MOTORS24 TV

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

TEHNIKA TV

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motorsi Proovisõit - Nissan Leaf

Gleni uue lemmikauto Nissan Leafi uus mudel on toonud endaga kaasa päris palju uuendusi. Üks päris oluline uudis on näiteks see, et auto hind on muutunud omajagu soodsamaks. Aga see ei ole veel kõik. HD ...

KOMMENTAARID (38)

Mäits 19. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Väga õige! Enne proovige sõita ja siis alles targutage.
JalgRatta saateid võiks veel teha. Elektriratastest. Häid komplekte on palju oma ratta tuunimiseks.
Tom 19. august 2013  17:34 Ebasobiv kommentaar
Väga hea ja põhjalik ülevaade. Loodan, et Glen teeb ka edaspidi Motorsi Proovisõidu saadet, sest Väintsiga võrreldes on need palju informatsiooni rikkamad. Viimaselajal ei saa Väintsi ülevaadetest eriti mingit asjalikku infot auto kohta.
yup 19. august 2013  19:11 Ebasobiv kommentaar
Mul on au tunda prouat, kes kasutab sarnast asja (jup, sotstöötaja)
Nutt ja hala on talvisel ajal... läbisõit ülipisike + kütet ei kannata kasutada, kui tahad kuskile jõuda. Mõte iseenesest on Ok.. aga meie kliimasse on see natuke vara. Ehk siis, kui kannatab a 400km laadimisega = talvel 150 + soe salong. Ning ei maksaks unustada seda tõsiasja https://encrypted-tbn3.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSEfjcQvtpNaiIdARQDIVM4SwKAlUC_ARkW8x81svbbvRH90nRTmw
to yup 19. august 2013  20:17 Ebasobiv kommentaar
imiev ja leaf on nagu öö ja päev.
Glen 19. august 2013  20:33 Ebasobiv kommentaar
Seda viimast tõsiasja tasuks ka siis meenutada, kui järgmine kord pesumasin ja elektriradikas sisse lülitada, trolliga sõita Balti jaama ja sealt uue elektrirongiga Keilasse ja tagasi. Liigeldes tihti Tallinnas ka motika-jalgratta-rolleriga, oleks igatahes väga tänuväärne oodata rohelist foorituld mõne Leafi taga, mitte nägupidi "korstnas", nagu enamasti juhtub. Ja kolmandaks-neljandaks tasub mainida, et kõik Eesti kiirlaadijad kasutavad 90% tuuleenergiat, ülejäänu 10% miski muu taastuv kraam. Ja viiendaks on Leaf ja iMiev autodena teineteisest isegi kaugemal kui päev ööst - olles mõlemaga lähemalt tutvust teinud. :) Ahjaa, ja õhksoojuspump on talve peale mõeldes tugev argument, ning kel tõesti hirm külmetada, saab eelmise Leafi puhul ka Webasto lisada. Ning ei tasu ka unustada, et isegi korstnaga põlevkivi-jaam töötab ca 40-44% kasuteguriga 24/7, erinevalt bensukast, mis ideaaljuhul saab oma 25-30% liikumiseks kätte alles soojana. Külmast peast on aga tossu veelgi rohkem kui "asja". Vat selline emotsionaalne postitus sai. :)
pistjuulin 19. august 2013  21:22 Ebasobiv kommentaar
Jaaaa. Pistikulukk on küll hea aga mis lukk seda kaablit teiseltpoolt seina küljes kinni hoiab. Selle saab ju ikka välja tõmmata.
G60 20. august 2013  01:08 Ebasobiv kommentaar
Ma ei tea hetke numbreid aga aastat 15 tagasi üks kütuse tootmisega seotud kodanik ütles, et ühe liitri bensiini tootmiseks kulub 4 liitrit, seda siis osaliselt piltlikult, et energiakulu ja raiskamine on tohutu vedelkütuse tootmises. Ma kahtlustan, et tänaseks pole sel alal väga palju muutusi toimunud.
Kui 4WD elektriautoga saab talvel -30 kraadiga Tartu-Tallinn edasi-tagasi otsa ära teha nii, et toas on +20 kraadi, siis ostan omale ka elektrika ja mulle tundub, et see aeg pole enam kaugel. Hind muidugi peab olema samaväärse õlipõletajaga võrdne ja mulle tundub, et ka see on varsti reaalne.
Glen: kus krt sa varem olid, tahan sinu autoülevaateid tulevikus ka näha, väga prof tase.
Glen 20. august 2013  02:28 Ebasobiv kommentaar
Selleks, et hinnad langeksid ja kilomeetrid pikeneksid, peab keegi ka tänaseid autosid ostma. Mida rohkem on ootajaid, seda kaugemas tulevikus need head asjad on, kahjuks. ;) Ja tegelikult on veel üks nüanss, mis enamasti märkamata jääb, kui sõiduulatustest räägitakse. Esimese hooga tundub, et vaja on vaid suuremat akut ja kohe sõidakski rõõmsalt maailma lõppu. Tegelt aga ilmneb siis kohe probleem nr 2. Maanteel 100 km/h sõites kulub ca 18 kW ainult auto liigutamisele, see number ei muutu ka tulevikus asjade arenedes, sest peamine takistus kiirele liikumisele on õhk. Mis tähendab, et 400 km läbimiseks on vaja ca 72 kWh jagu energiat. Täna võib igaüks omale koju ilma erilise probleemita panna 3,3 kW laadija (16A), mis laeb Leafi 24 kWh aku täis ca 8 tunniga - esiteks väga sobiv aeg öö pikkust arvestades, teiseks ei pea sentimeetri jämedusi juhtmeid vedama jne. Kui aga akusse on vaja pumbata kolm korda rohkem, siis sama võimsuse juures tähendaks see juba 24 tundi, mis väga tore ei tundu. Et taoline aku sama ajaga täis saada, oleks va juba 10 kW laadijat ehk ca 50A voolu 240V juures, väikse varuga. Ka tänane 40 kW kiirlaadija poleks enam väga "kiire" taoliste 72 kWh akude laadimisel... Niiet eks asi peab arenema tasapisi, ja algab see tänaste autode ostmisest. :)
Glen 20. august 2013  02:38 Ebasobiv kommentaar
Pistjuulin – sealt laadija poolt pole midagi välja tõmmata, kui just kääridega juhtme kallale ei lähe. Juhe nimelt on laadija küljes ilma igasuguste pistikuteta. ;)
Peeter 20. august 2013  10:11 Ebasobiv kommentaar
Lgp Glen, sooviksime väga saada samast autost saadet talvel, kui väljas on -20 C. Kas teeksid seda rõõmu meile? Väga huvitav oleks sellise pakasega teada kuidas soojendus töötab, elektroonika, läbisõit jne. Pidavat olema lumistel teedel väga kehv läbivus ja juhitavus.
olgem ausad 20. august 2013  11:02 Ebasobiv kommentaar
jutt on hea,reaalus on aga tegelikult midagi muud.Eriti talvel -15...-20 kraadi juures.Lisaks kui võtta turuhindu luksautode kohalt,siis ilmselge on mille kasuks valiks-korraliku bensiinimootoriga luksauto.Tänapäeval soovides olla roheline saab võimalik olla vaid korraliku hübriidiga sõites,aga ka need maksavad kohutavat hinda
Kristjan 20. august 2013  11:34 Ebasobiv kommentaar
Keegi siin mainis, et talvel pidavat olema kehv läbivus ja juhitavus.
Absoluutselt ei vasta tõele see väide.
Ise olen nüüdseks juba ühe talve sõitnud Leafiga ja võin kinnitada, et nii läbivus kui ka juhitavus on oluliselt paremad kui enamikul tavalistel autodel.
Põhjuseid selleks on mitmeid.
Kuna raske aku on auto põhja all, siis raskuskese on väga madalal, samas on Leaf ise suht suure kliirensiga, mistõttu ei jää kergesti põhja peale. Sisepõlemismootoriga autod ei saa pakkuda madalat raskuskeset ja suurt kliirensit samaaegselt.
Läbivusele mõjub hästi ka see, et "gaasipedaaliga" saab ülisujuvalt veojõudu doseerida, see muudab võimalikuks kohaltvõtud sügavas lumes ja libedatel kallakutel. Ja kui auto peakski lumme takerduma, saab teda ka "kiikuma" ajada, et lumest välja pääseda.

Talvel tulevad kasuks k a istmesoojendused ja roolisoojendus. Nende elektritarve on auto mootoriga võrreldes suht tühine ja mõju läbisõidule jääb vaid paari protsendi piiridesse.

Kui enamasti linnas kasutada, siis on Leaf ka talvel ideaalne auto. Ja kui vahest ongi vaja mõni pikem sõit teha, siis pole probleemi, laadijaid on terve Eestimaa täis.

G60 20. august 2013  12:13 Ebasobiv kommentaar
Minu töös tuleb tihti ette olukordi kus mingi spets seade tuleb viia Tartu-Tallinn vahet teise linna, seal üles panna ja siis veel samal päeval kodulinnas mingi töö teha, mul pole aega, et oodata päevas mitu korda aku laadimist. Samas mõte elektriautost meeldib mulle küll ja mul kodus elektrikaablid kah veetud tuleviku perspektiivi silmas pidades aga päris nii palju ei tahaks omale ampreid osta, see ka maksab ja ka elektikontroll vaatab siis asju karmimate reeglite järgi.
Ehk tuleb kasutusse ikkagi lähiajal mingi etem aku mis mahutab rohkem energiat vähema kaalu juures, aegajalt on ju uudiseid olnud mingitest nano akudest ja muudest katsetamisel olevatest "patareitehnoloogiatest". Ehk mõnest katsetusest saab ka asja kunagi. Mingi katsetuse järgus olev nanoaku oli ju selline mille laadimine võttis aega 10 sekundit, ei leia praegu linki.
Ja muidugi min 22cm kliirensiga 4WD elektriauto oleks abiks.
milleks ilustada 20. august 2013  16:07 Ebasobiv kommentaar
Istmesoojendused ja roolisoojendus võtab vaid paar protsenti!? Keda sa petad :D Neid elektriautosid on siin katsetatud kordi ja kordi ning jõutud ikka ja jälle sinna-see sobib vaid teiseks autoks perre kui rahakott puuga seljas on ning linnasiseseks asjaajamiseks.Kuid ka siis pead pidevalt asju "ette planeerima" et mitte oma tühja akuga teeäärde lollina seisma jääda
Kristjan 20. august 2013  17:13 Ebasobiv kommentaar
Aku maht on 24 kWh, istmesoojendus on 50-75 W.
Lähteandmed on olemas, edasi võid ise arvutada kui suurt mõju aku tühjenemisele avaldab istmesoojenduse kasutamine.
Glen 20. august 2013  17:22 Ebasobiv kommentaar
Eks vaielda võib lõputult, aga täiesti sõbralikult soovitaks kõigil skeptikutel võtta Leaf ja proovida. Kristjan tõi väga õiged punktid välja juhitavuse osas, sellist kliirensi ja raskuskeskme kombinatsiooni ei paku ükski teine auto. Rääkimata täiesti teistlaadi mugavast ja vaiksest sõidufiilingust - kuni ei proovi, ei tea. Tõsi, Jaapani Leaf pakub küll sõidu- ja istmekomforti rohkem. ;) Ja rahakotist rääkides – kui see on määrav. Leafi 5a ja 100 000 km läheb elektrikuluna maksma ca 2500-3000 euri, hooldused 540, kokku ca 3500. Vähegi asisema bensuka puhul (mis mingilgi määral konkureerib Leafi dünaamikaga) on kütusekulu ca 10 000-12 000 euri + hooldused sama aja peale kusagil 1000-2000, kokku vaat et 14 000 (tänaste hindade juures). Praegu veel saab Acenta kätte 19 000ga. Ainus tõsiseltvõetav puudus ongi "elektripaagi" suurus – ja kui see on määrav, siis Leaf ei sobi, lihtne. Nagu öeldud, Eestis on aga täna veerand Euroopa kiirlaadijatest ja ega väike "bensupaak" ei muuda siis autot sõidu- ja mugavusomaduste osas kuidagi halvemaks. Ja need omadused on Leafil kuradi head. Pluss igast muud küberneetilised omadused, mida polegi ühelgi bensukal.
Mäits 20. august 2013  18:01 Ebasobiv kommentaar
Kas tõesti puudub neil akudel soojendus küttekaabli näol ja soojustus? Tõstaks talvel läbisõitu.
Kristjan 20. august 2013  18:05 Ebasobiv kommentaar
Skeptikutel on kaks põhiargumenti, millest kumbki ei ole tegelikult kuigi hästi põhjendatav.

Esiteks väidetakse, et selle auto pidamine on kallim kui tavalise auto pidamine. Tegelikult ei ole, kui võtta aluseks see, et praegu saab toetusega osta ja võtta võrdluseks mõni sama klassi ja sarnase varustusega tavaline uus auto.
Kui piisavalt palju sõita, siis tuleb tegelikult odavam kilomeetri hind. Piisavalt palju võiks olla näiteks 80 km päevas nagu on paljudel töö ja kodu vahet liikumine. Sellisel juhul käiks enamus laadimisi kodulaadijas ja ei peaks kiirlaadijas ootama. Ja liisinguperioodi lõpuks on auto veel täies elujõus. Maailmas on hetkel teada mitmeid Leafe, mis on läbinud 100 000 km ringis ja akud on endiselt täiesti korras.

Teisena käiakse välja väide, et ei saa inimese kombel Tallinnast Tartusse sõita. Siinkohal tuleb aru saada, et need ei olegi elektriauto sihtgrupp, kes väga tihti peavad pikki vahemaid läbima. Selleks, et korra kvartalis Tallinn Tartut sõita, sobib elektriauto väga hästi. Ja kui keegi nüüd väidab, et tema aeg on liiga kallis, et aegajalt kiirlaadijas peatuda, siis mul tekib küsimus, et miks ta üldse ise roolis istub. Nii hinnalise ajaga kodanikul peaks juba palgaline autojuht olema ja äkki isegi eralennuk.
G60 20. august 2013  21:57 Ebasobiv kommentaar
Vastupidi, aega on vähe ja tööd palju aga tänase ahistava maksusüsteemi juures on odavam ise natuke rohkem rabada kui üks spetsialist juurde palgata, sest nii hästi ka ei lähe, et stabiilselt mingi kaks tonni kellegi teise tööjõuks ära maksta koos maksudega ja palgafondi kogumisega, aga see on juba offtopic.
Asi rohkem põhimõttes, kiire elutempo juures on tihti päevad kui sõita tuleb rohkem kui 200km päevas, tihti on sõidud ootamatud ja pole võimalik alati keset päeva oodata paar tundi kuni aku laeb. Õigemini minu töö juures on mul tihti mitmetunnised tööd kuskil kliendi juures aga iga maja nurgapeal pole ju laadimise kohta. Jah, paar tundi päevas kuskil ebasobiva aadressiga paigas aku laadimist oodata on välistatud.
Samas elektriauto mulle väga meeldib, sain esimesega sõita astal 1987 ühe tehase territooriumil, selline pealt lahtine ilma ninata kastikas, kasti all oli tohutu suur pliiakude komplekt, aku üksi kaalus üle tonni. Jube vahva oli sõita. See aparaat oligi mõeldud ainult tehase siseseks kola veoks. Sealt alates olen tahtnud omale ka elektrikat. Veel on vara siiski.

Kas keegi teab kui pikk on Leafil aku garantii ja mis see maksab? Keegi ei julge rääkida mis saab 5....6 aasta pärast kui aku hakkab läbi saama. Tänane auto kestab ca 400 000 km ilma suurema remondita. Kas te kodanikud arvestate kilomeetri hinna sisse ka aku vahetuse? Räägime kilomeetri hinnast 300 000km kohta ja siis hakkavad alles numbrid rääkima ja võrdlus tekkima. Kui on teada, et aku tuleb vahetada näiteks 150 000 km juures, siis selle auto hind müües enne seda on ka naeruväärselt väike ja sinna see kilomeetri sääst läheb. Mina oma autod olen ostnud uuena ja müün ca 120....150K km juures.
hoolduskulud odavamad? 20. august 2013  22:02 Ebasobiv kommentaar
kulla mehed-mis saab kolme,nelja või viie aasta pärast kui need akud on end mnetanud või suure osa oma protsendist kaotanud?Mis siis teie hoolduskulu tuleb uute akude näol? :)
Nimi :
Kommentaar :
 
 

VEEL UUDISEID

Tehnika TV - Onewheel

Tehnika TV - Onewheel

Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest. 

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Motors24 proovisõit - Renault Megane R.S. Trophy

Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.  Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Xtra Motors - Mercedes-Benz Star Experience 2019

Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...

Tehnika TV - IFA 2019

Tehnika TV - IFA 2019(5)

Täna saab läbi järjekordne IFA ja Glen on järjekordselt Berliinist tagasi asjade ja juttudega.

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco

Motors24 proovisõit - Seat Tarraco(17)

Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.  Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

Tehnika TV - Citycoco elektriroller

E-roller andis meile proovimiseks ühe paksurattalise elektriliikuri, millel nimeks Citycoco CP-1. Kuidas proovimine läks, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne Turbo Coupé(14)

Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..    ...

 
Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros

Truck Motors - uus Mercedes-Benz Actros(1)

Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT

Bike Motors - Honda Gold Wing Tour DCT(4)

Honda "kaherattaline auto" on nüüd väiksem ja kiirem. Aga kas ka parem?

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Tehnika TV - Sony ja Sennheiser

Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler

Motors24 proovisõit - Jeep Wrangler(1)

Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Truck Motors - Scania Driver Competition 2019 finaal

Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

Tehnika TV - GPad Evo Max ja GPad Blade rulad

GPad on valmis saanud kaks uut rula, millest üks on kiire ja teine on ilus. Kui kiire ja kui ilus, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5

Motors24 proovisõit - Volvo S60 T5(15)

Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.  Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...

 
Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL

Tehnika TV - Google Pixel 3a ja 3a XL(1)

Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.

Tehnika TV - Honda Super Cub

Tehnika TV - Honda Super Cub(3)

Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S

Motors24 proovisõit - Porsche 911 Carrera 4S(16)

See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga. Kuju kõlab ...

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Xtra Motors - 3 ägedat autot ringrajal

Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...

Tehnika TV - Tollised Canonid

Tehnika TV - Tollised Canonid

Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...

Tehnika TV - FlyKly

Tehnika TV - FlyKly(2)

Milline on ilma ühegi juhtmeta elektriratas ning mis vahe on rattal ja rattal, selgub saatest.

Bike Motors - Honda Monkey Z125M

Bike Motors - Honda Monkey Z125M(3)

Kuidas sobitub kuuekümnendatest alguse saanud minimotikas tänase päevaga, selgub saatest.

 
Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent

Tehnika TV - Bolt vs CityBee tõukerattarent(3)

Kui hästi või halvasti laabub asjatundmatutel turistidel elektritõukside laenutamine, selgub saatest.

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Eesti meeskond läheb Amsterdam-Budapest retrorallile

Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest. Teadaolevalt ainuke ...

Xtra Motors - BMW M Town

Xtra Motors - BMW M Town(1)

Ühel kuumal suvepäeval kutsuti meid külla BMW M-linna. Kus asub M-Town ja mis seal täpsemalt toimus, näed juba videost. 

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Racing Motors - Andres Arnoveri Ford Mustang

Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud. Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Tehnika TV - DJI Osmo Action

Kas Osmo Action lendab paremini kui GoPro Karma, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4

Motors24 proovisõit - Toyota RAV4(46)

Kui esimese põlvkonna RAV4 puhul oli tegu kompaktse linnadžiibiga, siis tänaseks on auto pikkusele lisandunud pea pool meetrit ning tegu on ühe igati suure ja mahuka pereautoga.  Nagu Toyotadel kombeks ...

Tehnika TV - Scott ja Cube

Tehnika TV - Scott ja Cube(2)

Täna on teemaks elektrilised jalgrattad ehk pedelecid. Kas elektriline maastikuratas on hea mõte ja miks on Boschi keskjooksumootor parem rummusisesest, selgub saatest.

 
Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h

Motors24 proovisõit - Lexus UX 250h(4)

Lexuse tootevalikust on senimaani puudunud väike linnadžiip. Nüüdseks on see viga parandatud ning uus väikeauto kannab nime UX. Ja loomulikult, nagu Lexusele kohane, on see auto saadaval ka hübriidina.  ...

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Motors24 proovisõit - Porsche Super traktor

Kevadel, samaaegselt Porsche 992 Eesti esitlusega, sai Porsche Eesti töökojas valmis ka üks põnev Porsche nime kandev neljarattaline, mis aga pole sugugi sportauto ja kannab nime Porsche-Diesel Super 308N. 

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Tehnika TV - Nokia 9 Pureview

Aastad mööduvad, aga Pureview jääb. Kuidas need aastad Nokia ambitsioonikale supertelefonile on mõjunud, selgub saatest.

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 2. osa(2)

Jätkame "ilusalongi" juttudega ning oleme külas Dr. Dipil, kus Kaspari Mercedes on läbimas põhjalikku noorenduskuuri ning vaatame, milline siis näeb välja auto 4 päeva hiljem. 

Motors24 proovisõit - Audi e-tron

Motors24 proovisõit - Audi e-tron(14)

Elektriautod muutuvad üha sarnasemaks "tavaliste" autodega - seda võib öelda nii Jaguar I-Pace'i kui ka Nissan Leafi teine generatsiooni kohta. Järgmise sammu on teinud Audi, kelle uus elektriline e-tron näeb ...

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Dr. Dip – Auto dip ja iluteenused, 1. osa

Seekord sõidab Kaspar oma autoga otse "ilusalongi", mil nimeks Dr. Dip. Aga enne iluprotseduuridega alustamist räägime ka plastidipist ning vesiprindist, millega on võimalik lihtsasti oma autot omanäolisemaks ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 2.osa(2)

Täna on vaatluse all neli kõikide miilide tõuksi – GPad Joyride, Minimotors Speedway IV, Inokim OX ja Minimotors Dualtron Ultra. Kas mäkketõusu võidab innukas spordimees jalgrattal või vastupidi, selgub ...

 
Motors24 proovisõit - Mazda 3

Motors24 proovisõit - Mazda 3(22)

Uus Mazda 3 on hetkel üks kõige ilusama välisdisainiga Jaapani luukpärasid - ja lisaks sellele on ka auto sees leiduv materjalivalik vägagi kvaliteetne. Mazda jätkab endiselt vabalthingavate ...

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa

Tehnika TV - Elektrilised tõukerattad, 1. osa(4)

Täna on vaatluse all neli viimase miili tõuksi – GPad Lite Max, Ninebot ES1, Xiaomi M365 ja e-TWOW Eco. Kui kiiresti saab nendega mäest üles sõita, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d

Motors24 proovisõit - Mercedes-Benz GLE 300d(5)

Täna astub meie kaamerate ette näitleja ja naljamees Märt Avandi, kes on juba aastaid tegelenud ka heategevusliku Pardiralli korraldamisega. Kuidas aga on selle kõigega seotud Ott Tänak ning mida arvab Märt ...

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Tehnika TV - Huawei P30 Lite

Huawei telefonid võivad ju olla head ja ilusad, aga kas neid üldse tohib enam osta, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque

Motors24 proovisõit - Land Rover Range Rover Evoque(7)

Kuna Evoque on algusest peale olnud pigem naistele mõeldud auto, siis kutsus Kaspar endale seekord appi hiljuti emaks saanud Getter Jaani, kellega koos nad asuvadki uut Evoque'i hindama. 

Tehnika TV - Canon EOS RP

Tehnika TV - Canon EOS RP

Miks võiks mobiili asemel teha mõned pildid fotoaparaadiga? Vastus selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S

Motors24 proovisõit - Porsche Cayenne S(4)

Porsche Cayenne on alati olnud juhitavuse poolest üks parimaid linnadžiipe. Ja nüüd, koos viimase mudeliuuendusega, on ta tõenäoliselt ka üks kõige ilusam linnadžiip.  Cayenne S tähendab 2,9-liitrise ...

 
Tehnika TV - iPad

Tehnika TV - iPad(4)

Kaspar presenteerib uut logo ja Glen on keerulises olukorras. Millises täpsemalt, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer

Motors24 proovisõit - Subaru Forester e-Boxer(17)

Uut Subaru Foresteri asjatundmatuma pilguga vaadates võib tunduda isegi, et auto on täpselt samasuguseks jäänud. Tegelikkus on aga see, et auto täiesti uus - alates selle platvormist kuni uue hübriidse ...

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400

Tehnika TV - Nikon Coolpix P1000 ja Sony A6400(5)

Täna vaatab Glen kilomeetri kauguselt Eesti lippu ja Kaspar autofookustab 0,02 sekundiga.

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S

Motors24 proovisõit - Mercedes-AMG GT S(12)

Sportautosid, millel kapoti all üle 500 hobujõu, meie proovisõidurubriiki just liiga tihti ei sattu. Seda suurem aga oli rõõm võtta see 2015. mudeliaasta AMG GT S ning teha sellega väike proovisõit. Ja nagu ...

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Tehnika TV - HTC Vive Focus

Olge hoiatatud – tänane saade sisaldab audiovisuaalset sisu, mis ei sobi alaealistele. Milline see sisu on, selgub saatest.

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter

Motors24 proovisõit - Volkswagen Crafter(14)

Volkswageni kõige suuremad kaubikud ja bussid on viimase kahe põlvkonna jooksul kandnud Crafteri nime ning eelmise põlvkonna Crafter oli tegelikult hoopis Mercedes-Benz Sprinteri lähisugulane. Nüüd on ...

Tehnika TV - Huawei P30 Pro

Tehnika TV - Huawei P30 Pro(4)

Kokku 5 kaamerat ja täpselt 100 megapikslit. Ja 8,5 kordne optiline suum. Ja see pole veel kõik, sest Huawei uus superkaameratelefon näeb ka pimedas kohas. Mis seal näha on, selgub saates.

 
Motors24 proovisõit - Toyota Corolla

Motors24 proovisõit - Toyota Corolla(33)

Toyota Corolla on olnud läbi põlvkondade vaieldamatult väga populaarne auto. Seega on uuel Corollal vaja väga suured saapad täita ning lisaks peab ta suutma asendada ka puhkusele saadetud Avensist.  ...