MOTORS24 TV

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

UUED MUDELID

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (11)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro (1)

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Video: Honda Civic Type R 2017 (30)

Eelmine Type R sai kõigest kaks aastat turul olla kui valmis juba järgmine, uue Civicu põlvkond. Ja loomulikult tehti ka sellest taas Type R versioon, mis on eelmisest mudelist veelgi kiirem - ja seda eelkõige Nürburgringil.

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Foto: Honda

Video: Honda Civic Type R 2017

Proovisõiduauto tehnilised andmed:
Mootor: 2,0-liitrine R4 bensiinimootor (VTEC TURBO)
Võimsus: 235 kW
Pöördemoment: 400 Nm
Käigukast: 6-käiguline manuaalkast
Tippkiirus: 272 km/h
0-100 km/h: 5,7 s
Kütusekulu (keskmine): 7,7 l/100km
Hind alates: pole avalikustatud (eeldatavalt ca 36 000 eurot)

KOMMENTAARID

maakas 10. juuli 2017  09:43 Ebasobiv kommentaar
Niiviisi võidusõiduülikonnas isegi täitsa söödav, kuid muidu jube peletis.
Ruudi 10. juuli 2017  09:52 Ebasobiv kommentaar
Kõva sõna, esiveolisega ringrajale. Kas kuumpära on sellepärast, et ta on ka punane nagu tihti päris ringrajale mõeldud autod? Või, et tal on niipalju tiibu ja imelikke nurki või kolm sumpsitoru? Subaru Imprezal on ikka ägedamad tiivad. Tegelt on see kuumratas sest kui sellisega vähe talda anda siis kuumenevad esirehvid kohe üle, kuna nad peavad vedama aeglustama, pöörama ja ongi kõik, kogu sõidurõõm.
Mulle meeldis selle auto disain kui seda esimest korda seisvana nägin lihtsalt palju palju parem kui see 2006 tolmuimejast inspireeritud mudelipõlvkond. Ülejäänd on müügijutt, suurem enamus nendest civikutest muidugi rajale ei satu. Kas vastab tõele, et kokkuhoiu huvides enam Honda mõistliku hinnaga tagaveolist üldse ei tooda? Seda enam on selge miks nad tahavad näidata kui äge on sellisega ringrajal sõita, kuigi need kes tahaks rajal sõita teavad, et ei ole. Võtavad pigem Toyota GT86-e või miskit muud taolist.
Rain 10. juuli 2017  10:01 Ebasobiv kommentaar
Jah muidugi on sul õigus. Maailmas ju pole üldse esiveolisi autospordi klasse. Mine palun hari ennast natuke autode vallas kuna selline jutt ,et esiveo koht pole ringrajal on halenaljakas. Autospordiga tegelevad inimesed naeraks sind välja.
Ruudile 10. juuli 2017  10:49 Ebasobiv kommentaar
Vaata ringraja autode listi eestis ja leia sealt Gt86, mis oleks neist tolmuimeja Hondadest kiirem:)
https://opentrack.ee/top50.php
Selliste Hondadega on tõeliselt vägev rajal sõita ja saab võrrelda 3-4 korda kallimate rinkpillidega ringiaegu. Loomulikult kahe bockiga varustatud juhiga külavahel driftimiseks on paremaid liikureid :)
Ruudi 10. juuli 2017  10:58 Ebasobiv kommentaar
Käisin 1.juulil alles põhjamaade parimal ringrajal vaatamas ühte Suurt Võidusõitu. Peab tõdema, et ma ei näinud esiveolisi autosid rohkem kui pealtvaatajate parklas.
Nägin Porsche GT3 cup, F4,Legends, GT open, V8 Thunder, BMW Xtreme, autosid.
Need esiveolise klassid võivad ju olla, kuid need on kas: säästuklassid, autototootja promo otstarbel tehtud või noorteklassid. Tegelikult kui niisama antakse sõitmiseks esiveoline siis on ju hinna ja sõiduelamuse suhe paigas. Olen ise mittetagaveolise autoga sõitnud ja ei oska ilmselt hinnata seda "põnevust" mida pakub rajal tõeliselt alajuhitav masin. See, et enamus ajast pead tegelema sellega, kuidas masin kurvis püsiks, et ta otse kurvist välja ei läheks gaasi peab tagasi hoidma rooliga peab imenippe tegema siis veel tingimata vasaku jalaga piduriga aitama stabiliseerida. Selle asemel, et tagaveolisega lihtsalt mõnusalt parema jala ja rooli koostöös kurvis sees, libisemise piiril peal hoida ning kurvist täitsgaasiga välja kiirendada. Kui ebaõnnestub siis annab tagumiku kaudu kohe tunda kuidas tagaosa hakkab libisema, väike roolikorrektsioon ja järgmisel ringil enam nii ei tee hea ringiaja huvides.
Tegelt tahaks kirjutada kiidusõnu videos esinenud härrasmehele sest tema ülevaade sõidukist (mis siis, et seekord Hondast) on ikka palju paremini tehtud, kui need varem on olnud.
Z 10. juuli 2017  11:11 Ebasobiv kommentaar
Esiveoline ringrajal peab olema väike, kerge ja rattad nurkades. Vaadake kuidas esimene mini ringrajal sõitis. Need hothatchid mis täna tehakse tänavale võivad olla paremad kui nende tavainimese baasmudelid aga ikkagi on nad paksud, rasked. Kompenseeritakse seda võimsate mootoritega millel on turbo ja liiga palju väänet mis roolikeeramisel ratastest üle käib, mõnel rohkem mõnel vähem. Mul pole midagi esiveovastu aga ringrajal eelistan 50/50 kaalujaotusega tagavedu.
Ruudi 10. juuli 2017  11:20 Ebasobiv kommentaar
Kellelegi nimetule vastuseks kes tõi välja ringrajahuviliste kokkutuleku edetabeli: Tänan selle tabeli eest! Asi läheb teaduslikuks? Ma ei leidnud ühtegi GT86-te sealt top 100 ? Kas selles oligi nali :) Jäi silma kuidas keegi Märt on sõitnud 2016a tüüp R Hondaga ja 15 aastat vanem Civic on umbes sekund kiirem olnud? Ok aga seal tabelis on jaapanlastest 350z kas see on civicu konkurent? Vist jälle ei ole sest sellel on ju üle 2 liitrine mootor juba ja ma ei mäleta kas seal 4 istekohta oli või ei old. Need ringraja huvilised ka pole õige võrdlus sest seal on peaaegu igaüks oma masinat varustanud aegade jooksul igasugu kiireminisõitmise vidinatega mistõttu need masinad on rajal paremini kasutatavad.
Pigem kordaks Amper racingu Lauri soovitust: ostke vormel ja tõesti kui mõelda siis mis saab rajal parem olla kui rajasõiduks loodud masin. Ülejäänud variandid rääkimata esiveolistest on 1 suur kompromiss.
Lepime kokku, vähemalt siin autoportaalis kõik teavad, et esiveolistega ei saa driftida ja külavaheteel samuti mitte, sest seal on tihti kruusateed.
Trevv 10. juuli 2017  12:19 Ebasobiv kommentaar
Väga kurb lugu kui inimene satub korraks rajaäärde ja ei näe seal esiveolisi autosi sõitmas ja teeb selle najal järelduse ,et järelikult neid ei kasutatagi rajasõitudes. Mine ja ütle mõnele BTCC sõitjale ,et esiveolise autoga ei anna kiiresti sõita(naer saalis).
maakas 10. juuli 2017  14:51 Ebasobiv kommentaar
Tean, et soomlste mingis sarjas sõidavad väga edukalt VW Lupo võidusõidu isendid. Neid isegi Audrus sõitmas näinud paar aastat tagasi. Mingid tüdrukud sõitsid nendega.
maakas 10. juuli 2017  15:10 Ebasobiv kommentaar
Klass on /oli v1600. Seal nii Honda Civicud, VW Lupod, Alfa Romeo 147, Mini One, Suzuki Swift kui ka Seat Ibiza. Minu teada ei ole need ükski tagaveolised.
Jaanus 10. juuli 2017  17:04 Ebasobiv kommentaar
Esivedu on ringrajal väga levinud ja samuti ka ralliradadel.
eelmisele 10. juuli 2017  17:26 Ebasobiv kommentaar
On olemas vaid kolm vedu: taga, neli ja esi. Ja neist kõige ebapopulaarsem siiski on esivedu nii rallirajal kui ka ringrajasõidus kui ka driftis. Kuidas saab nimetada asja mis neist kolmest veost kõige vähem kasutatakse levinuks.
AntiOpel 10. juuli 2017  17:47 Ebasobiv kommentaar
No on kuidas on, kui popp see esivedu on või ei ole, aga selge on see, et Honda insenerid on jälle pannud kokku vägeva komplekti. Nürburgringi kiireim esiveoline ei saa olla ebaõnnestunud ja rajakõlbmatu komplekt, nagu mõni siin väita proovib.
Hapupiim 10. juuli 2017  17:50 Ebasobiv kommentaar
Levinuks saab ringrajal esivedu sellepärast pidada kuna need autod tavaliselt taskukohasemad ja seetõttu kasutatakse neid ka paljudepoolt. Teie siin muidugi peale dtm-i,F1 ja wrc muud nagu ei tea aga maailmas on väga palju erinevaid autospordi sarju. Cliosi juba kasutatakse üle maailma eri riikide sarjades siis rääkimatta veel civicutest ja golfidest. Asjast midagi teadjad muidugi arvavad ,et mis meediast läbi käib et need sarjad ka on. USA-s on ka ju ainult indycar ja nascar ega muud seal ei eksisteeri eks.
eelmisele 10. juuli 2017  18:00 Ebasobiv kommentaar
Just täpselt kõik kõvemad klassid kasutavad just tagavedu või nelikut. F1 autod kõik tagaveolised. WRC autod kõik nelikud. Driftiautod kõik tagaveolised. Amatöörklassid ja niisama amatöörid kes kusil auto24 ringrajal kõvatamas käivad nädalavahetustel sõidavad jah mingite esivedustega. Isegi meie amatöörklass 325 cup autod on tagaveolised.
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 20 Pro (1)

Tänases saates vaatame muuhulgas, millest on tehtud Huawei uus supertelefon ja räägime kaameratest ka – aga alles 15ndal minutil. Üle hulga aja on kohal ka auhind ja küsimused. 

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo

Motors24 proovisõit - Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo (11)

Porsche Panamera 4 E-Hybrid Sport Turismo on meie proovisõiduautode ajaloost ilmselt üks kõige pikema ja keerulisema nimega sõiduk. Aga tegelikult on kõik lihtne - tegu on nimelt universaalkerega Porsche ...

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Tehnika TV - Garmin Forerunner 645 Music

Täna on saates palju küsimusi ja vähemalt kaks vastust. 

Motors24 proovisõit - Ford Focus

Motors24 proovisõit - Ford Focus (49)

Ford Focus, mis pälvis 1999. aastal Euroopas aasta auto tiitli, on Ford sõnul nüüd parem kui kunagi varem. Lisaks näeb ka sedaankerega Focus nüüd ilus välja.  Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Tehnika TV - Anki Vector

Tehnika TV - Anki Vector (5)

Kaspar on kuri ja Glen on sentimentaalne - miks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter

Motors24 proovisõit - Peugeot Rifter (7)

Peugeot Partneri ja Citroen Berlingo nimed eestlastele tutvustamist ei vaja. Nüüd on aga istmetega Partner saanud nimeks Rifter ja perekonnas on lisaks Berlingole nüüd ka Opel Combo.  Auto nina on ...

Tehnika TV - Sonos

Tehnika TV - Sonos (5)

Täna on laual Sonos Beam, Sonos One, Sonos Playbar ja põrandal Sonos Sub. Mille poolest on Sonose kõlarid teistmoodi teistest ja mis on trueplay, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe

Motors24 proovisõit - Hyundai Santa Fe (16)

Hyundai Santa Fe esimest põlvkonda just üleliia ilusaks autoks pidada ei saanud - omapärased punnitavad tuled olid üsnagi harjumatud.  Uus neljanda põlvkonna Santa Fe näeb aga igati moodne välja ja auto ...

Tehnika TV - iPhone XS ja XR

Tehnika TV - iPhone XS ja XR (2)

Tänases saates selgub, miks on viimasel ajal pildis olnud Nokia Lumia ja kuidas profid iPhone’i ekraani heledust reguleerivad. 

Motors24 proovisõit - Audi Q8

Motors24 proovisõit - Audi Q8 (19)

Kui BMW X6 oli Saksa kolmikust esimene, kes sportliku kupeedžiibiga julges lagedale tulla, siis Audi on nüüd, ligi 10 aastat hiljem, viimane. Aga samas on ta ka kõige värskem ja mõneti ka erilisem.  ...

Tehnika TV - Yamaha MusicCast

Tehnika TV - Yamaha MusicCast (2)

Täna on laual Yamaha uued MusicCast-kõlarid 20, 50 ja BAR 400. Proovime aru saada, kui libedalt MusicCast toimib ja kuidas uued kõlarid häälitsevad.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz Sprinter (2)

Mercedes Sprinter, mida on läbi aegade müüdud ligi sajakolmekümnes riigis enam kui 3.4 miljonit ühikut, on jõudnud oma kolmanda põlvkonnani. Uuendusteks on näiteks ka esiveo võimalus, millel on 80 mm madalam ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9

Tehnika TV - Samsung Galaxy A7 ja A9 (3)

Samsung on valmis saanud maailma kõige kaamerarohkemad telefonid, millel on kahe peale kokku seitse kaamerat – kui eesmisi mitte arvestada. Miks neid nii palju on ja miks üleüldse peaks ostma A-seeria ...

Motors24 proovisõit - Mazda 6

Motors24 proovisõit - Mazda 6 (10)

Mazda 6, mis kunagi sai kuulsaks kui väga roostealdis auto, on tänaseks ennast tõsiselt parandanud - roosteprobleemid on jäänud minevikku ning uue 6 varustus ja salongimaterjalid on ilmselt oma klassi ...

 
Bike Motors - Yamaha Wide Star

Bike Motors - Yamaha Wide Star (1)

Seekord vaatame üle ühe suuremootorilise Yamaha, mis Motoremi meistrimeeste abiga sai omale uueks nimeks Wide Star. 

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad

Tehnika TV - Kiirpildikaamerad (1)

Täna on laual kaamerad, millest saab pildi kohe kätte: Polaroid Onestep+, Fujifilm Instax Mini ja SQ6, Kodak Mini Shot, Leica Sofort ja Polaroid Snap ja POP. Nagu saatest selgub, on aga tegemist päris ...

Motors24 proovisõit - Ford F-150

Motors24 proovisõit - Ford F-150 (43)

Ford F-150 on endiselt USA müügitabelite tipus - umbes nii, nagu meil Eestis võimutses mõned ajad tagasi Škoda Octavia ja nüüd teevad sama erinevad linnadžiibid. Seega - võtsimegi portsu erinevaid parameetreid ...

Tehnika TV - King Song 18L

Tehnika TV - King Song 18L (5)

Nüüd on Eestiski saadaval suured ja kiired üherattalised ehk EUC-d. Kui suured ja kiired, selgub saatest.

Tehnika TV - Canon EOS R

Tehnika TV - Canon EOS R

EOS R on suur samm Canoni jaoks. Kui suur võiks see samm olla teiste jaoks, proovime selgusele jõuda saates..

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz CLS (12)

Mercedes CLS, mida võib pidada sportlike sedaankupeede pioneeriks, on jõudnud kolmanda põlvkonnani. Ja kuigi ta baseerub E-klassi sedaanil, siis sõiduomadused on tal sootuks teistsugused.  Esiosa disain on ...

Tehnika TV - Photokina 2018

Tehnika TV - Photokina 2018 (3)

Glen käis välismaal ja tõi kaasa komme, asju, pilte ja videoid. Milliseid täpsemalt, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus

Motors24 proovisõit - Lamborghini Urus (18)

Tegelikult Urus ei ole Lamborghinil sugugi esimene katse maastikusõidukit valmistada - nimelt 80ndate lõpus valmis väikeseerias legendaarne, toonane maailma kõige kiireim maastikuauto Lamborghini LM002.  ...

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex

Tehnika TV - MyKi ja Wonlex (4)

Need on lastele mõeldud käekellad, millega saab rääkida ja mida saab positsioneerida. Elisa pani neile nimeks Põnniradar ja meie võtsime ja proovisime Põnniradarid laste peal järele. 

Motors24 proovisõit - Kia Ceed

Motors24 proovisõit - Kia Ceed (23)

Kia cee'di uuendamine võeti nii tõsiselt käsile, et isegi nimi on autol uus ja olles nüüd lihtsalt Ceed. Aga tegelikult on veel väga palju asju paremaks tehtud - ja tehtud on suisa nii hästi, et värskes Auto ...

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Tehnika TV - DJI Mavic 2 Pro

Täna demonstreerib Glen uskumatult nõtkeid tantsusamme ja jäädvustab selle ilu loomulikult DJI Mavic 2 Pro isiklikult.

Motors24 proovisõit - Volvo V60

Motors24 proovisõit - Volvo V60 (19)

Volvo on viimastel aastatel riburada pidi oma mudeleid uuendanud ja nüüd on ette võetud 60-seeria uuendamine. Ja erinevalt eelmisest V60-st, mis oma ruumikusega just väga ei hiilanud, on uus V60 taas üks suur ...

Amperi Garaaž - MoMus külas

Amperi Garaaž - MoMus külas (2)

Mootorispordi Muuseumi eelmises saates sai räägitud muuseumi saamisloost. Nüüd aga läheme piilume muuseumisse sisse ja vaatame, mis seal veel põnevat peale Estonia vormelite leida võib. 

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch

Tehnika TV - Samsung Galaxy Watch (4)

Samsung on taaskord uuendanud oma nutikellade kollektsiooni, mida presenteeriti ka IFAl. Millised on esmased mitte-nii-väga-nutikate kasutajate muljed, selgub saatest. 

 
Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Sport (6)

Kõige suurema Range Roveriga käisime me hiljuti sõitmas - ja nüüd on järg Land Roveri enda sõnul kõige sportlikuma Range Roveri ehk Range Rover Sporti käes.  Auto ninaosa meenutab nüüd päris palju ...

Tehnika TV - IFA 2018

Tehnika TV - IFA 2018

Internationale Funkausstellung ehk IFA on taaskord läbi saanud ja mõned muljed Berliinist on meiegi lauale jõudnud.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg

Motors24 proovisõit - Volkswagen Touareg (34)

Kui Arteoni afišeeris Volkswagen kui premium-klassi autot, siis uut Touaregi peab Volkswagen suisa oma mudelirivi lipulaevaks.  Jõuallikateks on kas 170 kW või see, 210 kW arendav V6 diisel. Tulevikus ...

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI

Tehnika TV - Sony DSC-RX100 VI (1)

VI tähendab, et täna on laual 6+1 fotoaparaati ja proovime aru saada, millise neist peaks ostma. 

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9

Tehnika TV – Samsung Galaxy Note 9 (3)

24. augustil jõuab müügile ilus, suur ja hea Note 9. Proovime aru saada, mis on uut ja mis on vana.

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud

Tallinnas esitleti Lexust, mida ei ole veel tootma hakatud (1)

Lexus toob 2019. aastal müügile uue hübriid-linnamaasturi UX. Mudel on niivõrd uus, et seda sõidukit ei ole veel seeriaviisiliselt tootma hakatud ja esmaesitlusel Tallinnas näidati auto eeltoodangu versiooni. ...

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker

Tehnika TV - Bose Soundware Companion Speaker (5)

Tänases saates ei selgu, miks peaks kõlarid kaela panema. Küll aga selgub, kuidas kaelkõlarid kõlavad ja milliseid trikke nende sees heliga tehakase.

 
Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT

Motors24 proovisõit - Ford Mustang GT (6)

Ford Mustang GT, mida Eestis müüakse nii USA kui ka Euroopa versioonina, sai mudeliuuenduse käigus kerge näovärskenduse ja teravama pilgu. Aga hoopis olulisem uuendus on see, et mootor on saanud jõudu juurde ...

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu

Amperi Garaaž - MoMu saamislugu (3)

Kui Mootorispordi Muuseumis asuvatest Estonia vormelitest oleme me juba rääkinud (vaata 1. osa ja 2. osa), siis seekord astub meie kaamera ette Arno Sillat - mees, ilma kelleta meil MoMut sellisel kujul ...

Tehnika TV - Nokia 8110 4G

Tehnika TV - Nokia 8110 4G (6)

Olid ajad, kui Nokia 8110 oli kuum sõna. Kui kuum on uus Nokia 8110 4G, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S.

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. (20)

Renault Sporti poolt põhjalikult üle käidud Megane on üks legendaarne sõiduk, mis on hoidnud enda käes ka Nürburgringi kiireima esiveolise tiitlit. Ja ka uus R.S. pole mingi aeglane auto, vaid ta kiirendab ...

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Tehnika TV - Yuneec Typhoon H Plus

Yuneecist pole pikalt midagi kuulda olnud, aga nüüd on selge, millega mehed tegelesid – kohal on uus Typhoon H Plus. Kui kaugele uus H lendab ja kuidas tehisintellekt nimega Intel Realsense takistustest mööda ...

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST

Motors24 proovisõit - Ford Fiesta ST (10)

Viimasel ajal kipuvad kuumad luukpärad muutuma üha raskemaks ja suuremaks, minetades sellega kohati oma algset eesmärki olla kerge, vilgas ja lõbusalt sõitmise auto. Ja sellepärast on autotootjad võtnud ette ...

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad

Tehnika TV - Kokkupandavad elektrirattad (1)

Nende nimed on GPad Bergen ja GPad Vasa, nad ei sõida 85 km/h ja näevad välja nagu ühed tavalised kokukad ehk kokkuvolditavad linnarattad. Miks neist tasus saade teha, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover (23)

Land Roveri džiibivaliku kõige suurema Range Roveri esimene põlvkond oli tootmises ligi 25 aastat ja tänaseks on jõutud neljanda põlvkonnani.  Hiljuti sai Range Rover ka mudeliuuenduse ja omab nüüd väiksema ...

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Tehnika TV - Sõidusalvestid

Täna on esiklaasi küljes nii mõnedki sõidukaamerad: Garmin Dash Cam 55, Garmin Dash Cam 65, Navitel R1000, Prestigio Roadrunner 545 GPS, Road Eyes recSMART, Transcend DrivePro 230 ja Xiaomi Mijia Dash Cam. ...

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer

Motors24 proovisõit - Opel Insignia Country Tourer (24)

Jätkame kõrgemate sõiduautodega - kui eelmisel nädalal oli proovisõiduautoks Subaru Outback, siis seekord vaatame üle Opeli teise põlvkonna Country Toureri. Country Toureri kapoti all on veel Opeli mootor, ...

Tehnika TV - GPad F3

Tehnika TV - GPad F3 (2)

GPad F3 on peaaegu tavaline elektritõuks, mis on tavalisest natuke kiirem. Kui kiire, selgub saatest. 

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Tondi Selveri ristmikul muutub alates esmaspäevast liikluskorraldus

Esmaspäeval, 16. juulil alustatakse A. H. Tammsaare tee – Tondi tn – Rahumäe tee ristmiku II etapi ehitustöödega, mille käigus muudetakse ajavahemikul 16.07.18 – 22.07.18 ristmiku liikluskorraldust. ...

Motors24 proovisõit - Subaru Outback

Motors24 proovisõit - Subaru Outback (34)

Subaru Outback, mida eelmisel korral ka Männikul testimas käisime, on saanud taaskord veidi ilusamaks ja targemaks. Seega proovisimegi järele kuidas sõidab kõige uuem Outback.  Proovisõiduauto tehnilised ...

Tehnika TV - Neli Nokiat

Tehnika TV - Neli Nokiat (1)

Nokia tuletab nelja uue androidiga meelde, et on tagasi tegijate hulgas: Nokia 1, Nokia 6.1, Nokia 7 plus ja Nokia 8 Sirocco. Palju on uutes Nokiates “nokiat” ja kas sellise raha eest selliseid asju tasub ...

 
Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Uute sõiduautode müük kasvas 8,1%

Eesti kasvas tänavu I poolaastal uute sõiduautode müük 8,1% võrreldes möödunud aasta sama perioodiga. Juunis müüdi Eestis 2566 uut sõiduautot ehk 3,2% vähem kui mullu. Kuue kokkuvõttes on tänavu müüdud 14 191 ...