Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Jah - justnimelt N, aga mitte GT või GTI nagu paljudel autotootjatel kombeks on saanud. Ja see N tähendab muide siinkohal Namyangi ja ka Nürburgringi.
Proovisõiduauto tehnilised andmed:Mootor: ...
Poisikesed/eksperdid koos nüüd ja kiidavad. Ei vaidle vastu, et julge samm aga
1. Mootor Optima pealt, ei midagi revulutsioonilist. Peabki seda väikest kere liigutama.
2. GTI alternatiivina näevad ainult mündilugejad ehk eestlased.
3. 12 l on jõhker, üle pika aja nõustun Antioplikaga
4. Sisu on igav ning lisad on ikka selle raha eest eilne päev. Ei aita siin mingi sport sumps.
5. Isegi härra ajakirjanik mainib, et lääne "rallikatel" ikka natuke parem see silla ja jõu suhe.
Ahjaa, andmed lubavad muide 9.7 liru i30 linnakuluks, Golf GTI 180 kW variandil 8.3 liru e. 1,4 l i30 kahjuks, ent 22 kW jällegi tema kasuks. Reaalsuses ei ole ühelgi autol tehasest lubatud kulu muidugi eriti saavutatav, et ütleme siis Golfile ka tublisti üle 10 liitri.
Mis parameetrid need on siis? Väikeautol 2.0T mootor? 202kw? Mitte ükski neist näitajatest ei õigusta 12L kütusekulu. Ajakirjanik ei öelnud, et see on vaid linnakulu, vaid rääkis keskmisest. Tehas annab keskmise 7.1, ajakirjanik sai väga rahulikult sõites 7.4, aga ütles, et tavaliselt jääb see 12 juurde. See on aga nii väikese auto kohta absurdne.
Muidugi, sellise auto ostul ei tohiks olla kütusekulu prioriteet (siis peaks vaatama pigem diisli poole ilmselt), aga siiski. Auto võib ju fun olla, aga midagi erilist, mis ostma paneks, see ei paku. Igapäevaelus pole tolku ka sellest sportsumpsist.
Veelkord, ärme võrdle võrreldamatuid asju. Palju Type-r kulutab? STI? (jah, need pole ka otseselt võrreldavad). Tegu on vajutamiseks mõeldud mootoriga, millel 12 liru ei ole mingisugune näitaja. Kes ostab CRV, kes Type-Ri jne. Erineva suunitlusega autod, tööle-poodi-koju sõitmiseks ei valiks nii või naa.
Kuidas ei ole eriline see auto? Juba see, et tegemist Hyundaiga, mille väiksele putukale selline võimsus taha lükatud on iseenesest juba eriline. Seda teame juba ammu, et igasugu typer, gti, sti jne olemas on ja nad võimekad, kuid et Hyundai vähekenegi ka üritab midagi ja öelda, et pole eriline on eriti silmakirjalik või lihtsalt vanades põhimõtetes kinni. Ei ole absoluutselt selle margi fänn, kuid mõistan ka seda, mida tahetakse pakkuda antud N-ga. Pelegi kliendid on nii erineva maitsega, kes margitruu, kes ajab võimalikku 0-sajani kiirendust taga, kes sõiduomadusi, kes viimistlust, välimust. Aga öelda, et vot sellel ja sellel margil on kõik 100% minu maitse, näitabki teiste samasuguste vastu suunatud negatiivsust, mis tugineb pigem emotsioonidest, mitte neutraalsel hindamisel.
Ükskõik mis saksa öko 2.0 diisel võtab ka 15l 100le kui vajutada. Normaalse sõitmise puhul antud hyundaiga keskmine 8 kandis. Mida sa võrdled keskmist kulu ja vajutamise kuluga. Iga mootor võtab kütust palju rohkem kui peenestada. Autodest ilmselgelt midagi sa ei tea ja tagumik teistes autodes istund polegi. Ainult oma puki otsast maailma vaade.
Igapäeva elus pole oluline sportsumps.....Ega siis mingi skoda rapid pisike tavaline igapäeva auto pole. Sellega käid auto24 ringil, teed paar kiiremat. Lisaks kurvides palju parem juhtimine. Igaüks ei peagi sellist autot ostma, aga on inimesi kes just ostavad ja otsivad sellist stiili.
Ma ei tea, mis maailmas elavad inimesed kui usuvad, et 200kW mootor võtab linnas alla 10 liitri sajale kui vähegi vajutada ja kasutada autot sihipäraselt. Videos on ju selgelt öeldud, et rahulikult on võimalik ka 7,4.
VW grupi 1-liitrine võib ka linnas vabalt 10 ära võtta, kogetud.
Teine asi on selles, et võiks üle saada oma kompleksidest - Korea toodang pole enam see, mis 15..20 aastat tagasi. Hyundai ja Kia viimaste aastate autode testijad USA-st kuni Venemaani on väga hästi need masinad vastu võtnud, ainult meie kodukootud nossovitele ei meeldi..
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (34)