Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Video ja fotod: Laas Valkonen
Pikka aega omas klassis üsna odava hinnaga ja ilmselt sellest tulenevalt ka igava välimuse, kuigi ülima praktilisusega silma paistnud Škoda on liikumas hinnalt kallimate autode ...
Octavia on üks väheseid (kui mitte ainukesi) marke, millel on pagasiruumis normaalsed riputuskonksud. See on ikka puhta deal breaker, kui selliseid konkse pole. On ju tavaliselt autodel mingit tillukesed nukid kuhu otsa pandud koti püsivus on vägagi kaheldav. Küll aga jah on Octavia kalliks läinud. Ise sõidan ühe esimese Eestisse saabunud Octavia 2-ga mis sai ostetud aastal 2004 ning kestab tänaseni suurepäraselt. Siis sai see auto ostetud 230 000 EEKu ehk umbes 14 000 € eest. Nüüd aga on Octavia hinnad seal 20 000€ ümber ja see on juba vähe teine hinnakategooria. Isegi Passati sab odavamalt kätte.
Olen nõus, Octavia on kalliks läinud, vähese-raha-eest-palju-autot hakkab oma tähendust kaotama. Autot saab endiselt palju ja rohkemgi kui varem, aga see kõik ka maksab. Kui kiiret mootorit vaja ei ole, siis näiteks Hyundai i40 pakub mugavust ja salongivaikust rohkem kui Octavia, aga seda pisema raha eest. Ainsana on liitritelt suurem Octavia pagasiruum tavaolekus, tagaistujatel on i40 ruumi juba hulga enam.
Hinnavõrdlus - minu Octavia II maksis 2009 aastal alla 19000 euro, hetkel maksab võrreldavas varustuses ja võimsuses Octvaia III ca 25000 eur.
Loomulikult oleks tore, kui saaks uue auto odavamalt kätte.
Vana Passati saab jahh odavamalt, aga kui teemaks on Octavia 3, siis oleks huvitav näha odavamat 2013a Passatit.
i40 ja Octavia hinnad on ju samad. Ainult i40-l rohkem plastikut ja Octavia hoiab paremini hinda.
Ja Octavia 2-le ei saanud parimagi tahtmise juures sama lisavarustust, mis pakutakse Octavia 3-le.
Passatite hinnavahemik ilma lisavarustuseta on 19 267€ - 33 782€
Octavia hinnavahemik ilma lisavarustuseta on 17 660€ - 28 050€ jättes välja Octaviale pakutava 1.2TSI mootori mida Passatile ei saa. Nagu näha siis hinnad kattuvad ikka väga laias osas.
Minu meelest on saatejuht selle aja kohta suutnud üsna palju olulist infot kokku panna. Ei pläma niisama vaid saab tõesti põhilise auto kohta teada.
Octavia III on väga hea auto. Aga hinnad on samuti kõrgele roninud.
Välimuse kohapealt mulle eelmine mudel meeldis rohkem. Eriti just RS.
Hinnad on škodal tõesti tõusnud, küll aga ei tea kas ka kvaliteet. See kamo värv ei ole just eriti põnev, samuti need musta värvi veljed, mis kaovad autoall lihtsalt ära. Ühesõnaga igav. Kuigi auto ise on kindlasti hea. Mootor hea, kast hea, sisustus ka OK. Istmed samas on väga head.
I-40 on üks äärmiselt õudne auto. Pole ühegi teise uue autoga sõites tundnud nii ebastabiilset juhitavust. Auto ujub lausa maanteel. Käidud ka esinduses ja sealt öeldi, et nii ongi.
Octavia puhul kiruti kolisevat tagasilda juba uuest peast, kuid RSi puhul seda ei ole. Täiesti ok. Ei mingit kolinat, sest vedrustus on teine kui odavamatel ja nõrgema mootoriga autodel. Täiesti arvestatav minek on sellel masinal ja DSG kast teeb suurepärast tööd. Istmed on super, ei väsita ning saab ka sättida. Pelgasin algul 18 tolliseid velgi, kuid ei ole mitte midagi hullu, mingeid häirivaid raputusi ega põrutusi tunda ei ole. Maanteel möödasõidud väga head kiired, DSG toimetab korralikult ja ei jäta hätta. Sport režiimis bensiinikulu küll suurem, aga eks ole see ka loogiline. Keskmine kulu 8 liitrit, minu jaoks sobib. Saab ka madalama kulu, kuid siis kaob sõidumõnu. Igati tasemel sportlik sõiduk. Mina olen rahul.
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (10)