Teispäeval ja kolmapäeval peetakse Silberauto Maardu esinduses Mercedes-Benzi raskeveokite messi, mille käigus leidab muuhulgas aset Euro VI keskkonnanõuetele vastavate Mercedes-Benz Arocsi, Antose ja Atego veokite esmaesitlus. Samuti on kohal ka tippvarustuses Mercedes-Benz Actrosed Saksamaalt. Huvilistele pakutakse sõiduvõimalust kõigi kohal olevate veokimudelitega.
Silberauto Mercedes-Benzi turundusjuhi Kadi Nõmmela sõnul on tegu erakordse sündmusega, mis peaks huvi pakkuma suurele hulgale transpordiettevõtjatele. “Ühtlasi on meil väga hea meel, et Mercedes-Benzi veokite tootjafirma Daimler AG on oma raskeveokite Euroopa turnee ehk roadshow alguspunktiks valinud just Eesti,” lisas Nõmmela. “Võimalus Arocsi, Antose ja uue Ategoga tutvumiseks ning nendega proovisõidu tegemiseks on siinsete veokihuviliste jaoks esmakordne.”
Mercedes-Benz Antos on esimene regionaalsetele vedudele spetsialiseerunud raskeveok – auto, mis sobib ühtmoodi hästi nii linna- kui maanteetingimustesse. Sooloveoki täismass 18 kuni 26 tonni ning sadulveoki lubatud mass koos haagisega kuni 40 tonni tähendavad, et regionaalvedude alal pole Antosele vastast.
Uus Atego on parim valik regionaalvedudeks täismassi-kategoorias 6,5 kuni 16 tonni. Tegu on Euroopas turuliidri positsiooni omava Atego uue, edasi arendatud versiooniga, mille puhul võib põhimärksõnadena nimetada kvaliteeti, vastupidavust ja väikeseid ülalpidamiskulusid.
Ka kõige raskemates oludes kasutatav Mercedes-Benzi veok, Arocs, on sobiv ehitussektorisse, kaevandustesse ja kõikjale mujale, kus vajatakse teevälisele kasutamisele orienteeritud veokeid. Arocsi disain on eksimatult ära tuntav ning väljendab suurepäraselt sõiduki iseloomu, saates kõrvalseisjaile sõnumi – see veok saab hakkama ka kõige raskemates oludes. Hoolduskulud on madalad, kuna hooldusvälbad ulatuvad maksimaalselt 120 000 kilomeetrini.
Mercedes-Benz Actrose, Antose ja Arocsi puhul rakendatav uudne süsteem Predictive Powertrain Control (PPC) rakendab GPS-seadmelt saadud asukohainformatsiooni ja kolmemõõtmelist teedekaarti, optimeerimaks Mercedes-Benz Actrose või Mercedes-Benz Antose käiguvahetusi ning püsikiirushoidja tööd, sõltuvalt läbitava maastiku topograafiast. PPC-süsteemi täiendab telemeetria- ja sõidukihalduslahendus FleetBoard, mis vähendab kulutusi kütusele ja kulumist, pikendab hooldusintervalle kuni 150 000 kilomeetrini.
Esmakordselt Maardus aset leidval veokimessil on kohal ka suur hulk partnereid nii autoehituse, kindlustuse kui kütuse valdkonnast. Võimalik on teha proovisõite Mercedes-Benzi veokite, kaubikute ja sõiduautodega.
Mess on avatud teisipäeval ja kolmapäeval kell 10 – 16.
KOMMENTAARID