MOTORS24 TV

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Täna demonstreerib Glen uskumatult nõtkeid tantsusamme ja jäädvustab selle ilu loomulikult DJI Mavic 2 Pro isiklikult.

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Volvo V60

Motors24 proovisõit - Volvo V60 (17)

Volvo on viimastel aastatel riburada pidi oma mudeleid uuendanud ja nüüd on ette võetud 60-seeria uuendamine. Ja erinevalt eelmisest V60-st, mis oma ruumikusega just väga ei hiilanud, on uus V60 taas üks suur ...

AUTONDUS

Amperi Garaaž - MoMus külas

Amperi Garaaž - MoMus külas (2)

Mootorispordi Muuseumi eelmises saates sai räägitud muuseumi saamisloost. Nüüd aga läheme piilume muuseumisse sisse ja vaatame, mis seal veel põnevat peale Estonia vormelite leida võib. 

Video: Honda Civic Type R 2017 (30)

Eelmine Type R sai kõigest kaks aastat turul olla kui valmis juba järgmine, uue Civicu põlvkond. Ja loomulikult tehti ka sellest taas Type R versioon, mis on eelmisest mudelist veelgi kiirem - ja seda eelkõige Nürburgringil.

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Proovisõiduauto tehnilised andmed:
Mootor: 2,0-liitrine R4 bensiinimootor (VTEC TURBO)
Võimsus: 235 kW
Pöördemoment: 400 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaalkast
Tippkiirus: 272 km/h
0-100 km/h: 5,7 s
Kütusekulu (keskmine): 7,7 l/100km
Hind alates: pole avalikustatud (eeldatavalt ca 36 000 eurot)

KOMMENTAARID

maakas 10. juuli 2017  09:43 Ebasobiv kommentaar
Niiviisi võidusõiduülikonnas isegi täitsa söödav, kuid muidu jube peletis.
Ruudi 10. juuli 2017  09:52 Ebasobiv kommentaar
Kõva sõna, esiveolisega ringrajale. Kas kuumpära on sellepärast, et ta on ka punane nagu tihti päris ringrajale mõeldud autod? Või, et tal on niipalju tiibu ja imelikke nurki või kolm sumpsitoru? Subaru Imprezal on ikka ägedamad tiivad. Tegelt on see kuumratas sest kui sellisega vähe talda anda siis kuumenevad esirehvid kohe üle, kuna nad peavad vedama aeglustama, pöörama ja ongi kõik, kogu sõidurõõm.
Mulle meeldis selle auto disain kui seda esimest korda seisvana nägin lihtsalt palju palju parem kui see 2006 tolmuimejast inspireeritud mudelipõlvkond. Ülejäänd on müügijutt, suurem enamus nendest civikutest muidugi rajale ei satu. Kas vastab tõele, et kokkuhoiu huvides enam Honda mõistliku hinnaga tagaveolist üldse ei tooda? Seda enam on selge miks nad tahavad näidata kui äge on sellisega ringrajal sõita, kuigi need kes tahaks rajal sõita teavad, et ei ole. Võtavad pigem Toyota GT86-e või miskit muud taolist.
Rain 10. juuli 2017  10:01 Ebasobiv kommentaar
Jah muidugi on sul õigus. Maailmas ju pole üldse esiveolisi autospordi klasse. Mine palun hari ennast natuke autode vallas kuna selline jutt ,et esiveo koht pole ringrajal on halenaljakas. Autospordiga tegelevad inimesed naeraks sind välja.
Ruudile 10. juuli 2017  10:49 Ebasobiv kommentaar
Vaata ringraja autode listi eestis ja leia sealt Gt86, mis oleks neist tolmuimeja Hondadest kiirem:)
https://opentrack.ee/top50.php
Selliste Hondadega on tõeliselt vägev rajal sõita ja saab võrrelda 3-4 korda kallimate rinkpillidega ringiaegu. Loomulikult kahe bockiga varustatud juhiga külavahel driftimiseks on paremaid liikureid :)
Ruudi 10. juuli 2017  10:58 Ebasobiv kommentaar
Käisin 1.juulil alles põhjamaade parimal ringrajal vaatamas ühte Suurt Võidusõitu. Peab tõdema, et ma ei näinud esiveolisi autosid rohkem kui pealtvaatajate parklas.
Nägin Porsche GT3 cup, F4,Legends, GT open, V8 Thunder, BMW Xtreme, autosid.
Need esiveolise klassid võivad ju olla, kuid need on kas: säästuklassid, autototootja promo otstarbel tehtud või noorteklassid. Tegelikult kui niisama antakse sõitmiseks esiveoline siis on ju hinna ja sõiduelamuse suhe paigas. Olen ise mittetagaveolise autoga sõitnud ja ei oska ilmselt hinnata seda "põnevust" mida pakub rajal tõeliselt alajuhitav masin. See, et enamus ajast pead tegelema sellega, kuidas masin kurvis püsiks, et ta otse kurvist välja ei läheks gaasi peab tagasi hoidma rooliga peab imenippe tegema siis veel tingimata vasaku jalaga piduriga aitama stabiliseerida. Selle asemel, et tagaveolisega lihtsalt mõnusalt parema jala ja rooli koostöös kurvis sees, libisemise piiril peal hoida ning kurvist täitsgaasiga välja kiirendada. Kui ebaõnnestub siis annab tagumiku kaudu kohe tunda kuidas tagaosa hakkab libisema, väike roolikorrektsioon ja järgmisel ringil enam nii ei tee hea ringiaja huvides.
Tegelt tahaks kirjutada kiidusõnu videos esinenud härrasmehele sest tema ülevaade sõidukist (mis siis, et seekord Hondast) on ikka palju paremini tehtud, kui need varem on olnud.
Z 10. juuli 2017  11:11 Ebasobiv kommentaar
Esiveoline ringrajal peab olema väike, kerge ja rattad nurkades. Vaadake kuidas esimene mini ringrajal sõitis. Need hothatchid mis täna tehakse tänavale võivad olla paremad kui nende tavainimese baasmudelid aga ikkagi on nad paksud, rasked. Kompenseeritakse seda võimsate mootoritega millel on turbo ja liiga palju väänet mis roolikeeramisel ratastest üle käib, mõnel rohkem mõnel vähem. Mul pole midagi esiveovastu aga ringrajal eelistan 50/50 kaalujaotusega tagavedu.
Ruudi 10. juuli 2017  11:20 Ebasobiv kommentaar
Kellelegi nimetule vastuseks kes tõi välja ringrajahuviliste kokkutuleku edetabeli: Tänan selle tabeli eest! Asi läheb teaduslikuks? Ma ei leidnud ühtegi GT86-te sealt top 100 ? Kas selles oligi nali :) Jäi silma kuidas keegi Märt on sõitnud 2016a tüüp R Hondaga ja 15 aastat vanem Civic on umbes sekund kiirem olnud? Ok aga seal tabelis on jaapanlastest 350z kas see on civicu konkurent? Vist jälle ei ole sest sellel on ju üle 2 liitrine mootor juba ja ma ei mäleta kas seal 4 istekohta oli või ei old. Need ringraja huvilised ka pole õige võrdlus sest seal on peaaegu igaüks oma masinat varustanud aegade jooksul igasugu kiireminisõitmise vidinatega mistõttu need masinad on rajal paremini kasutatavad.
Pigem kordaks Amper racingu Lauri soovitust: ostke vormel ja tõesti kui mõelda siis mis saab rajal parem olla kui rajasõiduks loodud masin. Ülejäänud variandid rääkimata esiveolistest on 1 suur kompromiss.
Lepime kokku, vähemalt siin autoportaalis kõik teavad, et esiveolistega ei saa driftida ja külavaheteel samuti mitte, sest seal on tihti kruusateed.
Trevv 10. juuli 2017  12:19 Ebasobiv kommentaar
Väga kurb lugu kui inimene satub korraks rajaäärde ja ei näe seal esiveolisi autosi sõitmas ja teeb selle najal järelduse ,et järelikult neid ei kasutatagi rajasõitudes. Mine ja ütle mõnele BTCC sõitjale ,et esiveolise autoga ei anna kiiresti sõita(naer saalis).
maakas 10. juuli 2017  14:51 Ebasobiv kommentaar
Tean, et soomlste mingis sarjas sõidavad väga edukalt VW Lupo võidusõidu isendid. Neid isegi Audrus sõitmas näinud paar aastat tagasi. Mingid tüdrukud sõitsid nendega.
maakas 10. juuli 2017  15:10 Ebasobiv kommentaar
Klass on /oli v1600. Seal nii Honda Civicud, VW Lupod, Alfa Romeo 147, Mini One, Suzuki Swift kui ka Seat Ibiza. Minu teada ei ole need ükski tagaveolised.
Jaanus 10. juuli 2017  17:04 Ebasobiv kommentaar
Esivedu on ringrajal väga levinud ja samuti ka ralliradadel.
eelmisele 10. juuli 2017  17:26 Ebasobiv kommentaar
On olemas vaid kolm vedu: taga, neli ja esi. Ja neist kõige ebapopulaarsem siiski on esivedu nii rallirajal kui ka ringrajasõidus kui ka driftis. Kuidas saab nimetada asja mis neist kolmest veost kõige vähem kasutatakse levinuks.
AntiOpel 10. juuli 2017  17:47 Ebasobiv kommentaar
No on kuidas on, kui popp see esivedu on või ei ole, aga selge on see, et Honda insenerid on jälle pannud kokku vägeva komplekti. Nürburgringi kiireim esiveoline ei saa olla ebaõnnestunud ja rajakõlbmatu komplekt, nagu mõni siin väita proovib.
Hapupiim 10. juuli 2017  17:50 Ebasobiv kommentaar
Levinuks saab ringrajal esivedu sellepärast pidada kuna need autod tavaliselt taskukohasemad ja seetõttu kasutatakse neid ka paljudepoolt. Teie siin muidugi peale dtm-i,F1 ja wrc muud nagu ei tea aga maailmas on väga palju erinevaid autospordi sarju. Cliosi juba kasutatakse üle maailma eri riikide sarjades siis rääkimatta veel civicutest ja golfidest. Asjast midagi teadjad muidugi arvavad ,et mis meediast läbi käib et need sarjad ka on. USA-s on ka ju ainult indycar ja nascar ega muud seal ei eksisteeri eks.
eelmisele 10. juuli 2017  18:00 Ebasobiv kommentaar
Just täpselt kõik kõvemad klassid kasutavad just tagavedu või nelikut. F1 autod kõik tagaveolised. WRC autod kõik nelikud. Driftiautod kõik tagaveolised. Amatöörklassid ja niisama amatöörid kes kusil auto24 ringrajal kõvatamas käivad nädalavahetustel sõidavad jah mingite esivedustega. Isegi meie amatöörklass 325 cup autod on tagaveolised.
Nimi :
Kommentaar :
Kontrollkood:
Sisesta pildil nähtav kood.
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Täna demonstreerib Glen uskumatult nõtkeid tantsusamme ja jäädvustab selle ilu loomulikult DJI Mavic 2 Pro isiklikult.

Motors24 proovisõit - Volvo V60

Motors24 proovisõit - Volvo V60 (17)

Volvo on viimastel aastatel riburada pidi oma mudeleid uuendanud ja nüüd on ette võetud 60-seeria uuendamine. Ja erinevalt eelmisest V60-st, mis oma ruumikusega just väga ei hiilanud, on uus V60 taas üks suur ...

Amperi Garaaž - MoMus külas

Amperi Garaaž - MoMus külas (2)

Mootorispordi Muuseumi eelmises saates sai räägitud muuseumi saamisloost. Nüüd aga läheme piilume muuseumisse sisse ja vaatame, mis seal veel põnevat peale Estonia vormelite leida võib. 

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch (4)

Samsung on taaskord uuendanud oma nutikellade kollektsiooni, mida presenteeriti ka IFAl. Millised on esmased mitte-nii-väga-nutikate kasutajate muljed, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport (4)

Kõige suurema Range Roveriga käisime hiljuti sõitmas - ja nüüd on järg kõige sportlikuma Range Roveri ehk Range Rover Sporti käes.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: Mootor: 3,0-liitrine  V6 ...

Tehnika TV - IFA 2018

Tehnika TV - IFA 2018

Internationale Funkausstellung ehk IFA on taaskord läbi saanud ja mõned muljed Berliinist on meiegi lauale jõudnud.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg (34)

Kui Arteoni afišeeris Volkswagen kui premium-klassi autot, siis uut Touaregi peab Volkswagen suisa oma mudelirivi lipulaevaks.  Jõuallikateks on kas 170 kW või see, 210 kW arendav V6 diisel. Tulevikus ...

 
Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI (1)

VI tähendab, et täna on laual 6+1 fotoaparaati ja proovime aru saada, millise neist peaks ostma. 

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9 (3)

24. augustil jõuab müügile ilus, suur ja hea Note 9. Proovime aru saada, mis on uut ja mis on vana.

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud (1)

Lexus toob 2019. aastal müügile uue hübriid-linnamaasturi UX. Mudel on niivõrd uus, et seda sõidukit ei ole veel seeriaviisiliselt tootma hakatud ja esmaesitlusel Tallinnas näidati auto eeltoodangu versiooni. ...

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker (5)

Tänases saates ei selgu, miks peaks kõlarid kaela panema. Küll aga selgub, kuidas kaelkõlarid kõlavad ja milliseid trikke nende sees heliga tehakase.

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT (6)

Ford Mustang GT, mida Eestis müüakse nii USA kui ka Euroopa versioonina, sai mudeliuuenduse käigus kerge näovärskenduse ja teravama pilgu. Aga hoopis olulisem uuendus on see, et mootor on saanud jõudu juurde ...

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu (3)

Kui Mootorispordi Muuseumis asuvatest Estonia vormelitest oleme me juba rääkinud (vaata 1. osa ja 2. osa), siis seekord astub meie kaamera ette Arno Sillat - mees, ilma kelleta meil MoMut sellisel kujul ...

Tehnika TV - Nokia 8110 4G

Tehnika TV - Nokia 8110 4G (6)

Olid ajad, kui Nokia 8110 oli kuum sõna. Kui kuum on uus Nokia 8110 4G, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. (20)

Renault Sporti poolt põhjalikult üle käidud Megane on üks legendaarne sõiduk, mis on hoidnud enda käes ka Nürburgringi kiireima esiveolise tiitlit. Ja ka uus R.S. pole mingi aeglane auto, vaid ta kiirendab ...

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Yuneecist pole pikalt midagi kuulda olnud, aga nüüd on selge, millega mehed tegelesid – kohal on uus Typhoon H Plus. Kui kaugele uus H lendab ja kuidas tehisintellekt nimega Intel Realsense takistustest mööda ...

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST (10)

Viimasel ajal kipuvad kuumad luukpärad muutuma üha raskemaks ja suuremaks, minetades sellega kohati oma algset eesmärki olla kerge, vilgas ja lõbusalt sõitmise auto. Ja sellepärast on autotootjad võtnud ette ...

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad (1)

Nende nimed on GPad Bergen ja GPad Vasa, nad ei sõida 85 km/h ja näevad välja nagu ühed tavalised kokukad ehk kokkuvolditavad linnarattad. Miks neist tasus saade teha, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover (23)

Land Roveri džiibivaliku kõige suurema Range Roveri esimene põlvkond oli tootmises ligi 25 aastat ja tänaseks on jõutud neljanda põlvkonnani.  Hiljuti sai Range Rover ka mudeliuuenduse ja omab nüüd väiksema ...

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Täna on esiklaasi küljes nii mõnedki sõidukaamerad: Garmin Dash Cam 55, Garmin Dash Cam 65, Navitel R1000, Prestigio Roadrunner 545 GPS, Road Eyes recSMART, Transcend DrivePro 230 ja Xiaomi Mijia Dash Cam. ...

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer (24)

Jätkame kõrgemate sõiduautodega - kui eelmisel nädalal oli proovisõiduautoks Subaru Outback, siis seekord vaatame üle Opeli teise põlvkonna Country Toureri. Country Toureri kapoti all on veel Opeli mootor, ...

 
Tehnika TV - GPad F3

Tehnika TV - GPad F3 (2)

GPad F3 on peaaegu tavaline elektritõuks, mis on tavalisest natuke kiirem. Kui kiire, selgub saatest. 

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Esmaspäeval, 16. juulil alustatakse A. H. Tammsaare tee – Tondi tn – Rahumäe tee ristmiku II etapi ehitustöödega, mille käigus muudetakse ajavahemikul 16.07.18 – 22.07.18 ristmiku liikluskorraldust. ...

Motors24 proovisõit - Subaru Outback

Motors24 proovisõit - Subaru Outback (33)

Subaru Outback, mida eelmisel korral ka Männikul testimas käisime, on saanud taaskord veidi ilusamaks ja targemaks. Seega proovisimegi järele kuidas sõidab kõige uuem Outback.  Proovisõiduauto tehnilised ...

Tehnika TV - Neli Nokiat

Tehnika TV - Neli Nokiat (1)

Nokia tuletab nelja uue androidiga meelde, et on tagasi tegijate hulgas: Nokia 1, Nokia 6.1, Nokia 7 plus ja Nokia 8 Sirocco. Palju on uutes Nokiates “nokiat” ja kas sellise raha eest selliseid asju tasub ...

Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Eesti kasvas tänavu I poolaastal uute sõiduautode müük 8,1% võrreldes möödunud aasta sama perioodiga. Juunis müüdi Eestis 2566 uut sõiduautot ehk 3,2% vähem kui mullu. Kuue kokkuvõttes on tänavu müüdud 14 191 ...

Amperi Garaaž - MOMU vormelid, 2. osa

Amperi Garaaž - MOMU vormelid, 2. osa (4)

Täna jätkab Lauri ekskursiooni Eesti Mootorispordimuuseumis kohalt, kus eelmisel korral pooleli jäi - ehk siis räägime ära ühe kõige olulisema ehk Estonia 21 loo. 

Motors24 proovisõit - Suzuki SX4 S-Cross

Motors24 proovisõit - Suzuki SX4 S-Cross (22)

Suzuki keerulise nimega SX4 S-Cross on auto, mis esmapilgul võib jätta täiesti külmaks. Küll aga võib see tunne muutuda peale väikest proovisõitu.  Üheliitrine turbotatud R3 liigutab SX4 S-Crossi täiesti ...

 
Tehnika TV - Canon Speedlite 470EX-AI

Tehnika TV - Canon Speedlite 470EX-AI

Tänases saates selgub, miks on Canoni uue välklambi peal tähed AI ja mida need tähendavad.

Autolehe video: vanad luksuskupeed

Autolehe video: vanad luksuskupeed (15)

Seekord võrdleme kolme luksuslikku kupeed ajast, mil head välimust hinnati oluliselt kõrgemalt kui praegu - teie ees on BMW 633 Csi, Mercedes-Benz 560 SEC ja Jaguar XJ-S V12.  Loe pikemalt tänasest ...

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz A-klass

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz A-klass (22)

Suure skandaaliga alustanud Mercedese perekonna pesamuna ehk A-klass sai tuule tiibadesse alles oma kolmanda põlvkonnaga, pälvides 2013. aastal ka Eesti aasta auto tiitli. Nüüd on aga teie ees juba neljas ...

Amperi Garaaž - MOMU vormelid, 1. osa

Amperi Garaaž - MOMU vormelid, 1. osa (3)

Lauri, kellele on vormelid läbi aegade väga südamelähedased olnud, viib teid täna ekskursioonile Eesti Mootorispordi Muuseumisse. Ja loomulikult selleks, et rääkida juubeliaastat tähistavatest Estonia ...

Tehnika TV - DJI Matrice 210

Tehnika TV - DJI Matrice 210 (3)

Tänases saates selgub, kui kaugele näeb Zenmuse Z30 kaameraga, millel 30x optiline ja 180x kombineeritud suum. Kaamera asub loomulikult drooni küljes.

Motors24 proovisõit - Renault Koleos

Motors24 proovisõit - Renault Koleos (14)

Renault üks esimesi katsetusi linnamaasturit luua päädis suhteliselt veidra disainiga Koleosiga, mille müüginumbrid jäid väga tagasihoidlikeks. Aga nüüd, olles eelnevalt väiksemate linnamaasturitega ...

Tehnika TV - GPad 100C ja 120XC elektrirulad

Tehnika TV - GPad 100C ja 120XC elektrirulad (1)

Jah, need on e-rulad. Aga kui hästi ja kui kiiresti ja kui kaugele nad sõidavad, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - RAM 1500

Motors24 proovisõit - RAM 1500 (38)

Peale uue Ford F-150 tulekut tundus RAM 1500 veidi vanamoelisena - aga tegu oli tänaseks ka juba pea 10 aastat turul olnud mudeliga. Nüüdseks on aga RAM Trucksi insenerid kõva arendustööd teinud ning Ameerikas ...

Tehnika TV - Navitel MR250

Tehnika TV - Navitel MR250

Glen ja Kaspar said Poolast paki, mille sees olid tahavaatepeegel, tagurduskaamera ja sõidusalvesti. Kuidas need kolm asja ühes toimisid, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Ford Tourneo Custom

Motors24 proovisõit - Ford Tourneo Custom (18)

Kuigi sellised bussid pakuvad paljuski sarnaseid omadusi tänapäeval ülipopulaarsetele linnamaasturitele, on nad siiski millegipärast veidi tagaplaanile jäänud, leides kasutust peamiselt rendifirmades ja ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad (3)

…ehk e-tõuksid on juba ammu olemas, aga millegipärast on neist just praegu moodne rääkida. Meie räägime täna kahest GPadist, Inokimist ja E-Twow S2 Booster Plussist, kui nüüd midagi segamini ei läinud.

Motors24 proovisõit - Seat Arona

Motors24 proovisõit - Seat Arona (15)

Kui poolteist aastat tagasi ilmus esmakordselt Seati mudelivalikusse Ateca, siis nüüd on taas põhjust rääkida Seati linnamaasturitest - seekord aga väikeautode võtmes.  Proovisõiduauto tehnilised ...

Bike Motors - CZ 250

Bike Motors - CZ 250 (2)

Kuigi see ratas näeb välja nagu üks tavaline vanakooli Jawa, siis tegelikult on tegu Jawast omajagu palju erineva rattaga. 

TehnikaTV - PowerEgg kaameradroon

TehnikaTV - PowerEgg kaameradroon

PowerEggi munakujuline jalgu laialiajav droon on Tehnika TV laual olnud juba... no ühesõnaga väga pikalt. Aga isegi vaatamata viimasele õnnestunud tarkvarauuendusele see droon laupäeval Drooniklubi ...

 
Motors24 proovisõit - Nissan Leaf

Motors24 proovisõit - Nissan Leaf (14)

Seda, kas uue Leafiga saab Tartusse sõita, proovisid Glen ja Kaspar juba järele. Seekord lubasime aga elektriauto rooli meie teise Kaspari.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: Mootor: ...

Bike Motors - Suzuki Volusia B

Bike Motors - Suzuki Volusia B

Volusia Bobber on Motoremi üks värskematest projektidest, mida said huvilised ka nii Motoexotical kui ka Tallinn Motor Show'l oma silmaga vaadata. Nüüd aga räägime pikemalt, kuidas punniaetud cruiser läbis ...

Aprillis kasvas uute sõiduautode müük ligi 10%

Aprillis kasvas uute sõiduautode müük ligi 10%

Euroopa Liidu riikides müüdi aprillis uusi sõiduautosid üle 1,3 miljoni, mis on 9,6% enam kui möödunud aasta aprillis.  Tänavu on nelja kuu kokkuvõttes müüdud Euroopa Liidus ligi 5,5 miljonit uut sõiduautot ...

Tehnika TV - Ampler

Tehnika TV - Ampler (12)

Kas olete proovinud sõita autoga õhtul kell kuus kesklinnast Piritale? Ja mõõtnud, kaua läheb? Sellest tänases saates juttu ei tule. Küll aga tuleb juttu Ööbikust, mis inglise keelde tõlgituna on Ampler. Ja ...

Motors24 proovisõit - Jaguar E-Pace

Motors24 proovisõit - Jaguar E-Pace (10)

Linnamaasturid on autoklass, mis tihtipeale just liiga palju sõiduemotsiooni ei suuda pakkuda. Nüüd aga leidsime "pargimaasturi", millega sõitmine osutus üle ootuste lõbusaks.  Esitulede disain on sarnane ...

Tehnika TV - Bluetooth kõlarid

Tehnika TV - Bluetooth kõlarid (3)

Täna on laual 14 väiksemat ja suuremat kõlarit, millest tuleb pikemalt juttu järgmise kuu Digis. Mida uued Bluetooth-kõlarid peale mängimise veel teha oskavad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Lexus LS 500h

Motors24 proovisõit - Lexus LS 500h (14)

Kuigi Mercedese S-klass sai hiljuti facelifti ja Audi tuli äsja välja täiesti uue A8-ga, ei tasu unustada ka teiste tootjate tippmudeleid. Üks neist on näiteks Lexuse suur ja luksuslik LS, mille kapotialt on ...

 
Tehnika TV - GoPro Fusion

Tehnika TV - GoPro Fusion (1)

Lõpuks on ka GoPro 360-kraadine kaamera päriselt kohale jõudnud. Kas konkurentidel on põhjust muretseda või rõõmustada, selgub saatest.