Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972 (6)

Vaata videot loo lõpus!

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Kõik kordub. Nii, nagu ma kunagi koolipoisina käisin väga tihti Kopli liinidel oma isa puidutöökojas, sest seal oli oi kui põnev, siis nüüd on mul põhjust jälle täpselt samast uksest sisenema hakata, sest seal pole küll enam puidutöökoda, vaid Autoklassik restauraatorid ja taas oi kui põnev. Nii, nagu mu autoajakirjaniku tee alguses kümne aasta eest oli teiseks looks proovisõit värske Porsche 911st, on ka nüüd siin minu teine lugu Porsche 911st. Mitte küll tehasevärske, aga üsnagi värskelt restaureeritud ja ikka jäädavalt värske.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Ma ei ole küll vist päris porschefiil, sest mul pole kunagi ühtegi isiklikku Porschet olnud. Soovi on olnud küll. Kui 20 aastat tagasi elukaaslane mu juurest jäädavalt lahkus, läksin oma näruste säästudega Kadaka turule kindla sooviga Porsche osta, kuid 1994. aastal polnud seal ühtki. Just selline, klassikaline 911 on esimene, mis sellistel puhkudel silme ette tuleb. Enne Ferrarit, enne Lamborghinit. Ja mite ainult mulle. Ka mu vanaonu poeg Kanadas ostis 911 kohe pärast lahutust ning tuttavad on Euroopaski reisides silmanud ülivinge Porsche 911 Turbo tagaaknal kleepekat „Just divorced!“.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Kui ma oleks mõnes suurema riigi „Õnne 13“ seriaalis 21 aastat üht peaosadest kedranud, võibolla oleks ka see Porsche mul olemas, aga siin riigis saan piirduda vaid kiibitsemisega. Ja kui õige lähedalt kiibitseda, siis ei peagi olema mingi eriline porschefiil, sa lihtsalt hangud ja leiad iga poole meetri järel ümber auto liikudes uue vajaduse pilti teha tõdedes, et küll on ikka ilus auto!

Jah, see on seesama 911, mida suviti võib silmata Laitse lossi ees, kus teda võimalik härrasmehe-nädalalõpuks rentida. Kui midagi autodest üldse klassikaks nimetada, siis mida veel? Ja see on auto, millest võiks ükskõik millises väljaandes kasvõi iga nädal jälle uue artikli kirjutada. Tänaseni tootmises oleva 911 muutumatu väliskuju näitab, et sellest autost maailm ei tüdine.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

51 aastat tagasi toodi 911 Frankfurdi autonäitusel välja legendiks kujunenud Porsche 356 asendajana. Doktor Ferdinand Porsche soov oli, et järglane oleks midagi erilist, midagi – oi neid soove oli tal palju! Et oleks kiire, sportlik, aga ka usaldusväärne. Sotsiaalselt aktsepteeritud ja ka selline, et saaks igapäevaselt kasutada ning oleks vastupidav ja seda pikaealisena.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Dr. Porsche 25-aastane poeg Ferdinand Alexander ehk Ferdinand III, hüüdnimega Butzi oli 911 kere kujustajaks, ei saa jätta ütlemata, et mulle meeldib ka 356 väliskuju väga. See on üks neist autodest, mis Historic Rallye’del aitab kella ajalukku tagasi keerata. Mäletan seda naudingut, kui 2010 Elba Historic Rallye’l osalesin 1958 aasta MG MGA’ga ja meie lähim konkurent oligi 1958 aasta Porsche 356. Siiani on silme ees, kuis mägiserpentiine pidi üles rühkides lõi 356 tagatorust tuld välja!
Esialgse 911 (algselt 901, nüüdseks kuulub õigus kõigile kolmekohalistele numbritele, kus null keskel, Peugeot’le) kujus võib leida virvendust 356 väliskujustki.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Küll aga tegi Butzi 911le rohkem klaasipinda, auto on tunduvalt avaram ja ka mugavam. Lisaks pidu 911 olema 356st vaiksem. Mida vanem härra Porsche veel poja projekteerimise juures pidevalt jälgis oli, et golfivarustus pakiruumi ära mahuks!

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Ka 356 Carrera sportmootori asemele oli vaja uut mootorit. Sellega aitas dr. Ferdinandi õepoeg Ferdinand Piëch. Siin sai alguse kuuesilindriline lamamootor, taga asetsev ja õhkjahutusega, ikka nagu kunagisel eeskujul Volkswagen Põrnikalgi. Kuna vana Porsche üks soovunelm oli auto pikaealisus, mõtles sellele ka Piëch ja tegi mootorigi pikaealisele arengule avatuks. Ning esialgne kubatuur hakkas õige pea koos hobujõududega aina kasvama. Ketaspidurid lisati põhivarustuse nimekirja, käigukastiks sai kohe 5-käiguline manuaal.


Lamamootor andis küll vapustavalt madalal asetseva raskuskeskme ja ideaalse kaalujaotuse, kuid esimesed mudelid kannatasid siiski ettearvamatu juhitavuse ja vibava tagaosa käes. Seoses Ferdinand Porsche kõrgete nõudmistega arendati mudelit aina edasi. Täpselt nagu omal ajal ka 356-te. Algselt oli mootoriplokk alumiiniumist, meie proovitud autol aga juba magneesiumist.

Nii leiab varjastel mudelitelt 911 indeksi tagant erinevaid tähekombinatsioone. 911T ei tähenda turbot, vaid pigem 911Tavaline, 911Taskukohasem. 911S oli Super ja selle hind oli 356-lt ületulekul veidi shokeeriv. Hinnaleevenduseks tehti vahele ka 912, millel on neljasilindriline mootor, kuid tasapisi elujärje paranedes tuligi 1968. aastal 912 asendama 911T, mis oli esialgu 110 hj mootoriga ja odavamate juppidega kui 911S.

Kõnealune iludus pole ka puhtatõuline 911T, nimelt on tal S pakett ehk rohkem kroomi - laiad iluliiistud küljekarpidel ja ka sinakas-rohekalt toonitud klaasid. Ka konkreetse isendi sinepikarva värv oli eksperimentaalne. See siiski ei meeldinud publikule ja sellist värvi Porschesid on toodetud vahemikus 60st 100 eksemplarini.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972


Samuti on eksperimenteeritud kahe bensiinipaagiluugiga. Õige luuk asub ees vasakul tiival, taga paremal on mootorisse õli lisamise luuk ja kork. Kuna peamiselt Ameerika turule suunatud 911T-desse hakkasid rumalad omanikud õlipaaki korduvalt bensiini valama, kaotati varsti selline jaotus ära.

Antud auto on toodetud Saksamaal, sealt Ameerikasse müüdud, siis uuesti Saksamaale ostetud ja sealt juba meie teedele tulnud ning siin kaunilt restaureeritud. Kusagil oli auto päris sädelevalt kuldseks üle võõbatud, kuid Harri Tiidus leidis kullakihi alt õnneks sinepikarva tooni üles. Tegelikult päris lahe, kuidagi arhailise olemisega, nagu ka ülikõrged rehvid.

Veidi kopikat ja GAZ 51-e - Porsche 911T aastast 1972

Veljed pidid samuti ferdinand Porsche soovil midagi eristuvat ja meeldejäävat olema. Sooviga pöördus ta hr. Otto Fuchs’i poole, kes disainis needsamad lilleõiekujulised kergmetallveljed. Autoringkondades said need külge nii lilleõie-, kui tuuleveskivelgede hüüdnime, kuid tänasel päeval kutsutakse samas stiilis välimusega velgesid Fuchs’i velgedeks. (Fuchs on saksa keeles rebane).

Salongi siseneda on hoolimata auto madalusest küllaltki lihtne. Istegi on väga madalal otsekui põrandal või suisa asfaldil, kuid hoolimata sellest väga pehmelt vetruv, nagu vaarema sohva. Külgtuge seljatugi ei paku, kuna aluspadi on niivõrd sissevajuv, oled ikkagi korraga istmes sees ja leiad igakülgset tuge. Kiirete kurvideni läheb selle autoga veidi aega. Esialgu ehmatab madal kliirens põhja Kopli liinide munakivitee vastu kopsides mu ära. Ootamatult suur rooliratas ning väga jäik ja põrutav vedrustus ei näita kuidagimoodi, et Ferdinandi soovi teha igapäevaautot, kuulda võeti. Tekib hirm, et ma lõhun harulduse kohe ära.

Salongis on tugevad seguaurud, tunnen nii bensiini kui õli. Midagi tuttavat vanast Zhigulist. Ja kõige rohkem üllatavad mootori hääled salongis. Kohati nagu GAZ 51-e meenutav undamine võtab kõrvad lukku. Ei midagi sportautolikku. Pika varre otsas oleva käigukangiga peab ka rahulikult ja kannatlikult käike vahetama, et hammasrattad ilusti hambuks ega raginat sisse ei viskaks.

Euroremonditud siledal teel hirmud kaovad ja autoga kohanemine läheb kergelt. Kui ikka vajutada, siis tema edasi kargab ka, mitte nagu samamoodi lõhnav ja sama aastakäigu Zhiguli. Iga järgneva kilomeetriga nauding aina kasvab! Kurvides istub väga hästi. Päris ringrajale me täna ei lähe, kus kuulu järgi siiski päris suurtel kiirustel kurvides sõit veidi kõhedaks võivat minna. Parajal kiirusel on kurvide läbimine just tänu madalale raskuskeskmele väga kindel ja pideva tagumikutundega heast pidamisest.

Selle auto roolis ei tunne mitte aukartust, aga tunned end olevat ajaloo sees. Uhkust tunned ka. Kuigi raadio on tehtud eritellimusel, omaaegse välisilmega Mexico koopia, täis tänapäevast tehnoloogiat, ei taha ma seda siiski mängima panna. Kui oleks vaid plaat 1972 aasta hittidega, siis küll. Näiteks Saksamaa 1972 aasta edetabelis nr. 7 kohal olnud Tony Christie „Amarillo“. Heh, ma olen seda ju isegi esitanud Maarja Küla heategevuskontserdil! „Hoian kindlalt rooli, tõesti muust ma nüüd ei hooli!“

KOMMENTAARID

erki 20. mai 2014  08:10 Ebasobiv kommentaar
Tamme lood on ülihea kvalitatiivse tasemegea sooritatud autoajakirjanduslikud meitriteosed. Soravad lugeda ja räägivad oma huvitava loo, millel on nii algus, keskpaik, kui lõpp kenasti ja süstematiseeritult olemas. Meenutavad veidi oma olemuselt Petrolicious-s üleval olevat kraami...

Mõneti lisaks ehk kvaliteeti ka, kui samasuguse loo räägiks ka videole juurde... 3 - 5 minuti formaadis.

http://www.petrolicious.com/this-porsche-is-forgotten-only-by-those-who-don-t-know
kala 20. mai 2014  10:40 Ebasobiv kommentaar
2min videot ja mitte ühtegi sõna?!
lohh 20. mai 2014  12:22 Ebasobiv kommentaar
Minu arvates Tamme videod ja muud meistri teosed on parajad soperdised. Tehku oma Õnne13 seepi edasi. Auto ajakirjanikuks mitte sobiv inimene. Kuidagi ei kutsu sellist üles haibitud jama lugema.
Poršš 20. mai 2014  18:54 Ebasobiv kommentaar
Legendaarne poršš. Kahju ainult, et mootor vale koha peal. Muidu võiks päris lõbus sõita olla.
to Poršš 24. mai 2014  19:48 Ebasobiv kommentaar
Mis mõttes mootor on vale koha peal??? Väga õiges kohas juu
Andres 1. juuni 2014  16:10 Ebasobiv kommentaar
Video võiks ilma muusikata olla. Muusika asemel kuulaks pigem häält mis masin teeb.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

GoPro uus mudelivalik toob palju muutusi. Kui toredad need muutused on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS(27)

Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.  Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid(12)

Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30(12)

Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Peale pikemat pausi on DJI-l taaskord ette näidata uus droon. Kui hästi õnnestub selle käsitsemine droonikaugeks jäänud inimestel, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5(18)

Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro(2)

Telefon, mida osta ei saa, on nüüd kohale jõudnud. Aga kui saaks, kas peaks, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance(21)

Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell(1)

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(59)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(6)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(2)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(18)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

 
Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine

Motors24 proovisõit - Volvo XC90 T8 Twin Engine(15)

Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Tehnika TV - Sony Xperia 5

Sony on tagasi uue ja sileda telefoniga, millega saab muuhulgas filmida nii nagu kinokaameratega. Kuidas see päriselt õnnestub, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz V-klass(11)

V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"

E-liikurite hooaja lõputreff "Electrified"(2)

Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+

Tehnika TV - Samsung Galaxy Note10+(3)

Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.  Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Wildtrak(29)

Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...

 
Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad

Tehnika TV - Insta360 Evo ja One X minikaamerad(2)

Tänases saates selgub muuhulgas, miks droone enam vaja pole ja kuidas 360 kraadi ulatuses nägevast Insta360 One X-st kiirelt Insta180 One X teha.

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS

Motors24 proovisõit - Porsche 718 Cayman GTS(3)

Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Tehnika TV - GPad Svan elektritõuks

Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.

Motors24 proovisõit - Škoda Scala

Motors24 proovisõit - Škoda Scala(21)

Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

 
Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(22)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller(1)

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(5)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

 
Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

 
Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

 
Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...