Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Eelmine Type R sai kõigest kaks aastat turul olla kui valmis juba järgmine, uue Civicu põlvkond. Ja loomulikult tehti ka sellest taas Type R versioon, mis on eelmisest mudelist veelgi kiirem - ja seda eelkõige ...
Kõva sõna, esiveolisega ringrajale. Kas kuumpära on sellepärast, et ta on ka punane nagu tihti päris ringrajale mõeldud autod? Või, et tal on niipalju tiibu ja imelikke nurki või kolm sumpsitoru? Subaru Imprezal on ikka ägedamad tiivad. Tegelt on see kuumratas sest kui sellisega vähe talda anda siis kuumenevad esirehvid kohe üle, kuna nad peavad vedama aeglustama, pöörama ja ongi kõik, kogu sõidurõõm.
Mulle meeldis selle auto disain kui seda esimest korda seisvana nägin lihtsalt palju palju parem kui see 2006 tolmuimejast inspireeritud mudelipõlvkond. Ülejäänd on müügijutt, suurem enamus nendest civikutest muidugi rajale ei satu. Kas vastab tõele, et kokkuhoiu huvides enam Honda mõistliku hinnaga tagaveolist üldse ei tooda? Seda enam on selge miks nad tahavad näidata kui äge on sellisega ringrajal sõita, kuigi need kes tahaks rajal sõita teavad, et ei ole. Võtavad pigem Toyota GT86-e või miskit muud taolist.
Jah muidugi on sul õigus. Maailmas ju pole üldse esiveolisi autospordi klasse. Mine palun hari ennast natuke autode vallas kuna selline jutt ,et esiveo koht pole ringrajal on halenaljakas. Autospordiga tegelevad inimesed naeraks sind välja.
Vaata ringraja autode listi eestis ja leia sealt Gt86, mis oleks neist tolmuimeja Hondadest kiirem:)
https://opentrack.ee/top50.php
Selliste Hondadega on tõeliselt vägev rajal sõita ja saab võrrelda 3-4 korda kallimate rinkpillidega ringiaegu. Loomulikult kahe bockiga varustatud juhiga külavahel driftimiseks on paremaid liikureid :)
Käisin 1.juulil alles põhjamaade parimal ringrajal vaatamas ühte Suurt Võidusõitu. Peab tõdema, et ma ei näinud esiveolisi autosid rohkem kui pealtvaatajate parklas.
Nägin Porsche GT3 cup, F4,Legends, GT open, V8 Thunder, BMW Xtreme, autosid.
Need esiveolise klassid võivad ju olla, kuid need on kas: säästuklassid, autototootja promo otstarbel tehtud või noorteklassid. Tegelikult kui niisama antakse sõitmiseks esiveoline siis on ju hinna ja sõiduelamuse suhe paigas. Olen ise mittetagaveolise autoga sõitnud ja ei oska ilmselt hinnata seda "põnevust" mida pakub rajal tõeliselt alajuhitav masin. See, et enamus ajast pead tegelema sellega, kuidas masin kurvis püsiks, et ta otse kurvist välja ei läheks gaasi peab tagasi hoidma rooliga peab imenippe tegema siis veel tingimata vasaku jalaga piduriga aitama stabiliseerida. Selle asemel, et tagaveolisega lihtsalt mõnusalt parema jala ja rooli koostöös kurvis sees, libisemise piiril peal hoida ning kurvist täitsgaasiga välja kiirendada. Kui ebaõnnestub siis annab tagumiku kaudu kohe tunda kuidas tagaosa hakkab libisema, väike roolikorrektsioon ja järgmisel ringil enam nii ei tee hea ringiaja huvides.
Tegelt tahaks kirjutada kiidusõnu videos esinenud härrasmehele sest tema ülevaade sõidukist (mis siis, et seekord Hondast) on ikka palju paremini tehtud, kui need varem on olnud.
Esiveoline ringrajal peab olema väike, kerge ja rattad nurkades. Vaadake kuidas esimene mini ringrajal sõitis. Need hothatchid mis täna tehakse tänavale võivad olla paremad kui nende tavainimese baasmudelid aga ikkagi on nad paksud, rasked. Kompenseeritakse seda võimsate mootoritega millel on turbo ja liiga palju väänet mis roolikeeramisel ratastest üle käib, mõnel rohkem mõnel vähem. Mul pole midagi esiveovastu aga ringrajal eelistan 50/50 kaalujaotusega tagavedu.
Kellelegi nimetule vastuseks kes tõi välja ringrajahuviliste kokkutuleku edetabeli: Tänan selle tabeli eest! Asi läheb teaduslikuks? Ma ei leidnud ühtegi GT86-te sealt top 100 ? Kas selles oligi nali :) Jäi silma kuidas keegi Märt on sõitnud 2016a tüüp R Hondaga ja 15 aastat vanem Civic on umbes sekund kiirem olnud? Ok aga seal tabelis on jaapanlastest 350z kas see on civicu konkurent? Vist jälle ei ole sest sellel on ju üle 2 liitrine mootor juba ja ma ei mäleta kas seal 4 istekohta oli või ei old. Need ringraja huvilised ka pole õige võrdlus sest seal on peaaegu igaüks oma masinat varustanud aegade jooksul igasugu kiireminisõitmise vidinatega mistõttu need masinad on rajal paremini kasutatavad.
Pigem kordaks Amper racingu Lauri soovitust: ostke vormel ja tõesti kui mõelda siis mis saab rajal parem olla kui rajasõiduks loodud masin. Ülejäänud variandid rääkimata esiveolistest on 1 suur kompromiss.
Lepime kokku, vähemalt siin autoportaalis kõik teavad, et esiveolistega ei saa driftida ja külavaheteel samuti mitte, sest seal on tihti kruusateed.
Väga kurb lugu kui inimene satub korraks rajaäärde ja ei näe seal esiveolisi autosi sõitmas ja teeb selle najal järelduse ,et järelikult neid ei kasutatagi rajasõitudes. Mine ja ütle mõnele BTCC sõitjale ,et esiveolise autoga ei anna kiiresti sõita(naer saalis).
Tean, et soomlste mingis sarjas sõidavad väga edukalt VW Lupo võidusõidu isendid. Neid isegi Audrus sõitmas näinud paar aastat tagasi. Mingid tüdrukud sõitsid nendega.
Klass on /oli v1600. Seal nii Honda Civicud, VW Lupod, Alfa Romeo 147, Mini One, Suzuki Swift kui ka Seat Ibiza. Minu teada ei ole need ükski tagaveolised.
On olemas vaid kolm vedu: taga, neli ja esi. Ja neist kõige ebapopulaarsem siiski on esivedu nii rallirajal kui ka ringrajasõidus kui ka driftis. Kuidas saab nimetada asja mis neist kolmest veost kõige vähem kasutatakse levinuks.
No on kuidas on, kui popp see esivedu on või ei ole, aga selge on see, et Honda insenerid on jälle pannud kokku vägeva komplekti. Nürburgringi kiireim esiveoline ei saa olla ebaõnnestunud ja rajakõlbmatu komplekt, nagu mõni siin väita proovib.
Levinuks saab ringrajal esivedu sellepärast pidada kuna need autod tavaliselt taskukohasemad ja seetõttu kasutatakse neid ka paljudepoolt. Teie siin muidugi peale dtm-i,F1 ja wrc muud nagu ei tea aga maailmas on väga palju erinevaid autospordi sarju. Cliosi juba kasutatakse üle maailma eri riikide sarjades siis rääkimatta veel civicutest ja golfidest. Asjast midagi teadjad muidugi arvavad ,et mis meediast läbi käib et need sarjad ka on. USA-s on ka ju ainult indycar ja nascar ega muud seal ei eksisteeri eks.
Just täpselt kõik kõvemad klassid kasutavad just tagavedu või nelikut. F1 autod kõik tagaveolised. WRC autod kõik nelikud. Driftiautod kõik tagaveolised. Amatöörklassid ja niisama amatöörid kes kusil auto24 ringrajal kõvatamas käivad nädalavahetustel sõidavad jah mingite esivedustega. Isegi meie amatöörklass 325 cup autod on tagaveolised.
tjah. poisid poisid! tagavedu on jah nö mõnusam sõita aga kiired esiveolised hondad on juba pikka aega olnud klass omaette. võta kasvõi integra type r, 2000a paiku oli üks selline, 1.8 R4 vabalthingav 190hj. peaaegu 240 jooksis välja! pidamine oli selline, et tolle aja m3 poleks ringrajal kuhugile eest kadunud.
aga see uus 2017a civic lüpsab läbi nii m kahe, kolme kui ka nelja. sorry aga nii on! drifti võistlustel kindlasti mitte aga seal kus on oluline kiirem ringiaeg, seal küll.
autode hindu ei hakka parem võrdlema. niiet praegusel ajal ma ütlen: bmw, te peate end kokku võtma! (kasvõi juba sellepärast, et alfa giuliagi on nendest nobedam kuigi hind on pemmidega samas suurusjärgus)
Linnadžiipide S-klass ehk Mercedes-Benz GLS on nüüd uus nii sisult kui ka vormilt. Ja muuhulgas on see auto nüüd veel suurem nii välis- kui ka sisemõõtmetelt.
Pikk sai veel pikemaks - teljevahele lisandus ...
Tegelikult oleks õige öelda: juhtmevabad kõrvapealsed aktiivse mürasummutusega kõrvaklapid hinnaga 130 kuni 499 eurot. Milline on vanade ja noorte esikolmik, selgub saatest. Jaanuarikuu Digist selgub aga nii ...
Kui on vaja Mazda CX-3 ja CX-5 vahele üks uus mudel juurde tekitada, siis mis sellele nimeks panna? Võib kõlada uskumatuna, aga õige vastus on siinkohal CX-30 ja tegelikult on selliseks nimevalikuks ka ...
Uus, viienda põlvkonna Renault Clio näeb välja üsnagi sarnane eelmise ehk neljanda põlvkonna Clioga - tegelikkuses on aga tegu täiesti uue autoga, mis erinevalt paljudest teistest uutest automudelitest on ...
Kui sageli võib kuulda ütlust, et vaadake uut S-klassi ja siis saate teada, kuhu automaailm lähiaastatel suundumas on, siis tegelikult võib ka nii A8-l kui ka 7. seerial uusi ja huvitavaid tehnilisi lahendusi ...
Passat Alltrack on paar sentimeetrit kõrgema kliirensi, alati universaalkere ja nelikveoga Passat. Aga see roheline Alltrack on hiljuti mudeliuuenduse läbinud kõige uuem Passat.
Kõik on ...
Kas ULED, OLED ja QLED on peaaegu üks ja sama? Kas vähem kui 1000 euroga saab hea 55 tollise teleri? Kas telerit on üleüldse vaja? Mõned vastused selguvad saatest, aga pikemalt saab televiisoritest lugeda ...
Lincoln Navigator on Cadillac Escalade'i kõrval auto, mis on hea näide ehedast Ameerika luksusdžiibist. Kuidas sõidab suur, väikese stuudiokorteri mõõdus linnamaastur, selgub saatest.
Proovisõiduauto ...
Volkswagen GTI on teiste kiirete ja kuumade esiveoliste luukpärade kõrval veidi varju jäänud nii sõiduomaduste kui ka jõunumbrite poolest. Seega otsustas nüüd, napilt enne 8. põlvkonna esitlust, esiveolisele ...
Volvo XC90 teine põlvkond oli esimene "uue ajastu" Volvo, mis sai kohe vägagi populaarseks ning pälvis kiirelt ka kena portsu erinevaid auhindasid. Paraku, nagu esimeste vasikatega ikka, olid ka uuel XC90-l ...
V-klass sai hiljutise mudeliuuenduse käigus ühe väga olulise täienduse, mis muutis selle bussi palju paremaks. Mis see täpsemalt on, selgub saatest.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Mercedes-Benz V ...
Kui sinu liikumisvahendite hulka kuulub elektritõuks, elektriratas, elektrirula, üherattaline, Onewheel või mistahes muu personaalne elektriliikur, oled oma (e-)sõbraga väga oodatud e-liikurite hooaja ...
Laupäeval 12. oktoobril kell 12 on kõik elektriliikurite omanikud oodatud siia üritusele.
Aga miks tuleb Samsung Galaxy Note 10 asemel osta Samsung Galaxy Note 10+, selgub saatest.
Ford Ranger on VW Amaroki kõrval üks kastikatest, mis on saadaval ka vägagi edevas varustuses ning mida võib julgelt nimetada ka elustiiliautoks. Aga käesoleva mudeliuuenduse kõige suurem uudis on hoopis selle ...
Kuna "pisikesi" Porschesid ehk Caymani ja Boxsterit nimetatakse rahvasuus vahel ka säästu-Porschedeks, siis otsustasime välja uurida, et kuidas siis lood tegelikult on. Fakt on see, et hinnapoolest on Cayman ...
Lõpuks on Ninebot ES1 saanud endale kodumaise konkurendi. Kas konkurent on ilusam või aeglasem, selgub saatest. Muuhulgas uurisime ka möödakäijatelt, mida nad üleüldse elektritõuksidest arvavad.
Kuigi uued Škoda mudelid saavad pea alati kiidusõnu, on nende tooteportfellis senimaani olnud ka üks igatpidi märkamatu Rapid. Nüüd on otsustanud Škoda ka selle segmendi käsile võtta, tuues turule uue Scala, ...
Lõpuks on saatesse jõudnud üherattaline rula nimega Onewheel. Millele Kaspar proovib peale astuda, aga Glenile tuleb hoopis pisar silma – miks, selgub saatest.
Megane R.S on saanud veel võimsamaks ja kiiremaks ning lisanime Trophy - ikka selleks, et Honda Civic Type R-iga veel jõulisemalt rinda pista.
Trophy tähendab ka seda, et see 1.8-liitrine mootor sai ...
Silberauto ja Mercedes-Benz korraldasid ka sellel aastal proovisõidupäeva, mis kandis nime Mercedes-Benz Star Experience. Nagu heaks tavaks saanud, siis oli proovimiseks nii AMG mudelid ringrajal kui ka muudki ...
Tarraco on esimene linnadžiip Seati valikus, millel saab näha autotootja värsket disainikeelt ning millel on valikus ka 7 istekohta.
Proovisõiduauto tehnilised andmed (Seat Tarraco 2,0 TSI ...
Kaspar on senimaani alati rääkinud, et Porsche Cayenne on üks kõige parem linnadžiip. Aga paraku pidi ta oma arvamust hiljuti muutma, sest tegelikult on üks teine džiip veel parem kui Cayenne..
...
Uue Actrose suurimaks väliseks uuenduseks on kindlasti suurte küljepeeglite kadumine ning nende asendamine kaamerate ja ekraanidega. Aga see pole sugugi ainus uuendus, sest auto on saanud ka palju targemaks ja ...
Vaatamata kilomeetripikkustele nimedele, on tuliuued Sony WF-1000XM3 ja vähem-uued Sennheiser Momentum True Wireless väga miniatuursed kõrvaklapid ehk moodsalt väljendudes nuppkuularid. Sony on neisse ...
Jeep Wrangler on üks legendaarne maastikuauto, mis on tuntud oma heade maastikuomaduste, aga ka kohati robustsevõitu sõiduomaduste poolest. Uus mudel on nüüd küll väidetavalt oluliselt kasutajasõbralikum, aga ...
Risto, kes armastab aeg-ajalt veokijuhtide võistlustel käia, osales ka sel kevadel Scania Eesti poolt korraldataval Scania Driver Competitionil. Seal läks tal seekord aga suisa nii hästi, et Eesti esinumbrina ...
Volvo sõnul on S60 puhul tegemist eelkõige juhile orienteeritud autoga. Ja see on ilmselge vihje, et kuulsale Saksa kolmikule on proovitud taaskord konkurenti luua.
Nagu tavaks saanud - 2-liitrine ...
Google Pixel 3 ja 3 XL olid, või õigemini on väga head nutitelefonid. Aga mitte just liiga odavad. Seda viga proovis Google parandada a-nimeliste säästuversioonidega. Kui hästi see õnnestus, selgub saatest.
Rohkem kui sada miljonit inimest on otsustanud, et just see kaherattaline liikur on nende jaoks parim. Kas nad tegid ka hea otsuse, võib selguda saatest.
See võib tunduda küll uskumatuna, aga Posche on oma raudvara ehk 911 suutnud veel paremaks autoks teha. Ja muide - see ei ole mitte mingisugune facelift, vaid tegu on täiesti uue autoga.
Kuju kõlab ...
Mazda MX-5, Renault Clio R.S. Trophy ja Kia Proceed GT-l tunduvad esmapilgul täiesti erinevate autodena - meie aga viisime need kõik kolm auto24ringile ja leidsime neil siiski mitmeid ühiseid jooni. Millised ...
Peale mõningat pausi on Canon otsustanud üllitada korraga kaks pisikest ühetollise sensoriga kaamerat G5 X Mark II ja G7 X Mark III, mis peaksid lähiajal müügile jõudma. Miks neist on põhjust rääkida, selgub ...
Budapesti ralli (The Budapest Rally) on Amsterdamist, Brüsselist, Lyonist ja Pariisist algav ning mööda maalilisi teid läbi Euroopa kulgev retroralli, mille lõpp-punktiks on Budapest.
Teadaolevalt ainuke ...
Kui me Andresel eelmisel korral külas käisime, oli see sinine Mustang tema jaoks nii uus asi, et ta polnud sellega isegi veel kordagi rajale sõitma jõudnud.
Seega nüüd uurimegi Andreselt, et kuidas olid uue ...
KOMMENTAARID (30)