MOTORS24 TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

SISUTURUNDUS

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Truck Motors - Veokite akud (16)

Miks räägivad autojuhid laevas, et uue põlvkonna Volvo FH akud tühjenevad? Kuidas elekter uksest välja läheb ja miks akud kipuvad mõnedel autojuhtidel "ära surema"? Mida peaks tegema, kui veokijuhil on vaja 48 tundi oodata enne järgmist sõitu? Need ja veel paljud teised küsimused saavad vastuse meie tänases Truck Motorsi episoodis Risto ja Koidu kaasabil. 

KOMMENTAARID

Veokijuht 26. jaanuar 2018  06:46 Ebasobiv kommentaar
Huvitav, et teistel veokitel pole sellist akudeprobleemi kui just Volvodel. Uued Volvod kutsutaksegi ju hellitavalt ELEKTRIAUTO...
Autojuht. 26. jaanuar 2018  10:19 Ebasobiv kommentaar
Ega auto tootja ei ole kunagi süüdi.
juht 26. jaanuar 2018  11:06 Ebasobiv kommentaar
tundub et teeninduse mees on ka demagoogiat õppinud...varsti võib poliitikasse minna....siuke häma , ea, kas ta ise ka aru sai mis seletas ?
vänto 26. jaanuar 2018  15:45 Ebasobiv kommentaar
See mees on küll kogu maailma peale vihane. Teistpidi, autos 24V ja mingi 200Ah akud. siis kui kuradi palju neid lampe seal korraga põleb, et hommikuks kõik süsi on?
MyBunnySmellsFunny 26. jaanuar 2018  17:18 Ebasobiv kommentaar
Eks sõltub ka mis kero autol peal on, et kas nn kuiv või märg kero. Kunagi ka selle uue Volvoga millel oli peal märg kero mis tarbib rohkem elektrit. Jätsin mäletamist järgi auto õhtul seisma täis akudega (vähemasti arvuti näitas, et kõik pulgad olid täis). Enne magama minekut panin kero tööle (muud tarbijad väljas). Umbes viie tunni pärast õnneks ajas auto mu üles häirega, et akud peaaegu tühjad (ehk viimane punane sektor oli veel järgi 6 sektorit kokku millest 5 valged). Panin siis kohe auto tööle ja tiksus mul siis umbes kaks tundi ja tootis tagasi kaks sektorit. Muidu olin kuulnud et märja keroga peaks saama kuskil kaheksa tundi hakkama ennem kui auto sekkub. Ju siis mu auto akud ei olnud enam nii heas seisukorras, et pidasid umbes viis tundi vastu.
Kuva kero peaks ikka tükk maad kauem vastu pidama.
Koiduke 26. jaanuar 2018  20:05 Ebasobiv kommentaar
Kle koit, miks sa oma sõnu sööd? Kui need uue generatsiooni volvod tulid ja sa koolitusi tegid. Siis oli esimene jutt, et kohapeal auto käimine, on kulu jne. Viib fleedi punktid alla ja alati auto seisma. Nüüd jutt, et ainult kohapeal käima jne. Mida sa jahud, hakka tunnistama, et see on Volvo jama. Miks siis teistel tootjatel, seda probleemi pole. Nendes ju elavad ka n-ö sama juhmakad juhid ju
Risto Kumm 27. jaanuar 2018  19:55 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt oli jutu iva see, et;
Veokis ööbides/elades tuleb vool akudest, mitte elektrijaamast ja akudesse on salvestunud teatud hulk mida tarbida saad.
Parem on kui saad akud taas laadima panna 24 V juures, see ei vähenda tavaliste akude salevestusmahtu ehk eluiga. Geelakudele see nii palju mõjuda ei tohiks.
Ükski auto generaator ei suuda akusid täis laadida, seda suudab ainult statsionaarne akulaadija ehk võimalusel laadida akusid tavalaadijast ja soojades tingimustes.
Kasutada akude energiat mõistlikult ehk laadida oma arvutid ja nutiseadmed täis sõidu ajal.
Tundke tehnikat millega tööd teete, ehk uuemates autodes on rohkem elektrit tarbivaid seadmeid, isegi kui otseselt seda ei kasuta, nagu näiteks uuema mudeli Volvo puhul ukse lahti hoidmisel on teatud elektroonika plokid aktiivsed ja selle peatab kui sulged ukse.
Kontrolli aku vedeliku taset ja tiheduse taset, mitmetel juhtudel teeb seda esindus. Esindustes ja muudes akudega tegelevates ettevõtetes on olemas ka akude tester mis näitab kui palju energiat konkreetne aku suudab salvestada.
Lisa infoga akude kohta varustas mind aku eksperdid ehk aku.ee
Vahva sohver Svejk 27. jaanuar 2018  22:42 Ebasobiv kommentaar
Täpselt aasta ja 149 000 km - mitte kordagi lisalaadimist ega tühikäiku suvel öösel ja päeval seisukliimatades või talvel ahjutades. TV (klass A) läbi inverteri, viimase 24h pausi ajal tiksus ahi kogu aeg ja raamatut lugesin 5h seinalambiga. See eksperiment lõppes ikkagi sellega, et mootori käivitasin peale kohvi valmimist - tavaline 500W(?) masin siis. Akujälgimist on olnud kõvasti, auto on uus ja tundmatu. Külmkappi pigem pole kasutanud, seda pean lisama. Ja siis olen üpris liberaalselt vooluga ringi käinud. Erinevalt Volvost ei kostu ukse avamisel klapiklõbinakoori, vahest on murekoht seal. Ahjaa - peomees ei ole ja tilkuva ilanirega ei ärka, paistvat pohmakat peletamas voolutusehirm. Küll kipun uinuma töötava teleriga, ise lülib end mõne tunniga välja ja hommikul (enam isegi mitte õrnalt pabistades) lülitan inverteri välja. Et peale akuchecki lülitada käima kohvimasin. Niiet, saab küll. Ja kui ei saa, siis saab vähemalt probleemi natuke tunnistada. Sest teised ju saavad?
Mitte, et tahaks väita kõikide juhtide ennastsalgavaid ponnistusi säästmaks tarbimist aga vist läks natuke hinge see "kõikonsaamatud".
Kristo 28. jaanuar 2018  00:23 Ebasobiv kommentaar
Lühidalt öeldes on jutu iva pigem see, et Volvo insenerid panid akud tegema asju, mille jaoks need mõeldud ei olnud.
Nagu Koit ka 10:15 ütleb on tegemist käivitusakudega, mitte süvatühjenemisakudega. Käivitusaku on loodud andma välja lühikest ja võimast voolukogust, mitte toitma seadmeid pikemalt ja väikese voolutugevusega. Mida vähem pliiakust voolu korraga välja võtta, seda rohkem laadimistsükleid see vastu peab ja kui aku iga õhtu tühjaks tõmmata siis surebki aku kiiremini ära.
http://pvcdrom.pveducation.org/BATTERY/Images/image032.gif Antud lingil toodud pilt näitab graafiliselt hästi ära pliiakuaku mahtuvuse kasutamise ja laadimistsüklite arvu suhte. Graafikult on näha, et kui kasutada käivitusakut ainult käivitamiseks siis saab aku teha ligi 800 laadimistsüklit, enne kui mahtuvus hakkab märgatavalt vähenema, samas kui 100% tühjenemise korral on see number ainult 50. Ja kui veok laeb akusid nii, et tunniga on akudes ainult 2-5Ah voolu juurde tulnud siis on selle voki elektrisüsteemis midagi väga kapitaalselt valesti. Normaalne laadimisvool peaks olema 1/10 aku mahtuvusest, ehk 210Ah akut peaks laadima ligi 21A suuruse vooluga ja tunni möödudes peaks akus olema 21Ah.
Ristol soovitan uurida SkelStart Engine Module toodete kohta. Tegemist on Eesti tootega, mis võimaldab veoki mootorit käivitada ka siis kui akude pinge on madalam kui vaja. Samuti vähendab see koormust akudele kui on tegemist näiteks jaotusvedusid tegeva veokiga, mille mootorit pidevalt käivitatakse ja seisatakse. (Ei ole ise antud tootega kuidagi seotud.)
Kris 28. jaanuar 2018  11:16 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti ainult 150A generaator volvol. Isegi mul sõiduautol on 180A genekas peal.(mb 280cdi)
Mäits 29. jaanuar 2018  09:49 Ebasobiv kommentaar
Mingitel vanadel audidel oli madalpinge kaitse. Ei last akut tühjaks kasutada ja said auto alati käima. Veokitele oleks seda vaja.
olav 5. veebruar 2018  22:56 Ebasobiv kommentaar
varsti pannakse käivitusmootor ka lisaks et saaks ikka käima ilma akudetta.
tehas ikka on teinud siis ilusa möödalasu.
statsionaarne genekas vist ainuke reaalne lahendus.kui ikka 45 tundi tiksuda vaja.
nagu matkaautodel vist muud moodi ei saakski.
uuel scanial pidi sama mure olema.
Mart 6. veebruar 2018  12:04 Ebasobiv kommentaar
Igati asjalikud märkused mitte ainult veokitega vaid ka tava sõiduautodega sõitvatele inimestele. Aku eluiga ei ole igavene, parameetrid nagu aku mahutavus (Ah) ja külmkäivitusvoolu suurus (CCA) on pidevas languses läbi aku terve kasutusea. Akut võib võrrelda ämbriga, ämbris on täpselt niipalju sees, kui sa sinna sisse paned, ning täpselt niipalju saad seda ka kasutada. Kuid selles ämbris on ka väike auk, kus kohast pidevalt välja niriseb, ning aja jooksul see auk aina suuremaks läheb ja rohkem kaob.
Skandinaavia otsa sõitvatel meestel on juba kaasas käivitusabi, osadel sõidukisse integreeritud lahendus, osadel tavapärane. Need põhinevad superkondensaatoritel, on väiksemõõdulised, kuid annavad palju välja. Saab igakell masina käima, olgu aku kasvõi täiesti tühi.
Teine asi mis pikendab oluliselt kasutuses oleva aku iga, on selle pidev hooldus. See tähendab vastavalt sõiduintensiivsusele sõiduki akude laadimist, mida rohkem lühemaid sõite, seda kurnavam see akule on. Tühja akuga käivitamine tähendab juba otseselt selle peatset lõppu. Selle vastu on ainus ravi tõesti akude laadimine, kuid uuematel/targematel akulaadijatel on olemas ka n.-ö. süvahooldusfunktsioon, ehk aku rekonditsioneerimine, mis tähendab sulfaatunud akude "ellu äratamist", ehk veelgi pikemat aku eluiga. On hea kui seda süvahooldust viidaks läbi vähemalt paaril korral aastas.

Ei taha küll reklaami teha, aga pilt räägib rohkem kui tuhat sõna. Sellised asjad mahuvad iga veoki salongi ära: superkondekaga stardiabi/akutester - http://www.motonet.ee/et/toode/6500253/TELWIN-Startzilla-3024-akutesterkaivitusabi-12-24V ja üks normaalne laadija: (konkreetsel mudelil ka generaatori-/starteri-/akutester peal) - http://www.motonet.ee/et/toode/455616/TELWIN-DOCTOR-CHARGE-50-akulaadija-tester-61224V-10600Ah
RK 2. märts 2018  22:25 Ebasobiv kommentaar
To Kris: Sul võib olla ka 200a genekas peal aga aku võtab voolu vastu ühtemoodi aeglaselt ning enamus geneka ampreid on seal ikka n-ö jõude...nii et su väide oli asjakohatu..see 150A genekas keedab vabalt need pealolevad akud kiirelt küpsisteks kui ainult lubada peale anda..Aga unustada ei tohi et vool välja tuleb akust kordi kiiremini kui sinna sisse läheb.

To Koiduke:Koit seletas peenelt ja päris põhjalikult need nüansid ära. Ta on teinud väga palju teste ning katsetusi mis kus ja kuidas...ka tema õpib kogu aeg niiet kindlasti polnud tal veel täit infot sel ajal kui autod väga uued olid, seega ei saanud ta teada neid kõiki nüansse mis nüüdseks on välja uurinud vaid toetus palju tehasest tulnud materjalidele. Lolliks seda meest pidada ei saa, juba ainuüksi tema abiga tulemused autojuhtide võistluste mentorina räägivad enda eest...lisaks on tal haiglane huvi uurida asju süviti kui see näib üsna lahendamatu probleemina ja sellest on tulnud suurt kasu ka tema ümber toimetavatele kaastöötajatele.

Mart: paljud veokajuhid on avastanud Skeletoni lahenduse, superkondensaator käivituse jaoks mis väga ruttu uuesti täis lükatakse kui auto on käivitunud...nii et jääb ära mure kus autot käima ei saa...akude riknemise probleemi süvatühjenemisega see muidugi ei lahenda. Aga kuna nurinat on palju siis tegeletakse probleemiga kõrgemal tasemel, üks lahendus on nt 2+2 akudega veokid(2 akut auto ja 2 juhi jaoks)
elupuu 6. oktoober 2018  21:37 Ebasobiv kommentaar
Mart,see juba mehejutt.olen jamanud volvo akudega juba neljandast reisist,nüüd siis 14 kuud ja vist täielik puuks kui kerot pean hakkama kasutama
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(16)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

 
Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

 
Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

 
Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

 
Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...