MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(7)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motorsi Proovisõit - Nissan Leaf

Gleni uue lemmikauto Nissan Leafi uus mudel on toonud endaga kaasa päris palju uuendusi. Üks päris oluline uudis on näiteks see, et auto hind on muutunud omajagu soodsamaks. Aga see ei ole veel kõik. HD ...

KOMMENTAARID (38)

Mäits 19. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Väga õige! Enne proovige sõita ja siis alles targutage.
JalgRatta saateid võiks veel teha. Elektriratastest. Häid komplekte on palju oma ratta tuunimiseks.
Tom 19. august 2013  17:34 Ebasobiv kommentaar
Väga hea ja põhjalik ülevaade. Loodan, et Glen teeb ka edaspidi Motorsi Proovisõidu saadet, sest Väintsiga võrreldes on need palju informatsiooni rikkamad. Viimaselajal ei saa Väintsi ülevaadetest eriti mingit asjalikku infot auto kohta.
yup 19. august 2013  19:11 Ebasobiv kommentaar
Mul on au tunda prouat, kes kasutab sarnast asja (jup, sotstöötaja)
Nutt ja hala on talvisel ajal... läbisõit ülipisike + kütet ei kannata kasutada, kui tahad kuskile jõuda. Mõte iseenesest on Ok.. aga meie kliimasse on see natuke vara. Ehk siis, kui kannatab a 400km laadimisega = talvel 150 + soe salong. Ning ei maksaks unustada seda tõsiasja https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEfjcQvtpNaiIdARQDIVM4SwKAlUC_ARkW8x81svbbvRH90nRTmw
to yup 19. august 2013  20:17 Ebasobiv kommentaar
imiev ja leaf on nagu öö ja päev.
Glen 19. august 2013  20:33 Ebasobiv kommentaar
Seda viimast tõsiasja tasuks ka siis meenutada, kui järgmine kord pesumasin ja elektriradikas sisse lülitada, trolliga sõita Balti jaama ja sealt uue elektrirongiga Keilasse ja tagasi. Liigeldes tihti Tallinnas ka motika-jalgratta-rolleriga, oleks igatahes väga tänuväärne oodata rohelist foorituld mõne Leafi taga, mitte nägupidi "korstnas", nagu enamasti juhtub. Ja kolmandaks-neljandaks tasub mainida, et kõik Eesti kiirlaadijad kasutavad 90% tuuleenergiat, ülejäänu 10% miski muu taastuv kraam. Ja viiendaks on Leaf ja iMiev autodena teineteisest isegi kaugemal kui päev ööst - olles mõlemaga lähemalt tutvust teinud. :) Ahjaa, ja õhksoojuspump on talve peale mõeldes tugev argument, ning kel tõesti hirm külmetada, saab eelmise Leafi puhul ka Webasto lisada. Ning ei tasu ka unustada, et isegi korstnaga põlevkivi-jaam töötab ca 40-44% kasuteguriga 24/7, erinevalt bensukast, mis ideaaljuhul saab oma 25-30% liikumiseks kätte alles soojana. Külmast peast on aga tossu veelgi rohkem kui "asja". Vat selline emotsionaalne postitus sai. :)
pistjuulin 19. august 2013  21:22 Ebasobiv kommentaar
Jaaaa. Pistikulukk on küll hea aga mis lukk seda kaablit teiseltpoolt seina küljes kinni hoiab. Selle saab ju ikka välja tõmmata.
G60 20. august 2013  01:08 Ebasobiv kommentaar
Ma ei tea hetke numbreid aga aastat 15 tagasi üks kütuse tootmisega seotud kodanik ütles, et ühe liitri bensiini tootmiseks kulub 4 liitrit, seda siis osaliselt piltlikult, et energiakulu ja raiskamine on tohutu vedelkütuse tootmises. Ma kahtlustan, et tänaseks pole sel alal väga palju muutusi toimunud.
Kui 4WD elektriautoga saab talvel -30 kraadiga Tartu-Tallinn edasi-tagasi otsa ära teha nii, et toas on +20 kraadi, siis ostan omale ka elektrika ja mulle tundub, et see aeg pole enam kaugel. Hind muidugi peab olema samaväärse õlipõletajaga võrdne ja mulle tundub, et ka see on varsti reaalne.
Glen: kus krt sa varem olid, tahan sinu autoülevaateid tulevikus ka näha, väga prof tase.
Glen 20. august 2013  02:28 Ebasobiv kommentaar
Selleks, et hinnad langeksid ja kilomeetrid pikeneksid, peab keegi ka tänaseid autosid ostma. Mida rohkem on ootajaid, seda kaugemas tulevikus need head asjad on, kahjuks. ;) Ja tegelikult on veel üks nüanss, mis enamasti märkamata jääb, kui sõiduulatustest räägitakse. Esimese hooga tundub, et vaja on vaid suuremat akut ja kohe sõidakski rõõmsalt maailma lõppu. Tegelt aga ilmneb siis kohe probleem nr 2. Maanteel 100 km/h sõites kulub ca 18 kW ainult auto liigutamisele, see number ei muutu ka tulevikus asjade arenedes, sest peamine takistus kiirele liikumisele on õhk. Mis tähendab, et 400 km läbimiseks on vaja ca 72 kWh jagu energiat. Täna võib igaüks omale koju ilma erilise probleemita panna 3,3 kW laadija (16A), mis laeb Leafi 24 kWh aku täis ca 8 tunniga - esiteks väga sobiv aeg öö pikkust arvestades, teiseks ei pea sentimeetri jämedusi juhtmeid vedama jne. Kui aga akusse on vaja pumbata kolm korda rohkem, siis sama võimsuse juures tähendaks see juba 24 tundi, mis väga tore ei tundu. Et taoline aku sama ajaga täis saada, oleks va juba 10 kW laadijat ehk ca 50A voolu 240V juures, väikse varuga. Ka tänane 40 kW kiirlaadija poleks enam väga "kiire" taoliste 72 kWh akude laadimisel... Niiet eks asi peab arenema tasapisi, ja algab see tänaste autode ostmisest. :)
Glen 20. august 2013  02:38 Ebasobiv kommentaar
Pistjuulin – sealt laadija poolt pole midagi välja tõmmata, kui just kääridega juhtme kallale ei lähe. Juhe nimelt on laadija küljes ilma igasuguste pistikuteta. ;)
Peeter 20. august 2013  10:11 Ebasobiv kommentaar
Lgp Glen, sooviksime väga saada samast autost saadet talvel, kui väljas on -20 C. Kas teeksid seda rõõmu meile? Väga huvitav oleks sellise pakasega teada kuidas soojendus töötab, elektroonika, läbisõit jne. Pidavat olema lumistel teedel väga kehv läbivus ja juhitavus.
olgem ausad 20. august 2013  11:02 Ebasobiv kommentaar
jutt on hea,reaalus on aga tegelikult midagi muud.Eriti talvel -15...-20 kraadi juures.Lisaks kui võtta turuhindu luksautode kohalt,siis ilmselge on mille kasuks valiks-korraliku bensiinimootoriga luksauto.Tänapäeval soovides olla roheline saab võimalik olla vaid korraliku hübriidiga sõites,aga ka need maksavad kohutavat hinda
Kristjan 20. august 2013  11:34 Ebasobiv kommentaar
Keegi siin mainis, et talvel pidavat olema kehv läbivus ja juhitavus.
Absoluutselt ei vasta tõele see väide.
Ise olen nüüdseks juba ühe talve sõitnud Leafiga ja võin kinnitada, et nii läbivus kui ka juhitavus on oluliselt paremad kui enamikul tavalistel autodel.
Põhjuseid selleks on mitmeid.
Kuna raske aku on auto põhja all, siis raskuskese on väga madalal, samas on Leaf ise suht suure kliirensiga, mistõttu ei jää kergesti põhja peale. Sisepõlemismootoriga autod ei saa pakkuda madalat raskuskeset ja suurt kliirensit samaaegselt.
Läbivusele mõjub hästi ka see, et "gaasipedaaliga" saab ülisujuvalt veojõudu doseerida, see muudab võimalikuks kohaltvõtud sügavas lumes ja libedatel kallakutel. Ja kui auto peakski lumme takerduma, saab teda ka "kiikuma" ajada, et lumest välja pääseda.

Talvel tulevad kasuks k a istmesoojendused ja roolisoojendus. Nende elektritarve on auto mootoriga võrreldes suht tühine ja mõju läbisõidule jääb vaid paari protsendi piiridesse.

Kui enamasti linnas kasutada, siis on Leaf ka talvel ideaalne auto. Ja kui vahest ongi vaja mõni pikem sõit teha, siis pole probleemi, laadijaid on terve Eestimaa täis.

G60 20. august 2013  12:13 Ebasobiv kommentaar
Minu töös tuleb tihti ette olukordi kus mingi spets seade tuleb viia Tartu-Tallinn vahet teise linna, seal üles panna ja siis veel samal päeval kodulinnas mingi töö teha, mul pole aega, et oodata päevas mitu korda aku laadimist. Samas mõte elektriautost meeldib mulle küll ja mul kodus elektrikaablid kah veetud tuleviku perspektiivi silmas pidades aga päris nii palju ei tahaks omale ampreid osta, see ka maksab ja ka elektikontroll vaatab siis asju karmimate reeglite järgi.
Ehk tuleb kasutusse ikkagi lähiajal mingi etem aku mis mahutab rohkem energiat vähema kaalu juures, aegajalt on ju uudiseid olnud mingitest nano akudest ja muudest katsetamisel olevatest "patareitehnoloogiatest". Ehk mõnest katsetusest saab ka asja kunagi. Mingi katsetuse järgus olev nanoaku oli ju selline mille laadimine võttis aega 10 sekundit, ei leia praegu linki.
Ja muidugi min 22cm kliirensiga 4WD elektriauto oleks abiks.
milleks ilustada 20. august 2013  16:07 Ebasobiv kommentaar
Istmesoojendused ja roolisoojendus võtab vaid paar protsenti!? Keda sa petad :D Neid elektriautosid on siin katsetatud kordi ja kordi ning jõutud ikka ja jälle sinna-see sobib vaid teiseks autoks perre kui rahakott puuga seljas on ning linnasiseseks asjaajamiseks.Kuid ka siis pead pidevalt asju "ette planeerima" et mitte oma tühja akuga teeäärde lollina seisma jääda
Kristjan 20. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Aku maht on 24 kWh, istmesoojendus on 50-75 W.
Lähteandmed on olemas, edasi võid ise arvutada kui suurt mõju aku tühjenemisele avaldab istmesoojenduse kasutamine.
Glen 20. august 2013  17:22 Ebasobiv kommentaar
Eks vaielda võib lõputult, aga täiesti sõbralikult soovitaks kõigil skeptikutel võtta Leaf ja proovida. Kristjan tõi väga õiged punktid välja juhitavuse osas, sellist kliirensi ja raskuskeskme kombinatsiooni ei paku ükski teine auto. Rääkimata täiesti teistlaadi mugavast ja vaiksest sõidufiilingust - kuni ei proovi, ei tea. Tõsi, Jaapani Leaf pakub küll sõidu- ja istmekomforti rohkem. ;) Ja rahakotist rääkides – kui see on määrav. Leafi 5a ja 100 000 km läheb elektrikuluna maksma ca 2500-3000 euri, hooldused 540, kokku ca 3500. Vähegi asisema bensuka puhul (mis mingilgi määral konkureerib Leafi dünaamikaga) on kütusekulu ca 10 000-12 000 euri + hooldused sama aja peale kusagil 1000-2000, kokku vaat et 14 000 (tänaste hindade juures). Praegu veel saab Acenta kätte 19 000ga. Ainus tõsiseltvõetav puudus ongi "elektripaagi" suurus – ja kui see on määrav, siis Leaf ei sobi, lihtne. Nagu öeldud, Eestis on aga täna veerand Euroopa kiirlaadijatest ja ega väike "bensupaak" ei muuda siis autot sõidu- ja mugavusomaduste osas kuidagi halvemaks. Ja need omadused on Leafil kuradi head. Pluss igast muud küberneetilised omadused, mida polegi ühelgi bensukal.
Mäits 20. august 2013  18:01 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti puudub neil akudel soojendus küttekaabli näol ja soojustus? Tõstaks talvel läbisõitu.
Kristjan 20. august 2013  18:05 Ebasobiv kommentaar
Skeptikutel on kaks põhiargumenti, millest kumbki ei ole tegelikult kuigi hästi põhjendatav.

Esiteks väidetakse, et selle auto pidamine on kallim kui tavalise auto pidamine. Tegelikult ei ole, kui võtta aluseks see, et praegu saab toetusega osta ja võtta võrdluseks mõni sama klassi ja sarnase varustusega tavaline uus auto.
Kui piisavalt palju sõita, siis tuleb tegelikult odavam kilomeetri hind. Piisavalt palju võiks olla näiteks 80 km päevas nagu on paljudel töö ja kodu vahet liikumine. Sellisel juhul käiks enamus laadimisi kodulaadijas ja ei peaks kiirlaadijas ootama. Ja liisinguperioodi lõpuks on auto veel täies elujõus. Maailmas on hetkel teada mitmeid Leafe, mis on läbinud 100 000 km ringis ja akud on endiselt täiesti korras.

Teisena käiakse välja väide, et ei saa inimese kombel Tallinnast Tartusse sõita. Siinkohal tuleb aru saada, et need ei olegi elektriauto sihtgrupp, kes väga tihti peavad pikki vahemaid läbima. Selleks, et korra kvartalis Tallinn Tartut sõita, sobib elektriauto väga hästi. Ja kui keegi nüüd väidab, et tema aeg on liiga kallis, et aegajalt kiirlaadijas peatuda, siis mul tekib küsimus, et miks ta üldse ise roolis istub. Nii hinnalise ajaga kodanikul peaks juba palgaline autojuht olema ja äkki isegi eralennuk.
G60 20. august 2013  21:57 Ebasobiv kommentaar
Vastupidi, aega on vähe ja tööd palju aga tänase ahistava maksusüsteemi juures on odavam ise natuke rohkem rabada kui üks spetsialist juurde palgata, sest nii hästi ka ei lähe, et stabiilselt mingi kaks tonni kellegi teise tööjõuks ära maksta koos maksudega ja palgafondi kogumisega, aga see on juba offtopic.
Asi rohkem põhimõttes, kiire elutempo juures on tihti päevad kui sõita tuleb rohkem kui 200km päevas, tihti on sõidud ootamatud ja pole võimalik alati keset päeva oodata paar tundi kuni aku laeb. Õigemini minu töö juures on mul tihti mitmetunnised tööd kuskil kliendi juures aga iga maja nurgapeal pole ju laadimise kohta. Jah, paar tundi päevas kuskil ebasobiva aadressiga paigas aku laadimist oodata on välistatud.
Samas elektriauto mulle väga meeldib, sain esimesega sõita astal 1987 ühe tehase territooriumil, selline pealt lahtine ilma ninata kastikas, kasti all oli tohutu suur pliiakude komplekt, aku üksi kaalus üle tonni. Jube vahva oli sõita. See aparaat oligi mõeldud ainult tehase siseseks kola veoks. Sealt alates olen tahtnud omale ka elektrikat. Veel on vara siiski.

Kas keegi teab kui pikk on Leafil aku garantii ja mis see maksab? Keegi ei julge rääkida mis saab 5....6 aasta pärast kui aku hakkab läbi saama. Tänane auto kestab ca 400 000 km ilma suurema remondita. Kas te kodanikud arvestate kilomeetri hinna sisse ka aku vahetuse? Räägime kilomeetri hinnast 300 000km kohta ja siis hakkavad alles numbrid rääkima ja võrdlus tekkima. Kui on teada, et aku tuleb vahetada näiteks 150 000 km juures, siis selle auto hind müües enne seda on ka naeruväärselt väike ja sinna see kilomeetri sääst läheb. Mina oma autod olen ostnud uuena ja müün ca 120....150K km juures.
hoolduskulud odavamad? 20. august 2013  22:02 Ebasobiv kommentaar
kulla mehed-mis saab kolme,nelja või viie aasta pärast kui need akud on end mnetanud või suure osa oma protsendist kaotanud?Mis siis teie hoolduskulu tuleb uute akude näol? :)
Nimi :
Nimi :
Kommentaar :
Kommentaar :
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Tehnika TV - Huawei Mate Xs

Maailma esimene tahvliks muutuv telefon nüüd päriselt kohal. Kes või kas peaks seda kohe ostma?

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor

Motors24 proovisõit - Ford Ranger Raptor(7)

Ford F-150 Raptor, millega ka meil on olnud võimalus proovisõitu teha, on üks legendaarne "ameeriklane", mis on ehitatud liivadüünidel kihutamiseks. Et aga ka Euroopa inimesed saaks ägedat Raptorit nautida, ...

Tehnika TV - Karantiin

Tehnika TV - Karantiin

Täna proovime, kas ja kuidas õnnestub sidekanalite vahendusel saadet teha, räägime Rando Merega sellest, mis ja miks on television.ee ja kollaboreerime Soundtrapiga.

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e

Motors24 proovisõit - BMW X5 xDrive45e(5)

Kütusekulu- ja CO2 grammide tagaajamine pitsitab ka suurte luksuslike džiipide tootjaid - sealhulgas on "tule alla" sattunud ka BMW X5. Kuidas X5 uute väljakutsetega olla sportlik, aga samas säästlik, hakkama ...

Tehnika TV - Roli Lumi

Tehnika TV - Roli Lumi

Tänases saates selgub, kuidas klaver mängijat õpetab. Ja võimaldab mussi teha ka neil, kes liiga palju muusikateooriast ei tea. Saate Roli Seaboardist leiad siit. 

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT

Motors24 proovisõit - Nissan X-Trail DCT(16)

Kuigi kolmanda põlvkonna X-Trail on turul olnud saadaval juba päris pikalt, on see suutnud ajaproovile siiski päris hästi vastu pidada. Ning viimase mudelivärskendusega on tehtud mõned väga olulised uuendused, ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip

Tehnika TV - Samsung Galaxy Flip(6)

Kokkuvolditav telefon on lõpuks tagasi. Kas voltimisega tasub kiirustada või mitte, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLB 250 4MATIC(19)

Kuigi Mercedese tooteportfelli kuulub hetkel juba ligi kümmekond erinevat linna- ja pärisdžiipi, otsustas Mercedes džiibiliste mudelirivi veelgi laiendada ning tuua turule täiesti uue mudelina GLB, mis on ...

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Täiesti juhtmevabad kõrvaklapid(3)

Täna on laual 13 väikest karpi hinnaga 80-350 eurot. Kas kallid kuularid on paremad, ilusamad või lihtsalt kallimad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass

Motors24 proovisõit - Renault Trafic SpaceClass(6)

Hiljuti uuendatud Renault Trafic sai kolm väga olulist uuendust, mis muutsid Traficu nüüd palju mugavamaks ja turvalisemaks töövahendiks. Ja seekord on meil proovisõiduks muide Traficu kõige luksuslikum ...

Tehnika TV - Kano

Tehnika TV - Kano

Kano PC on arvuti, mille kokkupanek peaks olema jõukohane ka kuueaastastele. Kui jõukohane on see vanainimesele, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4

Motors24 proovisõit - Mini Cooper S E Countryman ALL4(8)

Mini linnadžiibi Cooper Countrymani pistikuhübriid on üks natuke teistmoodi Mini kui tavaliselt - nimelt see suudab ainsa Minina sõita soovi korral ka tagaveolisena.  Auto ninas on 1,5liitrine R3 ...

Tehnika TV - Oculus Quest

Tehnika TV - Oculus Quest

Glen proovib virtuaalmaailmas teha asju ja Kaspar proovib ära arvata, mis asjad need on. Kui hästi see välja tuleb, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI

Motors24 proovisõit - Audi A4 35 TFSI(46)

Audi A4 mudeliuuenduse käigus käidi üle lisaks auto esi- ja tagaosale ka auto küljejooned. Mis on aga hiljuti värskendatud A4 juures veel paremaks muutunud? See on A4 baasmudel, mis kannab tähist 35 ...

 
Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?

Tehnika TV - Kui palju maksab hea heliga grammofon?(2)

Vinüülimängijate hinnad algavad vähem kui sajast eurost ja ulatuvad viiekohaliste numbriteni. Kas erinevused helis on samuti sajakordsed, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line

Motors24 proovisõit - Peugeot 208 GT Line(8)

Ka Peugeot' "pesamuna" on nüüd moodsa näo ja olekuga ning omab oma klassis ühte parimat välimust. Aga kuidas on lood uue 208 teiste omadustega? Mootorivalikus on pildilolev 1,2-liitrine R3 erinevates ...

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?

Tehnika TV - Vinüülplaat või CD?(4)

Grammofonid on taaskord kuum teema. Kas tõesti on siis vinüülisaund parem kui CD? Vastuseid, nagu selgub, on rohkem kui üks.

Motors24 proovisõit - BMW X6

Motors24 proovisõit - BMW X6(18)

BMW X6 võib julgelt nimetada autoks, mis käivitas 2000ndate esimesel kümnendil moodsate kupeedžiipide moevoolu. Nüüd on ka BMW konkurendid asunud hoolega kupeelikke džiipe tootma, kuid kas uus, kolmanda ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 4. osa

Kolmandal sõidupäeval viib Margus Murakas meid järvejääle, kus on üks Kiale väga sobilik kiire ja lai rada. Saate lõpuks jõuab Kia tagasi oma koju ning uurime, milliseid kahjustusi suutsid Kiale tekitada ...

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Tehnika TV - Samsung Galaxy S10 Lite, Note 10 Lite, A71 ja A51

Nädala-paari pärast rabab Samsung meid tõenäoliselt uue supertelefoniga, aga seniks on pakkuda neli säästuversiooni. Millise neist peaks valima, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid

Motors24 proovisõit - Land Rover Discovery Sport Hybrid(15)

Kuigi uuendatud Discovery Sport näeb välja vägagi sarnane oma eelkäijaga, siis tegelikkuses peidab ennast selle kergelt uuendatud kere all muuhulgas ka täiesti uus platvorm. Kapoti all on nüüd ...

 
Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 3. osa

Käes on teine sõidupäev Arctic Driving Centeris ning laiem rada võimaldab rohkem lõbutsemist ja külg ees sõitmist. Peagi aga hakkab selguma, et kes tegelikult Kasparit sõitma õpetab - on see siis Margus ...

Tehnika TV - Garmini kellad

Tehnika TV - Garmini kellad(1)

Garmin üllitas eelmisel aastal nii palju nuti-spordikellasid, et nende kokkulugemine kestab siiani. Kuidas need kellad konkurentide kõrval paistavad, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Kia XCeed

Motors24 proovisõit - Kia XCeed (16)

Enamasti "valmistatakse" linnadžiibid mõne luukpära baasil ning tihtipeale iseloomustab neid madal kliirens ja kõrgemapoolne isteasend. Kia on aga uue XCeedi puhul lähenenud asjal natuke teistmoodi. ...

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 2. osa(4)

Kui eelmises osas sai Kia treilerile aetud, siis kolm päeva hiljem saabusimegi Rovaniemi, kus meid parklas ootas juba meie uus sõber Stinger. Sealt võtsime suuna polaarjoonel asuvasse Shelli tanklasse, kust ...

Tehnika TV - CES 2020

Tehnika TV - CES 2020(1)

CES ehk Consumer Electronic Show Las Vegases on selleks aastaks taaskord minevik, aga millist tulevikku seal näidati, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT 63 4-Door Coupé(30)

Uue aasta esimene proovisõiduauto on midagi väga kiiret - see on neljaukseline luukpära, mis kiirendab "nullist sajani" vaid 3,4 sekundiga, kihutab kuni 310 km/h ning lisaks on see tänasel päeval kõige kiirem ...

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II

Tehnika TV - Canon EOS M6 Mark II(3)

Canonit palavalt armastav Kaspar segab asjalikkusele pretendeerivat kaamerasaadet pidevalt oma iPhonega. Ja nii ei jäägi sõltumatul eksperdil Gleni esituses muud üle, kui proovida tulemuste põhjal eristada ...

 
Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Rovaniemi Winter Driving Experience vs. Kia Stinger, 1. osa

Seekord sai lugu alguse sellest, et Kasparile helistas Margus Murakas, kes kutsus meid kaasa ühele põnevale talvisele sõiduüritusele. Aga nagu teemat uurides selgus, on selleks vaja kõigepealt leida üks sobiv ...

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Uute sõiduautode müük tõusis 2019. aastal 4,7%

Eestis müüdi 2019. aastal kokku 26 589 uut sõiduautot, mis ületas 2018. aasta müügi 4,7 protsendiga.Detsembris kasvas uute sõiduautode müük väga tempokalt ületades 2018. aasta detsembri tulemuse koguni 69,5%, ...

Tehnika TV - Head uut aastat!

Tehnika TV - Head uut aastat!(1)

Uue aastakümne saabumise puhul meenutame rõõmu ja kurbusega eelmist.

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1

Tehnika TV - DJI RoboMaster S1(2)

Lisaks õhudroonidele on DJI-l nüüd pakkuda ka maapealne versioon nimega RoboMaster S1. Kahjuks või õnneks saabub aga robootiline droon umbes tuhande algosana, mis tuleb ise kokku kruvida. Kuidas see kruvimine ...

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria

Motors24 proovisõit - BMW 1. seeria(23)

Seekord keerasime uue 1. seeria BMW nina Vanamõisa vabaõhukeskuse poole ja läksime sinna jõulusid otsima. Häid pühi kõigile!  Baasmootoriks on siin nähaolev 1,5-liitrine R3 bensiinimootor, aga saadaval ...

Tehnika TV - Google Pixel 4

Tehnika TV - Google Pixel 4

Kas Pixel 4 on tõepoolest maailma kõige kiiremini avanev Android-telefon, mis teeb maailma kõige ilusamaid pilte, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando

Motors24 proovisõit - SsangYong Korando(20)

Kui uue SsangYong Rextoniga sai proovisõidul käidud eelmisel kevadel, siis nüüd on Eestisse jõudnud ka täiesti uus Rextoni väiksem vend Korando.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (SsangYong Korando ...

 
Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

Tehnika TV - GoPro Hero 8 Black ja Max

GoPro uus mudelivalik toob palju muutusi. Kui toredad need muutused on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLS(33)

Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.  Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid

Tehnika TV - Juhtmevabad kõrvaklapid(13)

Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30

Motors24 proovisõit - Mazda CX-30(12)

Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Tehnika TV - DJI Mavic Mini

Peale pikemat pausi on DJI-l taaskord ette näidata uus droon. Kui hästi õnnestub selle käsitsemine droonikaugeks jäänud inimestel, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5

Motors24 proovisõit - Renault Clio 5(18)

Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro

Tehnika TV - Huawei Mate 30 Pro(2)

Telefon, mida osta ei saa, on nüüd kohale jõudnud. Aga kui saaks, kas peaks, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance

Motors24 proovisõit - BMW 745Le iPerformance(22)

Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell

Tehnika TV - Huawei Watch GT2 nutikell(1)

Kas Huawei uues nutikellas on rohkem nutti või sporti, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack

Motors24 proovisõit - Volkswagen Passat Alltrack(61)

Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.  Kõik on ...

Tehnika TV - Televiisorid

Tehnika TV - Televiisorid(7)

Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label

Motors24 proovisõit - Lincoln Navigator Black Label(52)

Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.  Proovisõiduauto ...

Tehnika TV - OnePlus 7T

Tehnika TV - OnePlus 7T(3)

Palju on OnePlusil plusse ja kas leiduvad ka mõned miinused, selgub tänasest saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR

Motors24 proovisõit - Volkswagen Golf GTI TCR(18)

Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...

 
Tehnika TV - iPhone 11

Tehnika TV - iPhone 11(6)

Loomulikult teeb iPhone 11 väga ilusaid pilte ja on üldse äge telefon, aga. Mis on need agad ja palju neid on, selgub saatest.