Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tänases saates on peategelasteks tegelikult kaks autot - esmalt eestlaste kauaagse lemmiku Honda CR-V verivärske 1,5 liitrise turbotatud bensiinimootoriga versioon.
Teine kangelane on tema hübriidajamiga ...
hakkab looma. turbomootori on juba peale saanud, salongimüra maha, ehk järgmise põlvkonnaga saab ka normaalse automaatkasti peale. suuruskärk 10 aastat ollakse ikka sakslastest maas tehnoloogias.
Esiteks on aeg jõudnud nii kaugele, kus digitaalset näidikuteblokki enam isegi ei mainita ning kõik võtavad seda kui iseenesest mõistetavat asja. Mäletate aega kus pidi igal autol mainima et taga on LED tuled :)
Teiseks see ülekande mehhanism on nüüd veidi arusaamatu. Nagu ma aru saan, siis terve auto peale on üks elektrimootor mis tegeleb kogu auto liigutamisega. Kas selle elektrimootori küljhes on siis kõik Kardaanid ning liikumine toimib ikkagi mehaaniliselt? Lisaks et bensumootor pole kardaanidega üldse seotud ning kui mistahes põhjusel peaks katkema ühendus bensuka, generaatori ja elektrimootori vahel, siis on see masin liikumisvõimetu?
Kolmandaks, et see plastitüki peale tehtud HUD on ikka jube-jube - eriti totter väljast vaadates. No kui raske on teha siis esiklaasile projetseeritav HUD mille näiteid on autotööstus täis?
Kuigi väidetavalt on tegu vaikse autoga siis kas kiirendamisel viib variaator ikkagi pöörded 3000 peale ja siis hakkab auto vaikselt liikuma? Noh, selline mõõdukas Tallinna valgusfoori kiirendus. Kui jah siis on kurb, sest on palju konkurente kus kast toimetab ikkagi normaalselt.
see hübriid tundub tegelikult päris töökindel, kui bensumootori otsas genekas lihtsalt ja see omakorda ajab mootorit ringi. käigukasti, sidurit jms s1tta ju vahel pole mis ptsi võiks minna ja hooldust vajaks sel juhul?
Minule jäi ka pisut selgusetuks, kuidas see hübriid täpselt töötab. Algul oli jutt,et mootor veab vaid genekat, pärast mainis,et ratastest ülejäänud enegria muudanb elektriks.
Minu elektrirattal on ka üle 1kWh aku, mida suvel suurendan. Kunagi oli 2,5kwh aku, mis kaalus ligi 30kg.
mulle meeldib ka rohkem eelmise põlvkonna facelift CR-V, see uus kuidagi liiga naiseliku disainiga ja puudub eripära, mis oli just minu arust mainitud 4 põlvkonna masinal
Olen samuti nõus, et see praeguse disain ei ole ikka see. Minu silmale kole vaadata. Pean muidu Hondadest suur lugu ja mitu neid endal olnud, kuid Cr-V välimus ei köida kohe mitte. Enne vaataks parketimaasturitest Vagi poole, kui selle võtaks.
hybriid ei arenda diiselmootorid mitte kuidagi kui saab elektri jõul sõita vaid 2 km ja ülejäänud aja on ikka bensiini peal ja kütte kulu on suurem . iga tehnika jäägu oma liistu juurde mitte ronigu millelegi vahele ja uut asja teha diislist hybriidi . inimesed on säästlikud ja nõuavad ikkagi diislid masinat rohkem kui bensiini mida keegi enam ei taha olgu kui head tahes aga ikkagi ei sobi sama moodi .
Mida te ulute siin oma diislit taga. Ega see nagunii midagi ei aita, autotööstused teevad mida tahavad ja kellegi lambivenna hala ei koti kedagi. Sõitke millega tahate, kasvõi ratastega vanni või kastruliga.
Käisin proovisin bensukat. Igati parem võrreldes eelmise põlvkonnaga. Oman eelmise põlvkonna isendit ja vaiksem on ta küll. Samuti mahukam, sõidab paremini. Küll aga ma natukene ei saa aru siin autori kiidulaulust mürataseme üle. Sõitsin maanteel suverehvidega 110 alas 115-120km/h ja kuigi see auto on vaiksem, kui varem, siis müra tuli ikka päris palju sisse. Ja just rehvimüra. Aga eks kõrvakuulmine ole kõigil erinev.
Disain mulle pigem meeldib, kuid nõustun ka siin paari eelkirjutajaga, et eelmisel põlvkonnal oli pisut rohkem isikupära.
Aga sel autol on minu jaoks ka üksjagu miinuseid- esiteks ei pakuta esiklaasisoojendust, teiseks variaatorkast ei meeldi mulle üldse- tugeval kiirendusel undab ja venitab ikka korralikult, kolmandaks- kui on varustuses jalaviipega avatav pagasiluuk (Executivel on) ja lisada kärukonks, siis kaob ära jalaviipe funktsioon, kuna see andur pidavad olema täpselt seal, kuhu kinnitub konks. Ja no see HUD displei on küll ikka masendav. Honda Connect infosüsteem on ka pisut parem, kui varem, aga mingi tehnikaime see pole.
Üldiselt okei auto, aga sellise hinna eest ootaks pisut paremat.
Hübriid kindlasti sõidab paremini, aga kas ta asendab diislit edukalt? Pakun, et ei. Miks? Sest kui varem oli bensuka-diisli hinnavahe ligi 5000€ ja kütusekulu vahe pea kahekordne (praktikas 10 vs 5.5-6), siis hübriid oma 4000€ ja 2L vahega ilmselt ei ole nii mõistlik alternatiiv. Samuti, kui on vaja vedada haagist, huvitav kui rasket haagist hübriid tohib vedada? Kindlasti tore auto, aga diislit ei asenda ta kohe kindlasti.
Naljakas on see japside paanika diisli osas- sakslased arendavad ja müüvad diislit sellise hooga, et jube hakkab.
Vänto, mine sõida oma vana Mondeoga edasi ja ole vait. See auto ei ole sulle ilmselgelt.
Ei tea, tundub, et ei oska siis.
Kpl, see, kui sina ja veel üks vänt aru ei saa, ei tee neid veel siis mõttetuks. Mingi kultus või vajadus nende järgi on- miks muidu neid nii palju liigub.
Kunagi,kui HONDA tegi müügirekordi,ütles Tehnikamaailma juht Tönu Ojala-vötan HONDA müügimeeste ees mütsi maha-nad suudavad sellist saasta,sellises koguses ja sellise hinnaga müüa.
Kogu see linnamaasturite müügiedu on müstiline. Müüakse ju kallimalt välimuselt, praktiliselt ja sõiduomadustelt kehvemat masinat kui on sama suurusklassi tavalised autod. Honda crv on müügihitt, accordi ei osta vist keegi enam, civic universaali ostetakse vähem jne.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (29)