MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Video: Honda Civic Type R 2017 (30)

Eelmine Type R sai kõigest kaks aastat turul olla kui valmis juba järgmine, uue Civicu põlvkond. Ja loomulikult tehti ka sellest taas Type R versioon, mis on eelmisest mudelist veelgi kiirem - ja seda eelkõige Nürburgringil.

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Proovisõiduauto tehnilised andmed:
Mootor: 2,0-liitrine R4 bensiinimootor (VTEC TURBO)
Võimsus: 235 kW
Pöördemoment: 400 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaalkast
Tippkiirus: 272 km/h
0-100 km/h: 5,7 s
Kütusekulu (keskmine): 7,7 l/100km
Hind alates: pole avalikustatud (eeldatavalt ca 36 000 eurot)

KOMMENTAARID

maakas 10. juuli 2017  09:43 Ebasobiv kommentaar
Niiviisi võidusõiduülikonnas isegi täitsa söödav, kuid muidu jube peletis.
Ruudi 10. juuli 2017  09:52 Ebasobiv kommentaar
Kõva sõna, esiveolisega ringrajale. Kas kuumpära on sellepärast, et ta on ka punane nagu tihti päris ringrajale mõeldud autod? Või, et tal on niipalju tiibu ja imelikke nurki või kolm sumpsitoru? Subaru Imprezal on ikka ägedamad tiivad. Tegelt on see kuumratas sest kui sellisega vähe talda anda siis kuumenevad esirehvid kohe üle, kuna nad peavad vedama aeglustama, pöörama ja ongi kõik, kogu sõidurõõm.
Mulle meeldis selle auto disain kui seda esimest korda seisvana nägin lihtsalt palju palju parem kui see 2006 tolmuimejast inspireeritud mudelipõlvkond. Ülejäänd on müügijutt, suurem enamus nendest civikutest muidugi rajale ei satu. Kas vastab tõele, et kokkuhoiu huvides enam Honda mõistliku hinnaga tagaveolist üldse ei tooda? Seda enam on selge miks nad tahavad näidata kui äge on sellisega ringrajal sõita, kuigi need kes tahaks rajal sõita teavad, et ei ole. Võtavad pigem Toyota GT86-e või miskit muud taolist.
Rain 10. juuli 2017  10:01 Ebasobiv kommentaar
Jah muidugi on sul õigus. Maailmas ju pole üldse esiveolisi autospordi klasse. Mine palun hari ennast natuke autode vallas kuna selline jutt ,et esiveo koht pole ringrajal on halenaljakas. Autospordiga tegelevad inimesed naeraks sind välja.
Ruudile 10. juuli 2017  10:49 Ebasobiv kommentaar
Vaata ringraja autode listi eestis ja leia sealt Gt86, mis oleks neist tolmuimeja Hondadest kiirem:)
https://opentrack.ee/top50.php
Selliste Hondadega on tõeliselt vägev rajal sõita ja saab võrrelda 3-4 korda kallimate rinkpillidega ringiaegu. Loomulikult kahe bockiga varustatud juhiga külavahel driftimiseks on paremaid liikureid :)
Ruudi 10. juuli 2017  10:58 Ebasobiv kommentaar
Käisin 1.juulil alles põhjamaade parimal ringrajal vaatamas ühte Suurt Võidusõitu. Peab tõdema, et ma ei näinud esiveolisi autosid rohkem kui pealtvaatajate parklas.
Nägin Porsche GT3 cup, F4,Legends, GT open, V8 Thunder, BMW Xtreme, autosid.
Need esiveolise klassid võivad ju olla, kuid need on kas: säästuklassid, autototootja promo otstarbel tehtud või noorteklassid. Tegelikult kui niisama antakse sõitmiseks esiveoline siis on ju hinna ja sõiduelamuse suhe paigas. Olen ise mittetagaveolise autoga sõitnud ja ei oska ilmselt hinnata seda "põnevust" mida pakub rajal tõeliselt alajuhitav masin. See, et enamus ajast pead tegelema sellega, kuidas masin kurvis püsiks, et ta otse kurvist välja ei läheks gaasi peab tagasi hoidma rooliga peab imenippe tegema siis veel tingimata vasaku jalaga piduriga aitama stabiliseerida. Selle asemel, et tagaveolisega lihtsalt mõnusalt parema jala ja rooli koostöös kurvis sees, libisemise piiril peal hoida ning kurvist täitsgaasiga välja kiirendada. Kui ebaõnnestub siis annab tagumiku kaudu kohe tunda kuidas tagaosa hakkab libisema, väike roolikorrektsioon ja järgmisel ringil enam nii ei tee hea ringiaja huvides.
Tegelt tahaks kirjutada kiidusõnu videos esinenud härrasmehele sest tema ülevaade sõidukist (mis siis, et seekord Hondast) on ikka palju paremini tehtud, kui need varem on olnud.
Z 10. juuli 2017  11:11 Ebasobiv kommentaar
Esiveoline ringrajal peab olema väike, kerge ja rattad nurkades. Vaadake kuidas esimene mini ringrajal sõitis. Need hothatchid mis täna tehakse tänavale võivad olla paremad kui nende tavainimese baasmudelid aga ikkagi on nad paksud, rasked. Kompenseeritakse seda võimsate mootoritega millel on turbo ja liiga palju väänet mis roolikeeramisel ratastest üle käib, mõnel rohkem mõnel vähem. Mul pole midagi esiveovastu aga ringrajal eelistan 50/50 kaalujaotusega tagavedu.
Ruudi 10. juuli 2017  11:20 Ebasobiv kommentaar
Kellelegi nimetule vastuseks kes tõi välja ringrajahuviliste kokkutuleku edetabeli: Tänan selle tabeli eest! Asi läheb teaduslikuks? Ma ei leidnud ühtegi GT86-te sealt top 100 ? Kas selles oligi nali :) Jäi silma kuidas keegi Märt on sõitnud 2016a tüüp R Hondaga ja 15 aastat vanem Civic on umbes sekund kiirem olnud? Ok aga seal tabelis on jaapanlastest 350z kas see on civicu konkurent? Vist jälle ei ole sest sellel on ju üle 2 liitrine mootor juba ja ma ei mäleta kas seal 4 istekohta oli või ei old. Need ringraja huvilised ka pole õige võrdlus sest seal on peaaegu igaüks oma masinat varustanud aegade jooksul igasugu kiireminisõitmise vidinatega mistõttu need masinad on rajal paremini kasutatavad.
Pigem kordaks Amper racingu Lauri soovitust: ostke vormel ja tõesti kui mõelda siis mis saab rajal parem olla kui rajasõiduks loodud masin. Ülejäänud variandid rääkimata esiveolistest on 1 suur kompromiss.
Lepime kokku, vähemalt siin autoportaalis kõik teavad, et esiveolistega ei saa driftida ja külavaheteel samuti mitte, sest seal on tihti kruusateed.
Trevv 10. juuli 2017  12:19 Ebasobiv kommentaar
Väga kurb lugu kui inimene satub korraks rajaäärde ja ei näe seal esiveolisi autosi sõitmas ja teeb selle najal järelduse ,et järelikult neid ei kasutatagi rajasõitudes. Mine ja ütle mõnele BTCC sõitjale ,et esiveolise autoga ei anna kiiresti sõita(naer saalis).
maakas 10. juuli 2017  14:51 Ebasobiv kommentaar
Tean, et soomlste mingis sarjas sõidavad väga edukalt VW Lupo võidusõidu isendid. Neid isegi Audrus sõitmas näinud paar aastat tagasi. Mingid tüdrukud sõitsid nendega.
maakas 10. juuli 2017  15:10 Ebasobiv kommentaar
Klass on /oli v1600. Seal nii Honda Civicud, VW Lupod, Alfa Romeo 147, Mini One, Suzuki Swift kui ka Seat Ibiza. Minu teada ei ole need ükski tagaveolised.
Jaanus 10. juuli 2017  17:04 Ebasobiv kommentaar
Esivedu on ringrajal väga levinud ja samuti ka ralliradadel.
eelmisele 10. juuli 2017  17:26 Ebasobiv kommentaar
On olemas vaid kolm vedu: taga, neli ja esi. Ja neist kõige ebapopulaarsem siiski on esivedu nii rallirajal kui ka ringrajasõidus kui ka driftis. Kuidas saab nimetada asja mis neist kolmest veost kõige vähem kasutatakse levinuks.
AntiOpel 10. juuli 2017  17:47 Ebasobiv kommentaar
No on kuidas on, kui popp see esivedu on või ei ole, aga selge on see, et Honda insenerid on jälle pannud kokku vägeva komplekti. Nürburgringi kiireim esiveoline ei saa olla ebaõnnestunud ja rajakõlbmatu komplekt, nagu mõni siin väita proovib.
Hapupiim 10. juuli 2017  17:50 Ebasobiv kommentaar
Levinuks saab ringrajal esivedu sellepärast pidada kuna need autod tavaliselt taskukohasemad ja seetõttu kasutatakse neid ka paljudepoolt. Teie siin muidugi peale dtm-i,F1 ja wrc muud nagu ei tea aga maailmas on väga palju erinevaid autospordi sarju. Cliosi juba kasutatakse üle maailma eri riikide sarjades siis rääkimatta veel civicutest ja golfidest. Asjast midagi teadjad muidugi arvavad ,et mis meediast läbi käib et need sarjad ka on. USA-s on ka ju ainult indycar ja nascar ega muud seal ei eksisteeri eks.
eelmisele 10. juuli 2017  18:00 Ebasobiv kommentaar
Just täpselt kõik kõvemad klassid kasutavad just tagavedu või nelikut. F1 autod kõik tagaveolised. WRC autod kõik nelikud. Driftiautod kõik tagaveolised. Amatöörklassid ja niisama amatöörid kes kusil auto24 ringrajal kõvatamas käivad nädalavahetustel sõidavad jah mingite esivedustega. Isegi meie amatöörklass 325 cup autod on tagaveolised.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(17)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

 
Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

 
Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

 
Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

 
Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...