Uudised

Motorsi proovisõit - Hyundai IONIQ hybrid

Motorsi proovisõit - Hyundai IONIQ hybrid

Laas Valkonen
12.03.2017

Pikki aastaid on olnud Toyota Prius vaat et hübriidautode sünonüümiks. Nüüd on aga korealased osustanud selles segmendis ka oma turuosa suurendada - kui sügisel saime proovida uut Kia Nirot, siis nüüd on põhimõtteliselt sama tehnika tõstetud peale Hyundai IONIQ hybridile. 

 

 

 

IONIQ on veel selles mõttes eriline, et saadaval on ta hübriidina, 100% elektriauto kui ka lähitulevikus pistikhübriidina. 

 

 

 

 

Fotod: Laas Valkonen 

 

Proovisõiduauto tehnilised andmed (Hyundai IONIQ Hybrid):

Mootor: 1,6-liitrine R4 bensiinimootor

Võimsus:  104 kW

Pöördemoment:  256 Nm

Käigukast: 6-käiguline topeltsiduriga automaatkast

Tippkiirus: 185 km/h

0-100 km/h: 10,8 s

Kütusekulu (keskmine): 3,4 l/100km

Hind alates: 23 990,- EUR

 

 

 

Kommentaarid

Lauri 12.03.2017 19:37
Hyundai Ioniq Hybrid keskmine kütusekulu on 3,4 l/100 km. Prius Hybrid on 3,3 l/100 km. Seega saates kõlanud väide justkui Priuse kõrgemast kütusekulust ei pea sugugi paika. Priusega ringi sõites pole kordagi klaasid olnud udused, Ioniq seevastu näib omavat sedasorti probleemi (videos selgelt näha). Siit ka hinnavahe - üks on kvaliteetne Jaapani sõiduk, teine aga mitte nii kvaliteetne Lõuna-Korea toodang. Prius https://www.toyota.ee/new-cars/prius/index.json
Udu 13.03.2017 10:31
Ega seda videost näha ei ole, kaua selle klipi filmimine aeg võttis või mis järjekorras konkreetne lõik filmiti. Sellise ilmaga pole akende uduseks minemine sõidu alguses midagi erilist, kui eelnevalt uksed pikalt pärani, sõitajtel riided märjad jne.
ery 13.03.2017 11:13
Kuidas oleks antud masin võrdluses Toyota Auris hübriidiga ? Ainult suuruse vahe, hinnavahe ka ?
Andres 14.03.2017 11:18
Lauri - kas oled reaalselt sõites Priusega saanud keskmiseks kuluks 3,3l/100km? Ma ei ole veel näinud autot, mille keskmine kulu oleks sama väike kui brošüüris lubatud. Mis kvaliteedijuttu puudutab, siis L-Korea kvaliteet ei ole enam mitu aega kehvem kui Jaapani kvaliteet. Kohati jõujooned juba vastupidi.
Mikojan 15.03.2017 08:51
Palju siis reaalselt võttis?
Ruudi 20.03.2017 21:55
Palun täiselektrilise Hyundai ioniq electricu proovisõitu Gleniga.
Lisa kommentaar
Nimi: E-post(ei avaldata):
Palun sisestage turvakood siia: Lisa kommentaar
X
Arvad, et see artikkel võib su sõbrale huvi pakkuda? Saada talle sellekohane teade!
Sõbra e-mail:
Sinu nimi:
Sinu e-mail:

Saada!
LAT | LIT | FIN | ENG | RUS
© Motors24.ee 2006-2017 Kõik õigused reserveeritud | Tagasiside ja küsimused aadressil kommentaar@motors24.ee    Reklaamimüük aadressil reklaam@motors24.ee (Reklaami hinnakiri)    Igasugune abi aadressil help@motors24.ee    Abitelefon 1182    Korduma kippuvad küsimused