Uudised

Motorsi proovisõit - BMW 5. seeria

Motorsi proovisõit - BMW 5. seeria

Laas Valkonen
16.04.2017

BMW uus viies seeria on üks täiesti ''viieline'' auto - ja seda kohe igas mõttes. Ja igav see auto kohe kindlasti pole. 

 

 

 

 

 

 

 

Proovisõiduauto tehnilised andmed: 

Mootor: 3,0-liitrine R6 diiselmootor (530d Xdrive)

Võimsus: 195 kW

Pöördemoment: 620 Nm

Käigukast: 8-käiguline automaatkast

Tippkiirus: 250 km/h

0-100 km/h: 5,4 s

Kütusekulu (keskmine): 5,4-5,0 l/100km

Hind alates: 46 700,- EUR (BMW 520d)

 

 

Kommentaarid

nimi 16.04.2017 19:14
Ilus on küll,midagi pole öelda.Sellise klassi autoga,on ta siis BMW,MB või AUDI on tõesti imelik sõita sirgel maanteel 90km/h,aga no mis parata,seadus on seadus.
wigur 16.04.2017 22:20
Kaks asja jääb kriipima. Esiteks, miks küll miks pannakse premium autosse läikivat plastmassi? See ei ole premium vaid puhas wannabe rullnoka teema. Matt väärispuit peaks olema selle autos kasutatav materjal. Teiseks, miks küll peab see toigas seal keset tuba olema, kui käiguvahetus on nagunii elektrooniline. Mersul on käigukang kenasti roolisambal ja tuba on sellevõrra puhtam. Osadel autodel on käiguvalits vaid väike rullik. Mks küll on siin selline vägev toigas?
Hr Klemm to Wigur 17.04.2017 08:53
Ma soovitan käia sulle lähimas BMW salongis uut viiest vaatamas ja sellega proovisõitu tegemas ja ma olen enam kui kindel, et sinu küsimustele saavad kohe vastused olema. Lühidalt kokku võttes siis see pole läikiv plastik vaid piano black puit või siis metall millele on peale tehtud puidu immitatsioon, mis on ka valikuline (kellele meeldib, kellele mitte). Käigukang- no see on BMW E60 LCI-st saadik olnud, see on osa BMW disainist- jah ma olen nõus, et see on niikuinii Drive-by-wire aga see omab ka palju muid funktsioone kui lihtsalt PDNR. Päris paljud kliendid nurisevad just käigukangu puudumise üle kui see on ära peidetud.
wigur 17.04.2017 11:47
Kui kunagi suudan endalegi auto osta siis ehk jääb viriseminegi ära. Senised kogemused piirduvad skodaga.
vaataja 17.04.2017 14:38
Häirib see, et pannakse kirja proovisõidu auto andmed ja siis hind pannakse baashind (Hind alates:) Võiks siis lisada poovisõidu auto hinna ka lisaks sinna!
to vaataja 18.04.2017 11:35
BMW 530d xDrive mudeli baashind on 59400 eurotugrikut. Ju ta siis sinna 65k euri kanti jääb, kui isegi mitte rohkem. Kallis lõbu.
jaak 18.04.2017 15:44
Saad küll kistasse vahesse parkida, kuid kui kõrval auto juht, paks mammi tuleb, siis see kratsib mõnuga oma auto ust sinu auto vastu.
Mkm 20.04.2017 10:30
kitsas vahe ja paks mammi ei korreleeru kuidagi. Kui ikka autode vahe on 20 cm, ei kriibi enam ust ei paks ega õhuke mammi. Ja enam-vähem varustusega 530xd demoautod alla 70 000 kindlasti ei maksa. Seal minnakse täie peale välja. Saksas polnud üle 100k uusväärtusega masinad haruldased isegi eelmise põlvkonna puhul. Isegi täislaksus €70 000 Passat Alltraci olen näinud.
wigur 20.04.2017 18:48
Valides hinnakirjast 530xd keeratakse algatuseks 59400 ette ja siis hakkad alles lisavarustust noppima. Kui piirdud vaid 10k€ siis võtad ikka väga tagasihoidlikult. Ainuüksi näiteks Luxury Line pakett lisab hinnale 4170€, 20" veljed 2k€+, metallikvärv 1k€, Adaptive Drive vidinate komplekt 3580€ ja ongi 10k€ lisavarustust läinud. pole veel jõudnud asjadeni nagu katuseluuk, istmed, massaažfunktsioon ja muu säärane mis on iseenesest mõistetav sellise auto puhul.
Lisa kommentaar
Nimi: E-post(ei avaldata):
Palun sisestage turvakood siia: Lisa kommentaar
X
Arvad, et see artikkel võib su sõbrale huvi pakkuda? Saada talle sellekohane teade!
Sõbra e-mail:
Sinu nimi:
Sinu e-mail:

Saada!
LAT | LIT | FIN | ENG | RUS
© Motors24.ee 2006-2017 Kõik õigused reserveeritud | Tagasiside ja küsimused aadressil kommentaar@motors24.ee    Reklaamimüük aadressil reklaam@motors24.ee (Reklaami hinnakiri)    Igasugune abi aadressil help@motors24.ee    Abitelefon 1182    Korduma kippuvad küsimused