja Citroen Berlingo nimed eestlastele tutvustamist ei vaja. Nüüd on aga istmetega Partner saanud nimeks Rifter ja perekonnas on lisaks Berlingole nüüd ka Opel Combo.  Auto nina on ...

Tehnika TV - Sonos

Tehnika TV - Sonos (5)

Täna on laual Sonos Beam, Sonos One, Sonos Playbar ja põrandal Sonos Sub. Mille poolest on Sonose kõlarid teistmoodi teistest ja mis on trueplay, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe (16)

Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.  Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...

Tehnika TV - iPhone XS ja XR

Tehnika TV - iPhone XS ja XR (2)

Tänases saates selgub, miks on viimasel ajal pildis olnud Nokia Lumia ja kuidas profid iPhone’i ekraani heledust reguleerivad. 

Motors24 proovisõit - Audi Q8

Motors24 proovisõit - Audi Q8 (20)

Kui BMW X6 oli Saksa kolmikust esimene, kes sportliku kupeedžiibiga julges lagedale tulla, siis Audi on nüüd, ligi 10 aastat hiljem, viimane. Aga samas on ta ka kõige värskem ja mõneti ka erilisem.  ...

Tehnika TV - Yamaha MusicCast

Tehnika TV - Yamaha MusicCast (2)

Täna on laual Yamaha uued MusicCast-kõlarid 20, 50 ja BAR 400. Proovime aru saada, kui libedalt MusicCast toimib ja kuidas uued kõlarid häälitsevad.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter (2)

Mercedes Sprinter, mida on läbi aegade müüdud ligi sajakolmekümnes riigis enam kui 3.4 miljonit ühikut, on jõudnud oma kolmanda põlvkonnani. Uuendusteks on näiteks ka esiveo võimalus, millel on 80 mm madalam ...

 
Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9

Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9 (3)

Samsung on valmis saanud maailma kõige kaamerarohkemad telefonid, millel on kahe peale kokku seitse kaamerat – kui eesmisi mitte arvestada. Miks neid nii palju on ja miks üleüldse peaks ostma A-seeria ...

Motors24 proovisõit - Mazda 6

Motors24 proovisõit - Mazda 6 (10)

Mazda 6, mis kunagi sai kuulsaks kui väga roostealdis auto, on tänaseks ennast tõsiselt parandanud - roosteprobleemid on jäänud minevikku ning uue 6 varustus ja salongimaterjalid on ilmselt oma klassi ...

Bike Motors - Yamaha Wide Star

Bike Motors - Yamaha Wide Star (1)

Seekord vaatame üle ühe suuremootorilise Yamaha, mis Motoremi meistrimeeste abiga sai omale uueks nimeks Wide Star. 

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad (1)

Täna on laual kaamerad, millest saab pildi kohe kätte: Polaroid Onestep+, Fujifilm Instax Mini ja SQ6, Kodak Mini Shot, Leica Sofort ja Polaroid Snap ja POP. Nagu saatest selgub, on aga tegemist päris ...

Motors24 proovisõit - Ford F-150

Motors24 proovisõit - Ford F-150 (43)

Ford F-150 on endiselt USA müügitabelite tipus - umbes nii, nagu meil Eestis võimutses mõned ajad tagasi Škoda Octavia ja nüüd teevad sama erinevad linnadžiibid. Seega - võtsimegi portsu erinevaid parameetreid ...

Tehnika TV - King Song 18L

Tehnika TV - King Song 18L (5)

Nüüd on Eestiski saadaval suured ja kiired üherattalised ehk EUC-d. Kui suured ja kiired, selgub saatest.

Tehnika TV - Canon EOS R

Tehnika TV - Canon EOS R

EOS R on suur samm Canoni jaoks. Kui suur võiks see samm olla teiste jaoks, proovime selgusele jõuda saates..

 
Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS (12)

Mercedes CLS, mida võib pidada sportlike sedaankupeede pioneeriks, on jõudnud kolmanda põlvkonnani. Ja kuigi ta baseerub E-klassi sedaanil, siis sõiduomadused on tal sootuks teistsugused.  Esiosa disain on ...

Tehnika TV - Photokina 2018

Tehnika TV - Photokina 2018 (3)

Glen käis välismaal ja tõi kaasa komme, asju, pilte ja videoid. Milliseid täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus

Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus (18)

Tegelikult Urus ei ole Lamborghinil sugugi esimene katse maastikusõidukit valmistada - nimelt 80ndate lõpus valmis väikeseerias legendaarne, toonane maailma kõige kiireim maastikuauto Lamborghini LM002.  ...

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex (4)

Need on lastele mõeldud käekellad, millega saab rääkida ja mida saab positsioneerida. Elisa pani neile nimeks Põnniradar ja meie võtsime ja proovisime Põnniradarid laste peal järele. 

Motors24 proovisõit - Kia Ceed

Motors24 proovisõit - Kia Ceed (23)

Kia cee'di uuendamine võeti nii tõsiselt käsile, et isegi nimi on autol uus ja olles nüüd lihtsalt Ceed. Aga tegelikult on veel väga palju asju paremaks tehtud - ja tehtud on suisa nii hästi, et värskes Auto ...

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Täna demonstreerib Glen uskumatult nõtkeid tantsusamme ja jäädvustab selle ilu loomulikult DJI Mavic 2 Pro isiklikult.

Motors24 proovisõit - Volvo V60

Motors24 proovisõit - Volvo V60 (19)

Volvo on viimastel aastatel riburada pidi oma mudeleid uuendanud ja nüüd on ette võetud 60-seeria uuendamine. Ja erinevalt eelmisest V60-st, mis oma ruumikusega just väga ei hiilanud, on uus V60 taas üks suur ...

 
Amperi Garaaž - MoMus külas

Amperi Garaaž - MoMus külas (2)

Mootorispordi Muuseumi eelmises saates sai räägitud muuseumi saamisloost. Nüüd aga läheme piilume muuseumisse sisse ja vaatame, mis seal veel põnevat peale Estonia vormelite leida võib. 

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch (4)

Samsung on taaskord uuendanud oma nutikellade kollektsiooni, mida presenteeriti ka IFAl. Millised on esmased mitte-nii-väga-nutikate kasutajate muljed, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport (6)

Kõige suurema Range Roveriga käisime me hiljuti sõitmas - ja nüüd on järg Land Roveri enda sõnul kõige sportlikuma Range Roveri ehk Range Rover Sporti käes.  Auto ninaosa meenutab nüüd päris palju ...

Tehnika TV - IFA 2018

Tehnika TV - IFA 2018

Internationale Funkausstellung ehk IFA on taaskord läbi saanud ja mõned muljed Berliinist on meiegi lauale jõudnud.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg (34)

Kui Arteoni afišeeris Volkswagen kui premium-klassi autot, siis uut Touaregi peab Volkswagen suisa oma mudelirivi lipulaevaks.  Jõuallikateks on kas 170 kW või see, 210 kW arendav V6 diisel. Tulevikus ...

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI (1)

VI tähendab, et täna on laual 6+1 fotoaparaati ja proovime aru saada, millise neist peaks ostma. 

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9 (3)

24. augustil jõuab müügile ilus, suur ja hea Note 9. Proovime aru saada, mis on uut ja mis on vana.

 
Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud (1)

Lexus toob 2019. aastal müügile uue hübriid-linnamaasturi UX. Mudel on niivõrd uus, et seda sõidukit ei ole veel seeriaviisiliselt tootma hakatud ja esmaesitlusel Tallinnas näidati auto eeltoodangu versiooni. ...

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker (5)

Tänases saates ei selgu, miks peaks kõlarid kaela panema. Küll aga selgub, kuidas kaelkõlarid kõlavad ja milliseid trikke nende sees heliga tehakase.

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT (6)

Ford Mustang GT, mida Eestis müüakse nii USA kui ka Euroopa versioonina, sai mudeliuuenduse käigus kerge näovärskenduse ja teravama pilgu. Aga hoopis olulisem uuendus on see, et mootor on saanud jõudu juurde ...

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu (3)

Kui Mootorispordi Muuseumis asuvatest Estonia vormelitest oleme me juba rääkinud (vaata 1. osa ja 2. osa), siis seekord astub meie kaamera ette Arno Sillat - mees, ilma kelleta meil MoMut sellisel kujul ...

Tehnika TV - Nokia 8110 4G

Tehnika TV - Nokia 8110 4G (6)

Olid ajad, kui Nokia 8110 oli kuum sõna. Kui kuum on uus Nokia 8110 4G, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. (20)

Renault Sporti poolt põhjalikult üle käidud Megane on üks legendaarne sõiduk, mis on hoidnud enda käes ka Nürburgringi kiireima esiveolise tiitlit. Ja ka uus R.S. pole mingi aeglane auto, vaid ta kiirendab ...

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Yuneecist pole pikalt midagi kuulda olnud, aga nüüd on selge, millega mehed tegelesid – kohal on uus Typhoon H Plus. Kui kaugele uus H lendab ja kuidas tehisintellekt nimega Intel Realsense takistustest mööda ...