Uudised

Motorsi Proovisõit - Ford Ecosport

Motorsi Proovisõit - Ford Ecosport

Laas Valkonen
28.02.2016

Fordi Ecosport on järjekordne väike linnamaastur, mille loomisel on võetud aluseks supermini - nimelt Ecosport baseerub Fiestal. Seega tuli meilgi järgi proovida, et kas Fiesta sportlik DNA on säilinud ka Ecospordis või mitte.

 

 

Proovisõiduauto tehnilised andmed:

Mootor: 1,5-liitrine R4 bensiinimootor

Võimsus: 82 kW

Pöördemoment: 140 Nm

Käigukast: 6 käiguline automaatkast (Powershift)

Tippkiirus: 172 km/h

0-100km/h: 14,1 s

Kütusekulu (keskmine): 6,3 l/100km

Hind alates: 16 440€

 

 

 

 

Kommentaarid

Kristjan 28.02.2016 19:42
Raske on leida ainsatki põhjust miks peaks just selle auto ostma. Kas keegi teab mõnda?
to:Kristjan 28.02.2016 21:26
Inimene võib olla raha peale vihane?
Brõlla 28.02.2016 22:00
see on pann!!!
xy 28.02.2016 22:23
Päris ajuvaba aparaat.
Ants 29.02.2016 16:20
0-100km 14.1 sekundit. "Sport" - naerukoht. Kütusekulu ka tehase oma muidugi. Reaalselt ilmselt bensukas ikka 7-8liitrit.
uumor 29.02.2016 21:42
pole ammu midagi nii naljakat näinud
tgt 01.03.2016 15:46
einohh väga julge samm fordi poolt :D
Ants 01.03.2016 19:50
Miks inimesed selliseid ostavad? Pereauto see nüüd küll ju pole. Mõnes klassikalises universaalis on ka rohkem ruumi pakiruumis ja inimestele. Hakkasin videot vaadates just mõtlema, et kõrguse tõttu on lastel ebamugav tagaistmele "ronida". Ja välimus on ka maitse asi, aga meenutab mingeid Suzuki odav"maastureid". Võiks selle totaka arvamuse, et linnamaastus on hea pereauto juba ära unustada. Kui on suur pere, siis hea pereauto on mingi MPV. Kas siis näiteks Fordi puhul mingi Galaxy. Või Zafira vms.
kodanik 03.03.2016 07:43
14s sajani ja sport? Linnamaastur ning pole 4 veo võimalustki? Besnukulu nii suur õmblusmasina kohta. Tõesti ei leia põhjust, miks peaks sellise auto ostma.
tgt 03.03.2016 12:25
selle auto ostab inimene, kes tahab massist eristuda :D
Pole probleemi 07.03.2016 10:57
Kunagise Euro-Fusioni asendajana on minu meelest väga OK. Olgem ausad, selles suurus- ja hinnaklassis ei paku pea keegi linnamaasturit 4-veolisena. Enamiku sõitjate jaoks ongi olulisem kliirens, mitte 4-vedu. Viimast on reaalselt vaja mõned korrad aastas aga oht madal põhi kusagil korrusmajade-vahelises mülkas ära äestada on aastaringne. Põhja kõrgus on suurem kui keskmise eestlase lemmikul CRV-l, pole ju paha.
Priit 22.03.2016 14:16
Opel Mokka vastu pole sel ju võimalustki. Plaanivad seda Ecosporti 2017. a teises pooles ka Euroopas tootma hakata nõudluse tõttu. Nii nigelate omadustega ning selleks ajaks juba aegunud veidra disainiga... Ford peaks peeglisse vaatama, viimased uute mudelite launchid Euroopas on üsna suured fopaad (jah, Mondeo)...
T 31.03.2016 11:30
Opel Mokka esiosa on nii madal, et seda on patt isegi linnamaasturiks nimetada. Võibolla oleks korrektne nimetus mikro-mahtuniversaal?
Lisa kommentaar
Nimi: E-post(ei avaldata):
Palun sisestage turvakood siia: Lisa kommentaar
X
Arvad, et see artikkel võib su sõbrale huvi pakkuda? Saada talle sellekohane teade!
Sõbra e-mail:
Sinu nimi:
Sinu e-mail:

Saada!
LAT | LIT | FIN | ENG | RUS
© Motors24.ee 2006-2016 Kõik õigused reserveeritud | Tagasiside ja küsimused aadressil kommentaar@motors24.ee    Reklaamimüük aadressil reklaam@motors24.ee (Reklaami hinnakiri)    Igasugune abi aadressil help@motors24.ee    Abitelefon 1182    Korduma kippuvad küsimused