Uudised

Motorsi Proovisõit - Audi SQ7 TDI

Motorsi Proovisõit - Audi SQ7 TDI

Laas Valkonen
11.12.2016

Audi mudelid, mille nimes sisaldub S-täht, on läbi aegade olnud omajagu erilised ja teistmoodi sõiduvahendid. Hiljuti täienes S-perekond aga suure Q7-ga, mis on varustatud kaheksasilindrilise diiselmootoriga. 

 

Kui soovid Q7 kohta rohkem infot, siis vaata üle ka tavalise Q7 proovisõit.

 

 

 

 

 

Fotod: Laas Valkonen 

 

 

Proovisõiduauto tehnilised andmed:

Mootor: 4,0-liitrine V8 diiselmootor

Võimsus: 320 kW

Pöördemoment: 900 Nm

Käigukast: 8-käiguline automaatkast

Tippkiirus: 250 km/h

0-100 km/h: 4,8 s (7-istmelisel 4,9 s)

Kütusekulu (keskmine): 7,5 l/100km

Hind alates: 93 800€

 

 

 

 

Kommentaarid

tt 11.12.2016 15:19
WOW! 320KW 5000 pöördeni :P päris hea minek ikka,aga no auto ise ka suht raske
Huviline 11.12.2016 15:51
Tere, kui tutvustate autot, siis kui faktides päris kindel ei ole pole mõtet ühte fakti mitu korda valesti öelda. Elektriline puhur on elektriline kompressor mitte turbo. Turbo rahva keeles on tegelikult turbo kompressor ehk koosneb kahest poolest turbiinist ja kompressorist. Muidu hea saade aga jubedalt häirima jäi.
Vänto 11.12.2016 20:45
Oli see vast kiidulaul
Väntole 12.12.2016 07:37
Kui tavalisi autosid saad selle raha eest 4 või isegi 5 siis oleks ka imelik, kui autot ei kiidaks. Aga audilikult nii igav välimus....
Hr Klemm 12.12.2016 09:13
Kahjuks ei leinud ei artiklist ega ka selle lehe kirjeldusest kui palju antud proovisõidu auto maksab. Miks on see oluline? Sellepärast, et VAG grupi autod on teada-tuntud oma plangu oleku poolest. Näidatakse ja lastakse proovisõitu teha päris autoga ja konfigureerima hakkad sisuliselt tühja lehe pealt, asjad mis BMW-l, Mercedesel, on standardis (loe iseenesest mõistetavad) on VAG-idel "lisavarustuses" ja see muudab heas varustuses auto märksa kallimaks kui konkurentidel. Iseenesest on see S Q7 tõesti inseneritöö tipp just oma mootori poolest aga mulle pigem jääb kummitama ikka see VAG-i petuskeem, et kui palju me saame enam VAG-i selles valguses usaldada, et kas see number mida sulle ekraanil kuvatakse, vastab ikka reaalsusele (kütusekulu ja selle rõhutamine müügitöös), kas see 320kw pole mitte 350kw või 280 kw, et saavutada just konkurentide ees jällegi eelis. Samuti ei tasu ära unustada suurt kahju mida VAG põhjustas dieselgate-iga kogu diiselmootorite segmendile ja antud ponnistus tundub justkui viimase võimalusena tõestada, et palun ostke ikka meie diisleid kuniks keegi neid veel osta tahab (sellise raha eest) ja kuniks neid keelatud/piiratud (EL) pole. Kuhu on jäänud hübriidtehnoloogiad- miks ei kasutata Porschelt ja McLarenilt tuntud tehnoloogiat selle auto puhul? Siis hakkak hind pihta hoopis 150 000 st? :D
Iivo 12.12.2016 14:58
Tüüpiline Audi selles suhtes, et uuena ja garantiiajal on tehnika ja sõiduomadused maailma tippklass. Kahjuks on jälle raamatupidajad disaineritest ettepoole lastud ja nii sisu kui ka välimus on haigutama ajavad. Millegipärast suudetakse viimase aja Audide puhul ülihea tehnika täiesti ära nullida disaini puudumisega. Isegi hindude Jaguaril on rohkem iseloomu ja mulle eriti ei meeldi Jaguarid. Kui nüüd keegi hakkaja võtaks kätte ja paneks SQ7 tehnika XC90 keresse, oleks ideaalne kombinatsioon ja tõenäoliselt müüks rohkem kui nüüd.
Iivo 12.12.2016 16:27
Lisaks veel pani mõtlema see väidetav madal keskmine kulu, nii britid, hollandlased kui ka sakslased ise on testides saanud selle masina keskmiseks kütusekuluks 10-12l/100km - mis ime ökosõitu selle autoga siis Eestis nüüd tehti, et 8 saadi??
Chris 12.12.2016 20:27
Eks seda numbrit pardaarvuti näitas. Aga kuna tegu VAG-iga, siis...
klemmile 14.12.2016 11:03
Audil on täiesti olemas hübriid Q7, mis kasutab Audi kestvussõidust tuntud E-Tron tehnoloogiat. Kusjuures sama tehnoloogia jõuab alles järgmise põlvkonna Porsche maasturi peale. Baashind algab Q7 E-Tronil 12tonni madalamalt kui sellel SQ7-l ja kiirendus on 4,7 asemel 6,2, aga ka see on täiesti OK näitaja. Nii et saatejuhi mainitud ratsionaalse mõtlemisega inimene ostaks SQ7 asemel ilmselt E-Troni, sellega saab linnavahel liigelda ainult elektri jõul täielikus vaikuses 50km. Paljud ei sõidagi tööpäeva jooksul rohkem. Õhtul pistik järgi ja uuele ringile. Hübriid mode lubatud keskmist kütusekulu 2l 100-le on ilmselt raske reaalsuses saavutada. Aga 50g heitmenäiduga on võimalik tulevase automaksu pealt raha kokku hoida. Soomes näiteks tasub see ära, seal on ka aastamaks oluliselt odavam
Maido 14.12.2016 14:07
Ma ei tea, kas see oli nali või on tõesti olemas sama kerega ka kastikas USA maal?
Lisa kommentaar
Nimi: E-post(ei avaldata):
Palun sisestage turvakood siia: Lisa kommentaar
X
Arvad, et see artikkel võib su sõbrale huvi pakkuda? Saada talle sellekohane teade!
Sõbra e-mail:
Sinu nimi:
Sinu e-mail:

Saada!
LAT | LIT | FIN | ENG | RUS
© Motors24.ee 2006-2017 Kõik õigused reserveeritud | Tagasiside ja küsimused aadressil kommentaar@motors24.ee    Reklaamimüük aadressil reklaam@motors24.ee (Reklaami hinnakiri)    Igasugune abi aadressil help@motors24.ee    Abitelefon 1182    Korduma kippuvad küsimused