Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Hyundai sõnul on see uuendatud Tucson oma klassis uus liider, seega ei jäänudki muud kui selle värske mild hybrid diisliga varustatud Tucsoniga proovisõidule minna.
Proovisõiduauto tehnilised andmed ...
Miljunäär võiks siis lahkesti teistele ka 40k jagada, et kõik saaksid ennast hästi tunda. Aga ei, hoiab kõik endale ja siis parastab, et olete vaesed. :D
ma ise ütleks, et jõukohane auto hind on 2-4 inimese kuupalka. sõltub sellest kui palju autoga sõidetakse. kes sõidab kuni 10000 km aastas, siis kaks kuu palka, kes sõidab 20000-25000 km aastas, see võiks kuni 4 kuu palka auto alla panna.
40000 on selgelt Eesti mõistes jõuka inimese auto. Samas auto ise on olemuselt ju säästuauto. siit tulevadki käärid hinna ja selle vahel, mis sa selle eest saad.
aga tegelikult hinna ja varustuse suhte koha pealt käärid puuduvad. Alla 40 000 on olemas kõik see, mida "premium"-margid rämeda lisaraha eest pakuvad. 40.000,-€ Audi Q3 on säästuauto. Hinna sees on rool ja istmed.
Autotootjad on ikka väga ahneks ja ülbeks läinud.Sellised juurdehindlused on kuritegu.Kuhu see raha läheb? Panevad ju suure osa kokku neid masinaid robotid ju,inimtööd väga vähe ning kõik need nüüdisaegsed vidinad ja jubinad pole eluski sellist raha väärt...
Oleks,et saad ausa kauba siis,aga ei,küll manipuleeritakse näitudega ja jumal teab millega veel,näiteks CO ja kütusekulu.
Ja samuti pole kvaliteet ka teab mis hea,tean mitut uut autot mis juba esimesel aastal garantiis käinud,nende seas ka nn. premium ja luxklassi masinad.
Aga noh seni kuni makstakse võib küsida ka miljon eks lollidelt tarbijatelt tulebgi raha ära võtta...
40000 eur eest saad uuena nii ehk naa säästuauto. on see siis rooli ja istmetega Audi Q3 või täisvarustusega Hyundai Tucson.
teatud brändi eest tuleb juurde maksta, aga auto juures ei ole oluline ainult varustuse nimekiri vaid disain, sõiduomadused, põhitehnoloogia .......ja ka kuvand. Kuna Eestis ei suhtu enamus inimesed autosse nagu kilekotti (tavaline tarbeese), siis konkreetse auto kuvand määrab palju. Kui panna kõrvuti järelturu hästivarustatud Audi Q3 ja sama raha eest uus hästivarustatud Hyundai Tucson, siis on selge, et Audiga oled elu peremees, Hyundai Tucsoniga pead kõvasti selgitama, miks see nii palju maksis.
Asi on tegelikult väga lihtne selle hinna teemaga. See on ainult üks valdkond paljude teiste väiksete seas.
Kogu maailma finantssüsteem on võtnud teemaks inimesed teha pankadest sõltuvaks. Väga lihtne skeem. Paku inimestele lahkelt liisingut/laenu ja ongi kogu kama, seda nad ikka ju jõuavad maksta.
Inimestel tekib arusaam, et milleks maksta sellist summat korraga, kui on võimalik maksta osadena(mõte õige ja loogiline). Pealegi enamustel polegi sellist summat välja käia koheselt. Kes 90-daid mäletavad teavad täpselt, kuidas siis asjad käisid, võrreldes tänase päevaga, nagu öö ja päev. Laenud/liisingud aheldavad inimesed lühikese keti otsa ja nii on hea inimestega manipuleerida omi huvisid ellu viies. Inimestel tekib tunne, et kõik on Ok, raha on alles, uued asjad olemas jne, kuid pikemas plaanis on nad võrku püütud ohvrid, kes aitavad süsteemiloojaid edasi oma plaanides. Muidugi inimesi, kes on pangaorjad need asjad ei huvita ja ei peagi huvitama, kuid see ongi pangainimeste eesmärk, et ärge toppige oma nina meie asjadesse ja mis teil veel vaja on, saite ju laenu/liisingut, mis te veel tahate, olge õnnelikud!
Tasapisi, kannatlikult ja samm-sammult lähenetakse teema juurde, milleni tahetakse välja jõuda, kuid see on juba pikem teema ja haakub globaalse uue maailmakorra loomisega.
Tõsi, Eestis ollakse nõus maksma selle eest, et üle rinna jookseks neoonkiri "Armani" või et 25 aasta vanuse tossava diislirondi tagaluugil paistaks rooste seest ähmaselt "Audi". Õnneks on brändikultus taandumas. Need, kellel on nt paarkümmend tuhat välja käia (või võimalik liisida), ei osta valdavalt mingit äraaetud "brändiautot" vaid uue ja garantiilise. Ja olgem ausad, eelmise põlvkonna Q3 ei pannud isegi arengupeetusega isikut end elu peremehena tundma, niivõrd viletsad olid salongimaterjalid. Seda tunnistas isegi AutoBild, mida sakslased ise üksvahe VolkswagenAudiBildiks nimetasid. Uus Q3 (2018) on selles osas parem aga hind tegi ka hüppe. Kusjuures suuruse osas on Tucsoni konkurendiks pigem Q5
Selline mentaliteet pole ainult Eestis, vaid kõigis endistes NSV Liidu riikides. Elasime ju tol korral 15 Liidu vabariigiga läänemaailmale suletud piiridega riikides, kus kõigil olid samasugused riided ja mööblid kodus ja üleüldine kommunistlik hoiak, et lääne on paha ja halb. Nõukogude Liidu lagunemisega ja piiride avanemisega hakkaski "vasika vaimustus" pihta kõige uue särava ja kalli suunas, mida üks okupeeritud riigist tulnud inimene polnud kordagi näinud, rääkimata omamisest.
Ja see "vaimustus" kestab tänaseni, sest 50 aastat ajupesu ja suletud reziimis vegeteerimist on oma jälje jätnud pikaks ajaks.
40 k oli ju täisvarustuses auto eest. Muidu maksis auto ju 20k ja öeldi, et on isegi siis hästi varustatud. Mida te siin ulute. Kui paljud ostava endale täisvarusruses autot. Mida seal siis nii väga vaja on. Püsikas kliima ja parkimisandurid. Rohkem polegi vaja mingit tilulilu.
Ma ise arvan, et nüüd on autotootjad hakanud võidu hindu tõstma. Nii Hyundai hind on tõusnud kui ka uudistes nähtud et Škoda Scala mis on Rapidi aseaine ehk selline keskpärane kähmakas hakkab oma kolmepütase 1.0 mootoriga maksma 17+k€. Norm varustusega kähmakas 25k€. Seega uute autode hinnad 25-40k€ tava autode eest ja 40+k€ vähegi premium auto plangu eest (3. C, A4 jne) hakkab saama normaalsuseks. Nii et egas muud kui uut autot enam niisama muuseas poest tooma ei lähe. Samas näis mida turg arvab sellest, sest kustlikult üles aetud hindadega autode turuvääärtus langeb kolinal ja kasutatud auto hind näitab mis ta tegelikult väärt on.
siin keegi hädaldas et 25a vana audi on kole asi. vaidleks vastu. quattro on tase, endal olnud ja pole kinni jäänud. küll aga on kinni jäädud (mitte-saksa) linnamaasturiga.
samas mitte keegi ei saa 25a vanuse hyundai rooste üle nuriseda täna, sest neid lihtsalt ei ole olemas enam. või siis kui on olemas siis seisavad nurgas (romulas vms). igatahes järelturul neid ei ole rohkem kui 1tk. kontrollitud.
25 aastat tagasi Audi "maastureid" ei tootnud, seega saab antud quattro puhul olla jutt vaid sõiduautost. A4, A6?
Ja siit küsimus, mida selle autoga tehti, et "mitte kinnijäämine" teemaks oli?
Käidi off-roadi sõitmas?
Kui off-road, siis paneme kõrvale sama vana mitte-saksa maasturi (Patrol, Land Cruiser) ja räägime edasi.
Mõni linnavurle jah ostab LandCruiseri et sellega ta naine ja lapsed sellega kaubanduskeskuse parklas teiste autode uksi hõõruda saaks. Ja ise arvab et on hea ostu teinud, kuna läbivus on parem kui quattro. Mina üldse ei võrdleks neid masinaid. Kuigi kiirendus, pidur.teekond, sõidumugavus, müraisolatsioon, jpm on Audil igal juhul parem. Aga LC on mitmed omad eelised. Antud teema on Tucson ja see pole mingi offroad. Ärgem ajagem asja segaseks. Minu point: vana hea quattro on etem kui elektroonilised "4x4" süsteemid.
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (35)