Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kuigi see auto näeb välja nagu üks tavaline moodne Opel, siis tegelikult on siin kesta sees peidus üks korduvalt ja kõrgelt hinnatud lõvikutsikas.
Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: 2,0-liitrine ...
Enne kui siia tekib p***rahe, võtan omad muljed kokku. Tekitas kahetised emotsioonid. Mootor ja kast väga hea. Mingid DSG pole peale selle kombo proovimist küll kellegil enam vaja. Varustus nagu Opelil ikka ülihea. Trumpapki sellega enamiku üle. Häirib meeletult, et selle raha eest 4wd ei ole. Sai proovitud Ultimate kahest diislit. Hind pidavat olema üle 30k aga ei olnud kuskilt otsast tunda. Pigem soovitaks huvilistel just seda odavat otsa vaadata. Salongis oli Enjoy 1.2 bensiin automaat. 22 eest saaks nichevo pilli.
Muideks hübriid peaks ka tulema varsti. Siis saan ka oma 4wd
See Grandland x jagab hetkel minu järgmise auto valikul 1. ja 2. kohta Renault Megane universaaliga. Talismani hind jääb veidi kaugele oma võimalustest. Peug 3008 puhul ei sobinud pisike rool ja liiga ekstravagantne salong mu jaoks kuigi väljast paistab ägedam.
Sai nädalavahetusel proovitud ka nö. eestlaste lemmik preemiummarke- oh õudust- kõvad istmed, kõva vedrustus, raske rool, tuimad pidurid vms. Mitte midagi sellist, mille eest oleks nõus kõrgemat hinda maksma.
mootori hääl on nagu singeri õmblusmasinal, vedrustus kõigutab, ilmselt meremeestele meeldiks see auto väga.
Muidu oli täitsa tiptop, kui proovisõitu tegin. Aga valisin ikkagi hoopis ühe teise tootja masina.
Hr Laas viitsib järjest vähem filmida, et kasutab aina rohkem demo videoid :) ? Ja ikka tekib küsimus, kuhu teil seda nelivedu vaja on? Kõik käivad metsas ja põllul sõitmas?
Laimavad ja laiavad need kellel endal masinat pole. Sain 1,6 l D automaatkastiga Enyoi varustusega kätte. Alghind 23K, pole ühtki teist selle klassi masinat, mis sellise kombo annaks nii normaalse hinna eest kätte. Teistel üldiselt üle 28-30K. 300Nm selle raha eest ja mootorimahust on pigem suurema mootori teema. Proovisin ka 2.0 D automaadiga, no äge küll, aga kuhu sa selle jõuga lähed? Poolas on Opelil pakkumises nii 4x4 kui Biturbo D, küll jõuab meile ka. Salongis on ruumi sama palju kui klass suuremas masinas. Salong on oluliselt vaiksem, kui VW või Skodas. Lisad on oluliselt odavamad, kui palju kiidetud VAG-l. Olen seda meelt, et kõik võimalikud sõiduabilised toimetavad nii usinalt, et esiveost piisab 90% tava inimestel, kui just maale metsakülla mudarallile ei lähe. Tehase lubatud kütte kulu sain kätte juba esimese 1000km järel, erinevus on 0,2 l/100. VAG masinatel annab ikka pingutada, et selline kulu uutel kätte saada. Seega ei kurda, hea valik.
Reaalselt võttes ei olegi pargimaasturit ja nelja ratta vedu vaja. Ise olen viis aastat alla saja kilovatise esiveolise universaaliga ringi vuranud. Sõitnud igasugustel teedel (sügavamatel metsaradadel, ainult põllumajanduslikus kasutuses olevatel väga sugavate aukudega teedel, metsavedu näinud mudastel teedel ja üle ukse ääre sügavas lumes) ja kinni pole veel jäänud. Muidugi auto ka nii vana, et ei ole kahju sellistel teedel sõita. Uuema madalama masinaga ei sõidaks seal. Vaevalt, et kõnealuse Opeligagi neid teid mööda sõidaks. Ükski nendest teedest ei ole olnud vajalik läbida. Lihtsalt uudishimust ja igavusest. Samuti ei ole autos ruumi veel väheseks jäänud. Tegu umbes uue Golf univeraali mõõtu mahutava autoga. Tagumist jalaruumi on küll vähem, aga kaubaruumi umbes sama palju. Arvasin isegi pikalt, et kui järgmise auto ostan, siis on tegu mõne nelikveolise "maasturiga", aga enam seda meelt ei ole. Maksimaalne, mida vaja võiks minna on Audi Allroadi ja Volvo XC laadsed universaalid.
Tänud ülevaate eest! Käisin vahepeal ka seda mudelit uurimas, kuid kahjuks interjööri prantsusepärane odav plast ning liimilõhn (nii Grandlandis kui ka Crosslandis) kaotasid huvi selle auto vastu. Crossland kui Meriva järeltulija oli ka selge pettumus. Märgata oli langust interjööri kvaliteedis ning nutikuses.
Muidu enam vähem keskpärane linnakas ainult linnas põrkab liialt palju ja pettumus kõikide uute opelite(linnamaasturite) interjöör. Sama küsimus , kuhu te lähete selle neliveoga ?
Liimilõhn? Tegin minagi enne tiiru mõne nooblima margi poes, ei ole vahet Grandlandis ega Audis, materjalid on samad, lõhnad ka. Plast on ka VAG-des või RAV-s täpselt samas mahus. Opeli armatuuril pehme plast ja tagasihoidlik. Mida ostad , seda saad.
Liimilõhna all ma mõtlen ebameeldivat keemilist haisu, mida tavaliselt esineb uutes prantsuse autodes. Mul on endal Opel ning otsin uuemat autot. Hetkel pigem kaldun Kia suunas, kuna sealt tulles tekkisid kõrgemad ootused sama hinnaklassi autode suunas. .
Selliste nelikveolistega lähed praktiliselt sama kaugele kui esiveolisega. Kui tahad nelikveolist, siis targem on Land Cruiser, Pajero ja muud sellised valida. Uuena kallid loomulikult.
Pigem küsiks, mis on sellise keretüübi mõte ilma nelikveota? Sent-kaks kõrgem kliirens? Mõnevõrra kõrgem isteasend? Kehvem dünaamika võrreldes sõiduautoga? Kehvem funktsionaalsus võrreldes mahtuniversaaliga? Moega kaasas käimine?
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.
Nagu Toyotadel kombeks ...
KOMMENTAARID (41)