Uudised

Motorsi Proovisõit - Nissan Juke

Motorsi Proovisõit - Nissan Juke

Väino Laisaar
31.01.2011

Proovisõidu kord jõudis Nissan Jukeni, mille välimuse üle annab vaielda tunde. Küll aga on antud auto puhul tegemist üllatavat sõidurõõmu pakkuva crossoveriga.

Kommentaarid

ints112 31.01.2011 00:16
Mu mõte jäi tiirlema slle üle, et kas see raamatu pull ongi seal? Raamat jääb kinni kuhugi sinna vms süsteem?
ints112 31.01.2011 00:42
Sa suht normal vana, vähelad hindad hobujõue õigesti.mitte, et liiga väga, miks neid vaja. Alati on rohkem vaja
to: ints112 31.01.2011 07:04
Ise ka aru said, mida kirjutasid?
Eints 31.01.2011 10:56
Üsna veider auto,aga noh miks peavad kõik sarnased olema! ;)Raamatu pull oli tõesti huvitav,Väints kirjuta mis värk tegelt oli!?
mees 31.01.2011 11:13
esialgu vaatasin, et rõvedamaid tulesid kui ees(vist ees ei ole enam õige öelda nende satelliidi valgustite kohta) on raske leida eksisin, taga veel nõmedamad autost eraldatud plönnid seda elevanti oleks vaja mis ühes reklaamis autole auto kuju andis
mack 31.01.2011 11:20
kujutan ette kuidas 4x4 jukega talvel külg ees lasta mmmmm.
kilps 31.01.2011 14:05
Rõve junn
to Eints 31.01.2011 14:47
Tõenäoliselt on seal 2 nupuga avamisvõimalus. Ühega avab ainult tavalise kindalaeka, teisega avab koos manuali kohaga. Sinna saab ka muid vajalikke asju panna ehk
Martin 31.01.2011 19:02
Mulle täitsa meeldib see auto. Meeldivalt julge välimusega, erineb ilusti hallist massist. Selliseid võiks linnapildis juba rohkem näha olla.
Jobe 31.01.2011 21:09
OMG mis auto :D
Stargraft 31.01.2011 21:18
Auto välimus täitsa meeldis! Erineb ikka päris palju teistest tänavapildis.
Jobe 01.02.2011 08:59
Mingitele imelike naistele vast sobiks isegi kes õhupallid on vms. Meesterahvas sellega sõidaks ja ütleb, et talle see meeldib siis ma arvan küll, et ta on gei.
nissan 04.02.2011 02:28
joke
habe 20.02.2011 10:55
auto ainus hea omadus on 1,6 liitrine turbomootor. Samas peaks olema seadusega keelatud seda koos selle autoga müüa. Vedrustus on hüplev ja auto sõidaks nagu kummipallide peal. Esiveolisena täiesti mõttetu, kuna esisilla geomeetriaga on midagi tõsiselt paigast ära siis ei saa olemasolevat jõudu mite kudagi maha panna. ESP sees käitub auto nagu tal oleks 1,4 liitrine ilma turbota mootor ja ESP väljas laseb rattad tühjalt ringi ja seda ka puhta teekatte korral. Kes on sõitnud VW grupi võimsate esiveolistega teab ,et nee suudavad esiveolisena ka pea 200 kW suurepäraselt maha panna. Nissanit aitaks ehk nelikvedu. Samas jääks hüplev vedrustus ja kivikõvast plastist , juba uuena nagisev salong endiselt alles. Ja siis veel hind mida selle aparaadi eest küsitakse.
Lisa kommentaar
Nimi: E-post(ei avaldata):
Palun sisestage turvakood siia: Lisa kommentaar
X
Arvad, et see artikkel võib su sõbrale huvi pakkuda? Saada talle sellekohane teade!
Sõbra e-mail:
Sinu nimi:
Sinu e-mail:

Saada!
LAT | LIT | FIN | ENG | RUS
© Motors24.ee 2006-2017 Kõik õigused reserveeritud | Tagasiside ja küsimused aadressil kommentaar@motors24.ee    Reklaamimüük aadressil reklaam@motors24.ee (Reklaami hinnakiri)    Igasugune abi aadressil help@motors24.ee    Abitelefon 1182    Korduma kippuvad küsimused