Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
Kellel sellist autot vaja on? Linnainimesel linnasõitudeks? Natukene liiga suur ei ole selleks? Maainimesel? Milleks talle 30km elektriga sõitev ja 60 tonni maksev kolakas? Ilmselt on teema jälle selles, et saadakse oma looduskaitsenormid elektrimootori abil täidetud ja kogu lugu.
Ära ole naiivne, punktike, T8 hind algab siiski 80 juurest.
Vaatan vidiost, et rool on natuke rahutu ja härra krutib seda pidevalt. Ei ole see elektriline roolivõim üldiselt suurem asi. Omaette mõistatus on veel see, kuidas neljasilindrilisest kaheliitrisest mootorist need lubatud 223 kilovatti välja võlutakse. Mootorist, mis peaks kestma vähemalt garantiiaja ilusti ära. Pisut kahtlane.
Kaspar kas sa proovisid ka üle lamava politsi sõita. Eelmisel variandil on selline tunne, et lõhkusid esisila ära, kui sõita üle kühmu mõlema esirattaga. Kui ainult ühega üle sõita siis oli OK.
Mersu võttis eelmise põlve väiksematest 45 mudelitest üle 265kW välja ja keegi ei kurda. Uuemad on veel võimsamad. Ei ole küll kuulda olnud, et nendega erilisi probleeme oleks... Sama lugu VW grupi toodanguga - vt. SEAT Cupra mudelid, väiksemad S-seeria Audid ja VW Golf R kasvõi. 250-300 tuhat kestavad ikka kui just ise lõhkuma ei hakka. Ja sellest on enamustele inimestele küll ja veel.
Nende turbotatud kaheliitriste kartmine on pseudoprobleem.
Jätame tähelepanuta tõsiasja, et keegi seda täit võimsust seal kunagi ei kasutagi, igapäevane liikumine ei toimu pöördepiiraja piirkonnas, kaugel sellest. Väga väga kaugel :)
Ei ole mõtet üldse rääkida keskkonnasõbralikkusest kui auto on selline, heal juhul peab vastu 300 000 km. Ütleme nii, et sealt alles algab auto elu ja sõitma ning kasutama peab oluliselt pikemalt, et ei toodetaks asjatult uusi ja seeläbi veel rohkem ei saastataks.
See on jabur mis praegu tehakse, toodetakse aina "ökoloogilisemaid" autosid, mis tegelikutl annavad vastupidise efekti, sest ei kesta.
300 tuhat km läbimiseks kulub keskmisel Eesti autojuhil üle 15 aasta. Siis hakkavad juba üleüldisest vanadusest tingitud probleemid esile tulema :-)
Ja väikeste AMG-de, Cuprate ja teiste taoliste maksimaalvõimsust kasutatakse tunduvalt tihedamini kui enamusel tavamasinatel ja hoolimata sellest nad kestavad.
Jah 15+a vana auto pidamine kisub elustiiliks ja hobiks kuna peab olema valmis kõige jaburamate vigade lahendamiseks. Mu enda vanakesel läks hiljuti see mootor katki mis reguleerib salongiõhu temperatuuri. Auto muutus seepeale peaaegu kasutuskõlbmatuks kuni mootor sai asendatud sest klapp oli loomulikult kinni jäänud maks soojusele. Ja see oli siis lihtsa auto juures.
Kui pidada keerukat autot nagu antud masin 15+aastaseks, ei kujuta ette, kas kannatab üldse teenindusest välja sõita ennem kui järjekordne andur/mootor üles ütleb.
Ülevarustatud Bemmid kannatavad juba uuena lagunemise käes ... https://auto.geenius.ee/rubriik/uudis/intervjuu-omanikuga-miks-ta-loetles-oma-123-000-eurose-bmw-kuljel-ules-auto-koik-vead-ja-mis-saab-edasi/
Miks sellistega keskkonda reostada, tegelikult peaks garantiiajal laguneva auto detaili eest maksma ka keskkonnatasu, sest katkine detail on ju vaja utiliseerida ja uue tootmiseks on raisatud meeletus koguses CO2-te. Läheme sisi selle CO2 teemaga lõpuni lolliks :)
Kus pea iga uus ja vähegi normull auto algab sealt 60+K juba.
10 aasta pärast sõidavad sellistega suvalised kalevipojad ja edendavad kohalike naiste seas "kultuuri" ja "edukaid ärimehi"
3,6 KW laadija on autopeal ikka lahja. Nii mõnelgi odavamal margil on kasutusel 7 KW laadija. nii saaks pea 2 x laadimisaega vähendada tubli 2 le tunnile.
uutes Volvodes ei ole juht enam auto peremees vaid kaasreisia auto teeb mis tahab. Neid "abi"systeeme on nii palju peale topitud, et sellega on auto tapetud.
3,2l sajale lubage naerda see 5,0 pidi ka ikka gaasipedaali katsumata tagant tuulega tulema. Olen uue 2016 XC90T8 Saksamaa ja prantsusmaa vahel aastaga 56tkm läbisõitnud (Linn+Kiirtee) ja ei harrastanud mingit ekstreemest sõitu ja keskmine kütusekulu oli 8,9l sajale. Siin kandis saab seda hybriid ajamit igalpool tasuta veel laadida ka nii, et nee dsuurte auto tootjate jutud kütuse kulust võib kassi saba alla pakkida. Töökaaslane sõidab ML500e hybriidiaga milele lubatakse 3,8 sajale reaalsus on 9,4
nii on - kui vähegi keegi viitsib mõelda, et 2,3 tonni + reisijad + märkimisväärne tuuletakistus ei saa mitte kuidagi anda tulemuseks 3,2l sajale. see on võimalik sisuliselt ainult täis akudega linnas enamvähem akurežiimiga sõtmise ulatuses.
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (15)