Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Viimastel aastatel on muutunud väga populaarseks suure tagaluugiga sedaanid, mis sageli proovivad ka premium-autode segmendist väikest tükikest noolida. Üks selline üllataja on ka Peugeot', kes on oma kunagise ...
Kuulge, mis teema see kesk. palga ümber on? Pole tähtis kui palju on palganumber vaid tegelikult on oluline kui palju jääb alles pärast komm. arvete, toidu ja esmatarbekaupade eest tasumist. Mina küll ei oma täna 2x rohkem vaba raha, mida peaks kohe autokaupmehe kätte viima...
Dacial oli krooni ajal alistada piir 100000 eek ja nad tegid seda. Siis tuli eur ning see piir sai millegipärast 10000 euriks! Neid automyyjaid peaks KÕIKI hakkama boikottima, et nad sellist jama ( mis ei kesta eriti ) sellise suure raha eest müüvad. Meil on niigi kütus sama hinnaga nagu Soomes, kus keskmine palk on 3000 eur! Mille pealt see meie inimene neid CRV’d ja muid 30000 euriseid masinaid ostab?
Mälu järgi maksis 2000a kõige kallima varustusega 7kohaline Patrol 500000 EEK. See oli siis tootja kõige kallima mudeli kõige kallim versioon. Sõiduautosi sai selle raha eest mitu korraga. Nüüd nagu selle raha eest ei saa keskmist sõiduautotki varsti enam.
Oli siin mingis teemas mees, kes väitis, et kohe muutuvad analoogsed näidikud kalliks lisavarustuseks. Puha naiivsus- sellele pesoole ei saa analoogseid mitte mingisuguse raha eest, ja varsti on kõikidel autodel samamoodi.
Progress on neil pesoovendadel täitsa p-sse läinud - autos 2 suurt värvilist ekraani ja 6 turvapatja (ja juurde osta ei saa). Kui ekraane oleks neli, saaks ka ilma patjadeta hakkama. Kui igal sõitjal oleks oma ekraan, võiks ka turvavööd ära visata. Asi pole ainult selles, et mulle ei meeldi liigsed tuled-viled autos - igaühel oma maitse, vaid selles, et nendega asendatakse tõesti vajalikke asju.
Nüüd välimusest. Auto on kohutavalt ebaproportsionaalne- paks, aga rattad väikesed. Ligi kolmandik autost on hiigelsuur, groteskne nina - kas nad plaanisid sinna V12 panna? Tagaots on aga naeruväärselt väike. Esitulede disain paneb ka mõtlema - auto on justkui peeglisse vaadanud ja nutab nüüd oma välimuse üle.
Minule see välimus meeldib,kui seda koledaks autoks peetakse siis toyota mistahes toodang on ju ropprõve.Selle 508 näol tegu igati viisaka autoga,just sellisega mis tänaval karjuvalt järelevaatama ei pane.
Nii. Esiteks- siin on hetkel 9 kommentaari, millest konkreetse auto kohta käib täpselt 2. Mida prset?
Aga ma ei saa aru, kes peaks seda autot ostma. Jah, see on ilus ja hea heliga, aga sellega ju positiivsed asjad piirduvadki. Eriti absurdne on selle auto hind. Normaalne varustus ja vähemalt 30-35000€? Peugeoti eest? Pigem läheks juba ostaks siis Superbi või Insignia. Või Optima.
Proovisin ka ise 508-t ja täiesti ajuvaba. Nii ebapraktilist autot pole veel selles klassis näinud: olen 186cm pikk, normaalse kehaehitusega. Ees oli ruumi rahuldavalt, kuigi nagu ka klipis öeldi- päris mugav ikka ei ole ja kui on mugav, ei näe näidikuid ega ulata keskkonsoolini. Naisel kõrval (172cm, kõhnemat kasvu) oli muidu ok, aga kuna jalad on pikemavõitu, ei saanud end ka väga hästi paika. Samas taga on ruum olematu. Pearuumi pole, jalaruumi pole, õlaruumiga on nii, et kahekesi on ok, aga kolme inimest sinna pigistada oleks ilmselt inimsusevastane kuritegu. Pagasiruum on naeruväärselt väike.
Pmst sobiks see auto minu arvates kahele väikest kasvu inimesele. Samas tekib siis küsimus, miks osta selle klassi auto SELLISE hinna eest, kui võiks osta soodsamalt nt mõne kupee? Lihtsalt disaini eest ei näe küll väga mõtet sellist raha välja käia. Ja siis on veel see, et see on Peugeot...
See käkk on tulnukatele disainitud. Väike õbluke roheline olend mahub ära ja tunneb koduselt. Kui see oleks inimestele mõeldud, oleks rool kena ümmargune ja kangid-nupud normaalsed ning ukseaugust sisenemiseks ei peaks ennast ussiks moondama
Hind on tõesti sõge. Pereautoks nagu väga ei sobigi, aga noh eks see sõltu ka pere suurusest jne. Peugeot 5008 on kindlasti selles osas kordades parem. Disain mulle meeldib niis seest kui väljast. Ja see, et kliirens on kõrge ei olegi ju tegelt väga halb asi. Mootorivalik tundub ka asine olevat.
Mul juba neljas Peukar, väga rahul nendega. Praegu oman 308sw ja mulle see 508 meeldib, kuigi valiksin ka sw (universaal) versiooni (kaovad ära kõik ebapraktilisuse jutud aga disain on ikka ilus tal). Piisab täiesti sellest 1,6 133kw mootorist ja saab norm auto 27 tuhandega kätte. Kuigi jah, 308sw sain 18 tuhandega.
Keskmise palga ja suurema tasuga saab uhkustada vaid 1/3 kaasmaalastest. Kui mulle sellist raha peale tiksuks, siis vist ikka ei ostaks seda ebapraktiliste veidrustega moevidinat.
Varasemalt on juba piisavalt jahutud uute autode hindade üle. Jah olen nõus, et ulmehinnad on neile külge poogitud, kui võrrelda krooniaega ja üldist elatustaset. Elu on läinud kallimaks ja autod ka, kuid inimeste sissetulekud on samal tasemel või siis pigem on elukallidus jõudsalt ees. Hinnad autodel mängitakse kavalalt liisingute peale, et palkade juures jõuaksid enamus ikkagi soetada, kasvõi kasutatuna. Sellise süstemaatilise mudeli toimimisel on võimalik kunstlikult autode hinnad kõrgemale tõsta ja teenida liisingumaksete pealt veel korraliku lisa. Olgu kohe ette ära öeldud, et autod EI OLE kordades, rõhutan KORDADES paremaks muutunud, et nende eest KORDI rohkem vaja maksta. See ei ole mingi argument, et digiajastuga kaasa joostes teeme autod kirevaks ja nutiks, nudime välimust ajakohasemaks ja oh-ohooo auto ongi kohe kordades parem. Oleneb, kes mida paremaks peab. Minujaoks ei tee autot paremaks pealgalt vidinate üleküllus, kui seevastu on auto siiski näiteks ebaturvaline, ebamugav kasutada, ebapraktiline, jms. Ei arvagi, et täna peaks ei tea mis hull hüpe autotööstuses juba olemas olema, kuid tuleb tõdeda siiski fakti, et inimesed ootavad hinna ja autotööstuse saavutuse vahel tasakaalus olemist, mitte pelgalt uue aastanumbri ja imelike tulukeste/vilekeste külge pookimist, mis tihtilugu kas inimeste oskamatusest või viitsimisest ei ole tarvilik kasutamiseks. Ma ei ole mingi tehniliste vidinate vastane, kui keegi valesti aru saab, kuid kruvida hinnad lakke nende vidinate kaudu on selge müüjate liigkasuvõtmine. Huvitav on ainult see, kuidas inimesed on manipulatsioonide ohvriks langenud, pidades neid müstilisi hinnatõuse normaalseteks ja ajaga kaasaskäivateks, nagu see peakski alati nii olema. Mõnes teises kultuuriruumis ja kehtestatud kordades kaotaksid kõige rohkem justnimelt liigkasuvõtjad, kes peavadki mentaliteeti üleval, et peast ori ongi loodud oma isandaid teenima(piltlik kujutlusvorm)
Ma arvan, et tootja poolt vaadatuna on need hinnad isegi õigustatud, sest kõik külge poogitud vidsinad tahtsid välja töötamist ning patsiga poiste jauraisse on hüpersuured summad paigutatud, et itimehed ikka 5k€ palka saaksid. See ongi ajanud autode hinnad üles, sest see "investeering" vidinatesse on vaja kuidagi tagasi teenida. Kes IT-projektidega kursis siis on alati olnud nii et kõik projektid ületavad oma mahu nii rahaliselt kui ajaliselt vähemalt kahekordselt aga tihti ka palju palju rohkem. Ja see kõik tuleb nüüd auto hindade näol tarbjale tagasi.
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (46)